Ik zal het donderdag aan zijn broer gaan vragen. Als die nog nieuws heeft, horen jullie het wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef methodmich het volgende:
[..]
Alleen trainen vooralsnog. NAC zal hem vermoedelijk niet gaan gebruiken in wedstrijden van Jong NAC. Hoopt nog altijd op het buitenland.
Maar zelfs als ze hoger eindigen, wat schiet je ermee op ... je bouwt niet aan een team of aan blijvende successen. Volgend jaar krijg je een nieuwe lading jeugdspelers toegeschoven en dan is het maar weer afwachten wat het wordt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:40 schreef methodmich het volgende:
Wat ze er aan hebben zal moeten blijken. Voor zover ik het nu zie, is de helft van die huurlingen niet echt een verbetering ten opzichte wat van men had. Nieveld, Erasmus, Janota, Wattamaleo en Schet voldoen prima en zijn aanwinsten, Machek is matig maar speelt op een verkeerde plek, Waisapij is niet bijzonder en Pattinama is mislukt, ondanks de potentie die hij wel heeft. Vincken zal afwachten worden.
Of ze nu veel hoger gaan eindigen dan vorig jaar?
Is ook helemaal waar. Alleen in dat geval zouden voorstanders nog kunnen wijzen op enig sportief belang.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Maar zelfs als ze hoger eindigen, wat schiet je ermee op ... je bouwt niet aan een team of aan blijvende successen. Volgend jaar krijg je een nieuwe lading jeugdspelers toegeschoven en dan is het maar weer afwachten wat het wordt.
Nog geen echt antwoord op de vraag gekregen, iemand? Ik bedoel, verdienen ze bv ook aan transfers, krijgen ze een flinke buidel met cash of wat? Dit is idd geen langer termijn beleid.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef Charles.Darwin het volgende:
10 spelers van Feyenoord ... heeft Excelsior ook nog iets aan deze "samenwerking"?
Of was het financieel zo slecht dat dit de enige manier is om te overleven?
quote:Op dinsdag 29 september 2009 00:41 schreef MB23 het volgende:
Even een vraagje, ik wil een wedstrijd van Excelsior bezoeken en dan (natuurlijk) bij de 'harde kern'. Dat is de Zuid-Tribune?
En geen zorgen, ik breng meer sfeer dan jullie ooit hebben meegemaakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |