Ja, dat doen ze dus niet. Ik zou het zeker doen als ze die 350 zouden compenseren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:30 schreef motorbloempje het volgende:
je hebt een aanbod gehad van 1888 bruto, een VOORSTEL
Zou je het wel doen als ze er 350 netto bovenop zouden doen?
Als ze je graag willen hebben, kun je het altijd proberenheb je al geprobeerd om er over te praten? Gewoon zeggen: ja, maar dan houd ik niets over, betaal die 350 dan maar bovenop
Hangt er een beetje vanaf, afgestudeerde mboer? Wat voor opleiding doe je TS?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
nadenken? Je houdt niets over. Ik zou 't niet doen.
Afslaan en zeggen dat je niet gek bent. Wie weet dat het dan ineens wel kan én kommop zeg, je gaat als afgestudeerde toch niet proberen om van 900 euro in de maand te leven?
hij had het over uitgedacht beleid, dus ik gok op minimaal HBO.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, afgestudeerde mboer? Wat voor opleiding doe je TS?
Die reiskosten zijn te hoog, zeker voor het salaris wat je krijgt. Ik zou eisen dat ze òf je tegemoetkomen in de reiskosten, òf je een jaarcontract aanbieden, waardoor het interessant wordt om naar dichterbij te verhuizen.
Dat is bruto.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:01 schreef TeleluvR het volgende:
1250 netto per maand, zit je dan niet al richting minimumloon?
Bruto ¤ 1381,20quote:
HBO Communicatie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:04 schreef speknek het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf, afgestudeerde mboer? Wat voor opleiding doe je TS?
Die reiskosten zijn te hoog, zeker voor het salaris wat je krijgt. Ik zou eisen dat ze òf je tegemoetkomen in de reiskosten, òf je een jaarcontract aanbieden, waardoor het interessant wordt om naar dichterbij te verhuizen.
Nee dat is mijn idee ook. Heb ik 4 jaar op school gezeten en hou ik 900 over per maand.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
nadenken? Je houdt niets over. Ik zou 't niet doen.
Afslaan en zeggen dat je niet gek bent. Wie weet dat het dan ineens wel kan én kommop zeg, je gaat als afgestudeerde toch niet proberen om van 900 euro in de maand te leven?
Als afgestudeerd HBO-er mag je echt wel wat meer verdienen dan dat, rond de 1600 moet kunnen, zeker als ze je graag willen hebben!quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef DeTyfus het volgende:
Hmm, een andere calculator geeft dit als netto loon:
NETTO/TOTAAL 1460,59
je moet niet elke HBO-er (of WO-er) over een kam scheren qua wat ze 'verdienen', overigens.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:48 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als afgestudeerd HBO-er mag je echt wel wat meer verdienen dan dat, rond de 1600 moet kunnen, zeker als ze je graag willen hebben!
Echt waar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Veel aanbod = laag salaris
Weinig aanbod = hoog salaris
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |