het was wel leuk om ze even terug te kijkenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:23 schreef karr-1 het volgende:
Die films zijn leuk als je 15 bent of zo, daarna worden ze saai en voorspelbaar.
Saw loopt wel goed over qua verhaal.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef dagdag het volgende:
tevens saw op tv, hoe verzin je die zieke rommel
Dat is toch het kenmerk van horrorfilms, mensen die domme beslissingen nemen? Altijd naar de zolder of de kelder gaan, juist de donkere kamer of afgesloten huis in gaan etc.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:27 schreef TheClown1 het volgende:
old schol horror met tieners die veel schreeuwen en domme beslissingen nemen. soms is het gewoon leuk om verstand op 0 te zetten en kijken.
quote:Things I Learned From Movies
Posted on August 25, 2007 by Pradeep
1. If being chased through town, you can usually take cover in a passing St Patrick’s Day parade – at any time of the year.
2. All beds have special L-shaped top sheets that reach up to armpit level on a woman but only waist level on the man lying beside her.
3. All grocery shopping bags contain at least one stick of French bread.
4. Once applied, lipstick will never rub off – even while scuba diving.
5. The ventilation system of any building is a perfect hiding place. No one will ever think of looking for you in there and you can travel to any other part of the building without difficulty.
6. Should you wish to pass yourself off as a German officer, it will not be necessary to speak the language. A German accent will do.
7. The Eiffel Tower can be seen from any window of any building in Paris.
8. A man will show no pain while taking the most ferocious beating but will wince when a woman tries to clean his wounds.
9. When paying for a taxi, never look at your wallet as you take out a note – just grab one at random and hand it over. It will always be the exact fare.
10. If you lose a hand, it will cause the stump of your arm to grow by 15cm.
11. Mothers routinely cook eggs, bacon and waffles for their family every morning, even though the husband and children never have time to eat them.
12. Cars and trucks that crash will almost always burst into flames.
13. A single match will be sufficient to light up a room the size of a football stadium.
14. Medieval peasants had perfect teeth.
15. All single women have a cat.
16. Any person waking from a nightmare will sit bolt upright and pant.
17. One man shooting at 20 men has a better chance of killing them all than 20 men firing at one.
18. Creepy music coming from a graveyard should always be closely investigated.
19. Most people keep a scrapbook of newspaper cuttings – especially if any of their family or friends has died in a strange boating accident.
moet je ook niet doenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef Desunoto het volgende:
Ik vond de eerste twee wel vermakelijk op zich. Nummer drie nooit gezien.
Grappig lijstje. Zeer herkenbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is toch het kenmerk van horrorfilms, mensen die domme beslissingen nemen? Altijd naar de zolder of de kelder gaan, juist de donkere kamer of afgesloten huis in gaan etc.
[..]
Oude horror-films zijn sowieso beter dan de nieuwe horror-films.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef S.Seagal het volgende:
De eerste Saw film vond ik echt 1 van de beste horror/thrillers die ik in lange tijd had gezien
Hetzelfde had ik met Dead Silence (toevallig van de makers van Saw)quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:43 schreef Seam het volgende:
de eerste Saw was ook erg sterk, de rest aanzienlijk minder
Mjah, dat stuk met die neger in dat apparaat wat z'n ledematen helemaal rond draaide vond ik ook wel erg ver gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:20 schreef dagdag het volgende:
tevens saw op tv, hoe verzin je die zieke rommel
Even een leuk weetje:quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef MervinMinky het volgende:
Wat dacht je van de originele Texas Chainsaw Massacre, echt een geniaal stuk horror, vooral het sfeer van die jaren '70 film maakt het eng
Met de armen vond ik het meevallen, toen die benen draaiden moest ik toch even knijpen met m'n ogen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:57 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Mjah, dat stuk met die neger in dat apparaat wat z'n ledematen helemaal rond draaide vond ik ook wel erg ver gaan.
Beste van de hele film is het stukje dat na de film komt, waar de film op is gebaseerd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef MervinMinky het volgende:
Wat dacht je van de originele Texas Chainsaw Massacre, echt een geniaal stuk horror, vooral het sfeer van die jaren '70 film maakt het eng
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |