Nu maar wachten op de jongens die je graag helpen, zodat je hier kan posten. Uiteraard vragen ze eerst foto's.quote:
ahhhquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef andrew.16 het volgende:
Op m'n 16e, voor de C1000 na werkingstijd. Eerst een uur lang zitten praten, toen elkaar in de ogen gekeken en toen kwam het.
Inmiddels 2 jaar samen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef LoveMonkeys het volgende:
oneee me eerste zoen was op 6de![]()
gingen we assepoester spelen drukt dat joch zo me tong in me strot
was op mijn kamer op me bed gehe
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Twistertje het volgende:
Mijn allereerst zoen was niet leuk,
Ik had met en meisje, Linda. Ik zat toen nog op de basisschool en haar nicht Laura zat ook op deze basisschool. Linda en ik hadden een paar weken, en 'kussen' durfde ik niet echt als 11 jarige jongen. Na schooltijd als Laura mijn fiets sleutel afgepakt, en ik kreeg hem pas terug als ik Linda een kus had gegeven...
Na ik deed dat maar, ik pakte mn sleutel en fietste naar huis..
dat is eerste KUS, we willen wat wten over je eerste zoenquote:Op donderdag 30 juli 2009 21:48 schreef Twistertje het volgende:
Mijn allereerst zoen was niet leuk,
Ik had met en meisje, Linda. Ik zat toen nog op de basisschool en haar nicht Laura zat ook op deze basisschool. Linda en ik hadden een paar weken, en 'kussen' durfde ik niet echt als 11 jarige jongen. Na schooltijd als Laura mijn fiets sleutel afgepakt, en ik kreeg hem pas terug als ik Linda een kus had gegeven...
Na ik deed dat maar, ik pakte mn sleutel en fietste naar huis..
Foto? Niet nodig. Noem maar een datum, tijd, adres, plaats en punt van herkenning.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:28 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nu maar wachten op de jongens die je graag helpen, zodat je hier kan posten. Uiteraard vragen ze eerst foto's.
Van 2 meisjes? damm die laura was een beer, vooral toen ik nog een klein onderdeurtje was, (gister).quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:49 schreef tommosz het volgende:
[..]
dat is eerste KUS, we willen wat wten over je eerste zoenen kon je echt niet die sleutels terugkrijgen van 2 meisjes
![]()
Was je gister nog een onderdeurtje van 11? want in je vorige post zeg je weer wat anders alsof het vet lang geleden is... of hebben ze je gisteren weer bedreigd?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:59 schreef Twistertje het volgende:
[..]
Van 2 meisjes? damm die laura was een beer, vooral toen ik nog een klein onderdeurtje was, (gister).
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:27 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Was je gister nog een onderdeurtje van 11? want in je vorige post zeg je weer wat anders alsof het vet lang geleden is... of hebben ze je gisteren weer bedreigd?
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef Deniseeee het volgende:
Toen was ik 11/12 in een bubbelbad bij een zwembad.
Een vriendin van mij was mee met haar 'vrijer'
je ging als een echte hosselaar te werk. Je bent een baas.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:33 schreef andrew.16 het volgende:
Op m'n 16e, voor de C1000 na werkingstijd. Eerst een uur lang zitten praten, toen elkaar in de ogen gekeken en toen kwam het.
Awwquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef YerimSeni het volgende:
mijn eerste was in de brugklas ik vind sinds de eerste dag al een jongen leuk en we hadden een spooktocht
die avondlekker handig dus ik zei hee kom eens hier ik moet je iets vertellen toen in het donker kuste ik hem..
hij was heel goed!het was in het donker dus niemand zag ons
omdat we zo lang aan het zoenen waren liepen we helemaal achter en de andere kinderen waren ongerust dus die kwamen eraan en vroegen is er iets ik zei dat ik in de modder was gevallen
en dat hij me eruit hielp
en daar trapten ze in? Zat je gezicht onder de chocola die hij net had gegeten?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:32 schreef YerimSeni het volgende:
mijn eerste was in de brugklas ik vind sinds de eerste dag al een jongen leuk en we hadden een spooktocht
die avondlekker handig dus ik zei hee kom eens hier ik moet je iets vertellen toen in het donker kuste ik hem..
hij was heel goed!het was in het donker dus niemand zag ons
omdat we zo lang aan het zoenen waren liepen we helemaal achter en de andere kinderen waren ongerust dus die kwamen eraan en vroegen is er iets ik zei dat ik in de modder was gevallen
en dat hij me eruit hielp
Hahahaquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef Deniseeee het volgende:
Toen was ik 11/12 in een bubbelbad bij een zwembad.
Een vriendin van mij was mee met haar 'vrijer'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |