abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71768567
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:

[..]

Alleen trainen vooralsnog. NAC zal hem vermoedelijk niet gaan gebruiken in wedstrijden van Jong NAC. Hoopt nog altijd op het buitenland.
Ik zal het donderdag aan zijn broer gaan vragen. Als die nog nieuws heeft, horen jullie het wel.
Keep the faith!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:23:31 #52
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_71770523
dus, als ik het goed begrijp zitten
Roy Beijer
Sergio Calor
Thierry Seaw
Marlon van Oranje
Yuel Dos Santos Lopes
en Roy Weber

nog bij Excelsior of bij een reserve/jeugdteam ?
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_71791726
Calor, Weber en Van Oranje zitten sowieso in Jong Feyenoord / Excelsior, al is dat een enorme kern.

Die andere drie weet ik niet, Beijer heeft in elk geval geen overschrijving naar een club in de regio gekregen dat ik weet. Als die anderen nog maar 18 zijn ofzo, dan kunnen ze nog goed in A1 spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_72088579
Gisteravond een ludiek protest van een, pakweg, veertigtal supporters op Midden-Zuid. Zij kwamen pas na een kwartier binnen, waardoor ze dus de goal na 24 seconden van Janota hadden gemist.

Daarna zong men liedjes als "Hij is een junkie uit Spangen", "Janssens rot op, je woorden zijn zo goor, daarom zingen wij in koor" en "Janssens is een kut-Spartaan", om de onvrede over Janssens kenbaar te maken.

Al met al een redelijke wedstrijd van Excelsior op het veld. Als ze snel speelden en tikten, ging het prima. Maar te vaak speelde men in een te laag tempo en hield met name Schet de bal te lang bij zich. Desondanks een zege die telt.
www.thuisuiteten.nl
pi_72133316
René van Dieren gaat misschien voetballen in Australie bij de Newcastle United Jets. Als NAC hem alsnog een contract aanbiedt blijft hij in Nederland.
Keep the faith!!
pi_72137373
Janota die het logo kust na zijn goal
pi_72149461
Ja triest he, mooi dat Voskamp zo zijn revanche heeft gekregen.

Zeer waarschijnlijk komen ook Vincken en Mulder nog, dit gaat nergens meer over.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_72173875
Vincken zou raar zijn, aangezien ze al Schet en Pattinama hebben gehuurd, die allebei daar kunnen spelen....

Erwin Mulder zou niet slecht zijn, maar Arjan van Dijk valt niet tegen en het zou zonde zijn hem te remmen nu.

Maar tien man is wel heel veel, ben ik met je eens.
www.thuisuiteten.nl
pi_72307363
Vincken komt er dus bij, Pattinama mag weg.
pi_72314211
Pattinama moet volgens Pastoor "huis en haard verlaten". Vader Ton is zoekende naar een club die hem wil huren.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:30:54 #61
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_72314531
10 spelers van Feyenoord ... heeft Excelsior ook nog iets aan deze "samenwerking"?

Of was het financieel zo slecht dat dit de enige manier is om te overleven?
451 °F
pi_72314773
Wat ze er aan hebben zal moeten blijken. Voor zover ik het nu zie, is de helft van die huurlingen niet echt een verbetering ten opzichte wat van men had. Nieveld, Erasmus, Janota, Wattamaleo en Schet voldoen prima en zijn aanwinsten, Machek is matig maar speelt op een verkeerde plek, Waisapij is niet bijzonder en Pattinama is mislukt, ondanks de potentie die hij wel heeft. Vincken zal afwachten worden.

Of ze nu veel hoger gaan eindigen dan vorig jaar?
www.thuisuiteten.nl
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:46:30 #63
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_72314949
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Wat ze er aan hebben zal moeten blijken. Voor zover ik het nu zie, is de helft van die huurlingen niet echt een verbetering ten opzichte wat van men had. Nieveld, Erasmus, Janota, Wattamaleo en Schet voldoen prima en zijn aanwinsten, Machek is matig maar speelt op een verkeerde plek, Waisapij is niet bijzonder en Pattinama is mislukt, ondanks de potentie die hij wel heeft. Vincken zal afwachten worden.

Of ze nu veel hoger gaan eindigen dan vorig jaar?
Maar zelfs als ze hoger eindigen, wat schiet je ermee op ... je bouwt niet aan een team of aan blijvende successen. Volgend jaar krijg je een nieuwe lading jeugdspelers toegeschoven en dan is het maar weer afwachten wat het wordt.
451 °F
pi_72343668
Allemaal wijze woordne Charles.Darwin, dat is precies hetgeen waarom de "samenwerking" zo gehaat wordt. Er zit voor ons, zeker op de langere termijn, geen enkel voordeel aan.
pi_72343789
Altheer naar Helmond Sport, al was dat ook geen echte Excelsiorder natuurlijk.
pi_72345619
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Charles.Darwin het volgende:

[..]

Maar zelfs als ze hoger eindigen, wat schiet je ermee op ... je bouwt niet aan een team of aan blijvende successen. Volgend jaar krijg je een nieuwe lading jeugdspelers toegeschoven en dan is het maar weer afwachten wat het wordt.
Is ook helemaal waar. Alleen in dat geval zouden voorstanders nog kunnen wijzen op enig sportief belang.
www.thuisuiteten.nl
pi_72487318
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
10 spelers van Feyenoord ... heeft Excelsior ook nog iets aan deze "samenwerking"?

Of was het financieel zo slecht dat dit de enige manier is om te overleven?
Nog geen echt antwoord op de vraag gekregen, iemand? Ik bedoel, verdienen ze bv ook aan transfers, krijgen ze een flinke buidel met cash of wat? Dit is idd geen langer termijn beleid.
pi_72496045
Ze hebben er in principe vrij weinig aan. "Eigen" talenten die ze nog hadden spelen nooit of gaan al jong naar Feyenoord over.
www.thuisuiteten.nl
pi_72525843
Wat een kutclub dan eigenlijk
pi_72555427
En dan ook nog een eigen speler weer lang uit de roulatie:

Excelsior tot winterstop zonder Benard

Overigens is Excelsior altijd een leuke club geweest en dat is het nog steeds wel, hoewel die overname heel jammer is.
www.thuisuiteten.nl
pi_73200412
Even een vraagje, ik wil een wedstrijd van Excelsior bezoeken en dan (natuurlijk) bij de 'harde kern'. Dat is de Zuid-Tribune?

En geen zorgen, ik breng meer sfeer dan jullie ooit hebben meegemaakt
Feyenoord Rotterdam
pi_73205855
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 00:41 schreef MB23 het volgende:
Even een vraagje, ik wil een wedstrijd van Excelsior bezoeken en dan (natuurlijk) bij de 'harde kern'. Dat is de Zuid-Tribune?

En geen zorgen, ik breng meer sfeer dan jullie ooit hebben meegemaakt
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_73222470
Of je reageert normaal.
Feyenoord Rotterdam
pi_73246190
Dat is wel Zuid-tribune ja. Maar daar is al zat sfeer hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_73249105
Dit seizoen niet meer hoor MM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')