Hij zit op dezelfde afdeling. En ik moet nog met hem werken.quote:
Neh. Die woont in de buurt.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, dan moet je Houzert maar even bellen, die werkt toch in de buurt?
Mn man zit op zijn werk.. En die andere ook en das ook niet echt in de buurtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh. Zo.
Geen andere fuckbuddies in de buurt?
Daar hebben we t toch over gehad H.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:37 schreef Houzer het volgende:
Wonen en werken maakt niet uit, ik ben er zo tal
Whehehe die heb ik ook net gegetenquote:
Ik had hete kip en hete garnalenquote:
IJs met chocola.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom ga je niet mee ijsco's eten, A?
Ik heb geen idee JK, ik ben dan wel net thuis nu.... maar mijn vrouw ligt in het Hospitaalquote:
15:03 en dan bij iedereen tegelijk!quote:
Ik zit GDVR al de hele dag thuis in de zon te "thuiswerken"want ik verwacht een pakketje.quote:
Oh, achso. Ernstig? Of de nasleep?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Joene het volgende:
Ik heb geen idee JK, ik ben dan wel net thuis nu.... maar mijn vrouw ligt in het HospitaalDus weinig tijd voor den tuin.
Nee tuurlijk niet. De vrijdagmiddagborrel noemen ze dat!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:20 schreef Houzer het volgende:
Zouden ze het erg vinden als ik op dit kantooruur, al een lekker koud biertje uit de koelkast pak
Daar zijn ze bij ons bedrijf nog niet bekend mee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. De vrijdagmiddagborrel noemen ze dat!
Da geeft niets. Kan ook gewoon door een afdeling geregeld worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef Houzer het volgende:
[..]
Daar zijn ze bij ons bedrijf nog niet bekend mee.
Ze doen namelijk ook nog veel met papier enzo
In dat geval is er een hip feestje hier op de afdelingquote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Da geeft niets. Kan ook gewoon door een afdeling geregeld worden.
En vandaag ben jij afdelingshoofd van het thuisfront!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:38 schreef Houzer het volgende:
[..]
In dat geval is er een hip feestje hier op de afdeling
niks ernstigs, kijkoperatie ivm kinderwens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Oh, achso. Ernstig? Of de nasleep?
Of wil je er niks over kwijt, dat kan ook.
Jank niet!quote:
Zet je je cam even aan ?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Jank niet!
Ik ga lekker naar huis! Uitgebreid met mezelf spelen! De wc is toch maar... mwah..
Ga maar naar mijn huis. Ik wil mee spelenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Jank niet!
Ik ga lekker naar huis! Uitgebreid met mezelf spelen! De wc is toch maar... mwah..
quote:
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:13 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ga maar naar mijn huis. Ik wil mee spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |