SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zijn ze ook verwachtquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
''Verwachtte reactie's'' is zo 2005.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wederom emo zelfmoord:10 hoog? is dat... 10 meter? dat is heul niet hoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Wederom emo zelfmoord:Geweldig in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emo's zijn een sekte!![]()
10 verdiepingen, ik hap extra.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:19 schreef Bomil het volgende:
[..]
10 hoog? is dat... 10 meter? dat is heul niet hoog
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
10 verdiepingen, ik hap extra.
Nee ik dacht echt dat 't 10 meter wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik ga een site maken met tips, zet ik die vol reclame maak ik er ook nog geld mee
Dus je zocht naar zelf ?quote:krijg ik bij de eerste 4 letters
genaktquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Dus je zocht naar zelf ?
WHEWHEWHE TS zoekt zichzelf op google
WHEWHEWHE TS is emo
Met adds van Gillette's scheermesjes erbij?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Ik ga een site maken met tips, zet ik die vol reclame maak ik er ook nog geld mee
Ben ik zo voorspelbaar? Dan toch maar frikadellenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef Billenhoofd het volgende:
[..]
Met adds van Gillette's scheermesjes erbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |