Als je pijn en misselijkheid blijft houden is het niet goed herinner ik me. Kreeg ik te horen toen ik vroeger met voetballen weer iemands kop had gekopt ipv de bal tijdens een kopduel hehe. Man wat deed dat pijn zeg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja hij liet die bami 2 trappen naar beneden vallendat was grappig
Ik heb dikke pijn in mijn hoofd, mijn horloge is gestopt met tikken en ik lig open op de plek waar mijn horloge zit![]()
Tuurlijk weet de politie dit alquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
College was weer leuk?![]()
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat als jij het hebt gevonden, dat de politie hier allang van op de hoogte is. Was het nou leuk zo'n nutteloos klusje?
Ik las het ja.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:19 schreef KudFokker het volgende:
Tuurlijk weet de politie dit al
Maar er waren maar 4 van de 6 tekens van het kenteken beschikbaar (volgens het nieuws)
Toen even kansloos geweest of ik met die 4 letters een grijze Zafira kon vinden
Het wordt wel steeds erger jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je pijn en misselijkheid blijft houden is het niet goed herinner ik me. Kreeg ik te horen toen ik vroeger met voetballen weer iemands kop had gekopt ipv de bal tijdens een kopduel hehe. Man wat deed dat pijn zeg.
Tja, het was dat of nóg meer bullshit op fok! postenquote:
Het wordt nog nuttelozer als je "allebij" schrijftquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Tja, het was dat of nóg meer bullshit op fok! posten
Allebij nutteloos
Leuk smsje gehad van het meisje van zondag![]()
Ik ben weer blij
Een kinderhand is snel gevuld
Vlekken zien en rijden is een no-no.quote:
Werkelijk?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh gaat het om nutteloze posten , ga vrijdag naar de kapper
Ja hoor, sounds good to mequote:Op woensdag 27 mei 2009 16:28 schreef Pien85 het volgende:
Rip, wanneer gaan we kaasfonduen? Ik ben over een week of 3 terug, moet dan sowieso met HW meeten enzo... Kunnen we wel combineren denk?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Belsezar het volgende:
Werkelijk?
Mijn god, wat briljant! Wat fascinerend! Een once in a life time experience! Hoe voel je je eronder? Voel je je zoals een kind vroeger op pakjesavond? Kan je wel slapen? Krijg je wel een hap door je keel?
Man, jou staat wat te wachten zeg! Geweldig!
Mmm een knipoog als PI, heb je soms meer te vertellen?quote:
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten makenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
oh gaat het om nutteloze posten , ga vrijdag naar de kapper
Nee, meer omdat het sarcastisch was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Mmm een knipoog als PI, heb je soms meer te vertellen?![]()
Mijn dag was goed hoor, beetje saai op kantoor alleen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten maken
Ook gewoon gaan joh, als je je haar lang wilt laten groeien moet je toch zo nu en dan gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Jannuk het volgende:
Shit, heb net besloten om NIET te gaan, ga jij me ff lekker zitten maken
Aaah vandaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Ofresca het volgende:
Nee, meer omdat het sarcastisch was.Viel op zich wel mee. Begin een beetje mensen te leren kennen.
Mensen van college.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Aaah vandaarMensen van je colleges of andere mensen?
Echt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook gewoon gaan joh, als je je haar lang wilt laten groeien moet je toch zo nu en dan gaan.
Look who's talking, ik ga 1x in het half jaar ofzo![]()
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezitquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef Ofresca het volgende:
Zo heb de test ook gemaakt en mijn hersens zijn mannelijk. Maar dat wist ik al.
Het enige waar ik als vrouw goed mee scoor zijn woorden. Verder (bijna) overal bovengemiddeld mannelijk.
Godtje!quote:
Met slecht lezen en snel klikken kom je ook een eind.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezit
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als je de test heb gemaakt is het al een teken dat je een hele hoop geduld bezit
goh dan zou ik elke week gaanquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Echt?
Ik ga eens per 3 wekenEn toen ik in Brazilie was elke 2 weken, want daar was scheren, wassen, knippen, weer wassen maar 3 euro
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladen
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga een beetje een test maken. Straks verwachten ze ook nog dat ik van die achterlijke testjes ga doen uit die vrouwenbladen
KZ!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goh dan zou ik elke week gaan
Hi btw
Hoi, hoe gaat het met je rug enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
goh dan zou ik elke week gaan
Hi btw
Echt jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:35 schreef Belsezar het volgende:
Echt?
Ik ga eens per 3 wekenEn toen ik in Brazilie was elke 2 weken, want daar was scheren, wassen, knippen, weer wassen maar 3 euro
Rugje al een beetje beterder?quote:
Geen test voor nodig. Jij zette me al in de lijst van sletjes dus dan zal ik die blonde wel zijn die iedereen neuktquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"
Je naam laat al zien dat je "speciaal" bent. Dont emphasize itquote:
Hoi!quote:
Dan beter maar hele wegen inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef kweli het volgende:
Halve wegen had ik geen zin meer in die test, maar als ik hem zou af kappen was het voor niets
Ik heb de film gekochtquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
"Welke van de sex and the city meiden ben jij?"
Niet zo overdrijven he Qquote:
lange fils zijn goed om tussendoor andere dingen te doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb de film gekochtBest leuk nog, al duurt ie vrij lang en dan kan ik mijn aandacht er niet bijhouden
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
rugje voelt wat beter... maar ben volgens mij half stoned op dit moment van de dicnoflenac
Haha, maar dan heb ik niks van de film gevolgd!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
lange fils zijn goed om tussendoor andere dingen te doen
No fair!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog maar 1 dagje werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |