Ligt aan je computer zo te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Boor-rat het volgende:
Wat is dat nou, schrijf je gewoon een goede beschrijving, en dan wordt je advertentie helemaal verneukt doordat MP de enters verwijdert. Zelfde geldt voor reacties op bieders. Nu lijkt het net alsof ik een of andere ongeletterde idioot ben, of een of andere ransdebiel die alles maar een beetje aan het copy-pasten is (daar heb ik zo'n hekel aan ook hè). Klacht: zie OP Samenvatting: MP verwijdert enters en fucked alles up. Zo.(Fok! doet het ook een beetje, maar dan minder erg.)
zoeken naar boor-rat bij contact-advertentiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:28 schreef error_404 het volgende:
linkje naar de bewuste advertentie...?
Een beetje een ransdebiel ben je wel hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Boor-rat het volgende:
Wat is dat nou, schrijf je gewoon een goede beschrijving, en dan wordt je advertentie helemaal verneukt doordat MP de enters verwijdert. Zelfde geldt voor reacties op bieders. Nu lijkt het net alsof ik een of andere ongeletterde idioot ben, of een of andere ransdebiel die alles maar een beetje aan het copy-pasten is (daar heb ik zo'n hekel aan ook hè).
Klacht: zie OP
Samenvatting: MP verwijdert enters en fucked alles up.
Zo.
![]()
(Fok! doet het ook een beetje, maar dan minder erg.)
Geen typo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Een beetje een ransdebiel ben je wel hoor
Ransdebiel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 15:30 schreef Ruud het volgende:
[..]
Een beetje een ransdebiel ben je wel hoor
Ransdebielquote:Op woensdag 27 mei 2009 15:24 schreef Boor-rat het volgende:
Wat is dat nou, schrijf je gewoon een goede beschrijving, en dan wordt je advertentie helemaal verneukt doordat MP de enters verwijdert. Zelfde geldt voor reacties op bieders. Nu lijkt het net alsof ik een of andere ongeletterde idioot ben, of een of andere ransdebiel die alles maar een beetje aan het copy-pasten is (daar heb ik zo'n hekel aan ook hè).
Klacht: zie OP
Samenvatting: MP verwijdert enters en fucked alles up.
Zo.
![]()
(Fok! doet het ook een beetje, maar dan minder erg.)
Wel een dom woord.quote:
Eindelijk iemand die OT isquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:09 schreef Kadooosh het volgende:
Heb er ook last van.. dan maak je tabs en dan komt er een of ander sterretje te staan en zijn de tabs weg
AHA ransdebiel! Dacht al: "Wat bedoelt ie nou?" Maar idd. Je hebt gelijk: ransdebiel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Boor-rat het volgende:
RANSDEBIEL JA.
Netzoals ransmongool, ransaap enz.
RANDEBIEL bekt lekkerderquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:08 schreef Boor-rat het volgende:
RANSDEBIEL JA.
Netzoals ransmongool, ransaap enz.
Stormlooptopicquote:Op woensdag 27 mei 2009 20:20 schreef Nikmans het volgende:
Zie hier: het lot van paintloze klachten in de complainbeak
Nee. Kutbezoekers die altijd voor een duppie op de eerste rij willen zitten. Heb je er iets voor 1000 euro opstaan, krijg je een bod van 300 euroquote:
Er is 'n verschil tussen kopers en verkopersquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee. Kutbezoekers die altijd voor een duppie op de eerste rij willen zitten. Heb je er iets voor 1000 euro opstaan, krijg je een bod van 300 euro.
Idd.Maar dat is toch van den zotte. Zo'n site mag er toch niet vanuit gaan dat iedereen dat zomaar weet.Toch?quote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef F-r-a-n-kNL het volgende:
Oplossing: Marktplaats ziet niet een normale enter, net als in msn. Type een enter als shift+enter, en hij zal doorgevoerd worden als een normale enter.
Bij deze ben je genomineerd als kutuser van de maand, met je kutkick van een al ruim 2 jaar dood en begraven kuttopic.quote:Op maandag 4 juli 2011 23:27 schreef F-r-a-n-kNL het volgende:
Oplossing: Marktplaats ziet niet een normale enter, net als in msn. Type een enter als shift+enter, en hij zal doorgevoerd worden als een normale enter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |