quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:14 schreef S1nn3rz het volgende:
had er dan jan ahmed van gemaaktdan was het nog iets integreren geweest.
![]()
Ahmed jan is een verbastering van Arend-janquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ahmed Jandat is nog erger dan het oerhollandse IJsbrandt.
Achmed Ali -Ali Achmedquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:17 schreef Saaaaab het volgende:
Ahmed Jandat is nog erger dan het oerhollandse IJsbrandt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou een held zijn in een Amerikaanse ghetto, a true b baller ballin like there is no tomorrowquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
Hirsch Ballin.
Die naam doet me denken aan dat nummer van 2Pac (terwijl hij al 10 jaar dood is! ? )
is een remix... weettoch.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
Hirsch Ballin.
Die naam doet me denken aan dat nummer van 2Pac (terwijl hij al 10 jaar dood is! ? )
Fo'real man. I get teary eyed bangin this shit no lie, you aint real if you aint feelin that neither. Pac you are missed so so much. RIP forever the greatest.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:28 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Hij zou een held zijn in een Amerikaanse ghetto, a true b baller ballin like there is no tomorrow
Hij is heul niet doodquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:24 schreef B.E.D het volgende:
Hirsch Ballin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |