Promotiefilmpje, fake filmpje.quote:
Ik was inderdaad klaarwakker toen ik uit de trein stapte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:33 schreef Jajong het volgende:
En toen werd je wakker.
Triest, maar waar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Muzz_ het volgende:
Je moet oppassen met zulke types, je kan wel de held uithangen maar het kan soms totaal verkeerd aflopen
Apen kunnen toch juist goed overweg met lianen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:38 schreef Dichtpiet. het volgende:
Misschien had je een liaan bij je. Daar zijn die lui vaak problemen mee.
Dat dus...quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
Dat krijg je met deze kutregering, als de heer Wilders aan de macht was geweest dan hadden we al lang weer rustig in de trein kunnen zitten!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef LXIV het volgende:
Ja, als je zo'n neger gaat negeren dan wordt 'ie boos natuurlijk.
En als jij bij de chinees gaat chinezen ben je meer dan welkom.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:39 schreef LXIV het volgende:
met een warme natte plek op je navelquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:35 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ik was inderdaad klaarwakker toen ik uit de trein stapte.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
Dat krijg je met deze kutregering, als de heer Wilders aan de macht was geweest dan hadden we al lang weer rustig in de trein kunnen zitten!
Als ik het verhaal smeuïger had willen opschrijven dan had ik het wel mooier kunnen aandikken. In de realiteit is het niet meer dan een woordenwisseling geweest van amper een minuut. Dat wil niet zeggen dat ik zelf niet schrok toen die mafkees in mijn oor begon te tetteren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
Iets zegt me dat TS wel een aanvaring heeft gehad met een Antilliaan, maar dat het niet geheel op deze wijze is verlopen.
Als Wilders president zou zijn dan zouden de treinen nog voller zitten, ze zouden dan alleen allemaal naar Polen gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef Trannellius het volgende:
WILDERS 4 PRESIDENT!! WANNEER WORDT NEDERLAND WAKKER!!??
Politie bellen?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
Iets zegt me dat TS wel een aanvaring heeft gehad met een Antilliaan, maar dat het niet geheel op deze wijze is verlopen.
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:37 schreef Gert het volgende:
quote:Toen ik die idoot vertelde dat hij eerst maar eens Nederlands moest spreken begon hij een dreigende houding aan te nemen en vroeg hij me nogmaals zonder idiote synoniemen om sigaretten. Een kortstondig '''Nee, en nou oprotten''
Zou je denken?quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:41 schreef Chriz2k het volgende:
Ja, als je zo'n neger gaat negeren dan wordt 'ie neger natuurlijk.
Ja, als je zo'n negers gaat negeren dan wordt 'ie neger neger.
Ja, als je neger negers gaat negeren dan wordt 'ie neger neger.
Neger, als neger negerende negers gaat negeren dan wordt neger neger neger.
negernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegernegerneger
NGGRquote:
Weet je wat bad ass mofo in het Nederlands is?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef SkyChat het volgende:
Mannen die zo tegen je praten zijn vaak closet gays en maken graag contact op deze manier.
De werkelijke intimidatie is om niet geïntimideerd te raken.
Knop omzetten en totaal emotieloos zijn met een blik in je ogen die laat zien dat er tenminste 1 gaat sterven vandaag.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef SkyChat het volgende:
Mannen die zo tegen je praten zijn vaak closet gays en maken graag contact op deze manier.
Knop omzetten en totaal emotieloos zijn met een blik in je ogen die laat zien dat er tenminste 1 gaat sterven vandaag.
of spontaan een epileptische aanval na doen, met veel gespartel en stuiptrekkingen en vaag gebrabbelquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:21 schreef SkyChat het volgende:
Anti-climax.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nu even die 'Marokkaan trapt neger in elkaar deel 2' bekijken.
Soms kun je beter gewoon een sigaretje geven, TSquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Mendeljev het volgende:
Toen ik die idoot vertelde dat hij eerst maar eens Nederlands moest spreken begon hij een dreigende houding aan te nemen en vroeg hij me nogmaals zonder idiote synoniemen om sigaretten. Een kortstondig '''Nee, en nou oprotten''
quote:...
Je praat zelf geen eens goed nederlands
Kijk dit zei je :
wat een kanker slecht taalgebruik
En het is :
wat een kanker slechte taalgebruik
Jij bent echt kanker dom.
Ga niet alleen naar buitenlanders kijken zelf bak je er ook niks van
quote:Antilliaan die mensen probeert te intimideren
Nee niet dus.quote:
OPEN JE OGEN NEDERLANDDDD IEDEREEN MET EEN KLEURTJE OP DE TREIN DE LAND UUIITT!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:40 schreef Trannellius het volgende:
WILDERS 4 PRESIDENT!! WANNEER WORDT NEDERLAND WAKKER!!??
Ik moest hieraan denken om de een of andere redenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thirteen!
quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:25 schreef Mendeljev het volgende:
Ik besloot hem maar te negeren omdat ik echt geen idee had wat hij nou zei.
Die man is een figuur maar dat volk van de treinpadvinders slaat alles...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |