quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:12 schreef Twinkly het volgende:
dikke zwangere meisjes kunnen ook mooi zijn![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:58 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mooie buikjes weer allemaal
En Cara wat een mooie jurk
En Huup, jou buikje lijkt op de mijne toen ik zwanger was van Dana, grappig, als ik alleen de onderkant van de foto bekijk (zobder hoofd) is het net of ik een foto van mezelf zie hihi
aahwquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:12 schreef huuphuup het volgende:
[..]wat grappig!
ben benieuwd of er dan net zo'n mooierd inzit![]()
dat heb ik ookquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:56 schreef oeke het volgende:
Dank jullie wel!
Dat vind ik nou zo grappig, ik heb altijd een buikje gehad en me daar vooral voor geschaamd, maar nu mag je er zo lekker mee pronken! En ben je blij met complimenten over je buik! ik ga hem nog missen straks!
verdorrie, gemistquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Ca.ra het volgende:
ja maar ja maar op de foto van opzij lijkt het net of ik een rare bult op mn arm heb....
*foetsie*
Heb ik ook hoor. Niet-zwanger hou ik mijn buik verborgen maar zwanger mag iedereen 'm zien. Ik ben er trots op!quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat heb ik ook![]()
ik heb altijd al mn vetjes op mn buik gehad enzo, altijd beetje wijdvallende shirtjes gedragen enzo, en nu mag het. Nu mag ik hem vooruit steken en ik vind het mooi ook nog![]()
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:35 schreef Linda2205 het volgende:
En Mijsje, er staat toch ook niet dat ze 'm gepost heeft
Wacht maar, over een week of 8 roep je al dat het zo snel gegaan is....quote:Op zondag 31 mei 2009 16:58 schreef miss_sly het volgende:
En mevrouw in de supermarkt zei gisteren: nog maar heel even...ik vind 9-11 weken niet heel even
Ik zat daar ook al naar te kijken Rocka, maar volgens mij is dat het bovenste stukje van dr broek. Dat puntje boven je knoop zeg maar...(of bedoelde je het niet aan de hand van dat uit stekende stukje op de foto?)quote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef RockabeIIa het volgende:
mooie buukskes
Miss_sly, popt jouw navel al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |