abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69445834
quote:
VEGHEL – Supermarktketen Jumbo verlaagt met ingang van woensdag 27 mei de prijzen van A-merken.

De keten zegt dat het om blijvende verlagingen gaat. In een dubbele paginagrote advertentie in de dagbladen kondigt Jumbo de eerste serie verlagingen van 28 merkartikelen aan. Omdat het ook om verpakkings- of smaakvarianten van deze merken gaat, worden in totaal 108 producten in prijs verlaagd, aldus woordvoerster Lily van den Berg van Jumbo. Onder meer Coca-Cola, Heineken, Appelsientje, Blue Band margarine en Nutella zijn goedkoper geworden. Zo is de prijs van een fles 1,5 liter Coca-Cola van 1,39 naar 1,29¤ gegaan.

AH
Jumbo heeft Albert Heijn en C1000 als referentie voor de prijsreducties genomen. In de advertentie worden de nieuwe eigen prijzen vergeleken met die van de marktleider en de Schuitema-formule. Op het pakket van 28 producten is Jumbo dan 6,24¤ goedkoper dan AH en 6,56¤ goedkoper dan C1000.

Prijsvechter

Met de verlagingen wil Jumbo zijn imago als prijsvechter versterken. ‘Met deze blijvende prijsverlagingen van de meest verkochte boodschappen, verstevigen wij niet alleen onze positie als meest voordelige supermarkt van Nederland, maar benadrukken wij bovendien dat de prijsverschillen met andere supermarkten aanzienlijk zijn’, aldus directeur Frits van Eerd van Jumbo in een toelichting.

De woensdag aangekondigde prijsverlagingen zijn de eerste in een reeks. De komende weken worden nog meer A-merkartikelen goedkoper. Jumbo wil niet zeggen om hoeveel producten het in totaal gaat.
bron

Blijvend zal het wel niet zijn. Dat zeiden ze de vorige keer ook. Je moet ook net een Jumbo in de buurt hebben.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:07:22 #2
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69445877
Ik heb een Jumbo in de buurt en het is een super winkel.

Ik merk nu al een groot verschil tussen bijvoorbeeld de Super de Boer of de Spar in vergelijking met de Jumbo.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69445927
Super de Boer is wel duur hè? Nog duurder dan de Appie las ik een tijdje terug.
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:35:33 #4
122997 zquing
Drama Junk
pi_69446877
Ik ga haast nooit naar de super de boer, klein assortiment en veel te duur
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_69447044
moet zeggen dat de topmerken bij jumbo altijd beschikbaar zijn en voor goedkoper dan andere winkels. handig om 1 keer alles te kopen in plaats van koopjes jagen in meerdere winkels
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:02:33 #6
251588 JuiceJuice
What the fuck is this shit?
pi_69447784
Ah zal wel snel met een tegenactie komen :p
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:03:50 #7
122997 zquing
Drama Junk
pi_69447831
maar AH komt toch ook nu met een nieuw huismerk?
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_69448029
persoonlijk blijft mijn voorkeur uitgaan naar a-merken in plaats van AH huismerk dus met een dergelijke actie zullen ze niet alle consumenten krijgen maar genoeg denk ik. zijn veel mensen die AH huismerk als a-merk beschouwen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69448060
Jumbo

Niet duur veel kassa's(bij Aldi heb je hier 2 kassa's .Lekker ruim gangen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:12:28 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_69448132
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:03 schreef zquing het volgende:
maar AH komt toch ook nu met een nieuw huismerk?
quote:
ZAANDAM – Albert Heijn gaat het aantal duurzame producten verdubbelen. Onder het paraplumerk AH puur &eerlijk wil de marktleider binnen 2,5 jaar 500 duurzame artikelen in de schappen hebben liggen.

AH puur&eerlijk is opgebouwd uit vijf verschillende categorieën; eerlijk biologisch, fairtrade, duurzame vangst, scharrelvlees en ecologisch. Bestaande merken en producten, zoals AH Biologisch, worden in het nieuwe eigen merk opgenomen. Dit betekent dat 240 bestaande producten een nieuwe verpakking krijgen. Eind 2009 moeten er ook 100 nieuwe AH puur&eerlijk producten in de schappen liggen. De marktleider wil binnen 2,5 jaar 500 AH puur &eerlijk artikelen kunnen presenteren. Vanaf mei 2009 zullen de nieuwe verpakkingen gefaseerd instromen.

Uitstraling

Alle producten krijgen een eenduidige verpakkingsuitstraling. De artikelen zitten in een witte verpakking en dragen een groen AH-logo. Op de verpakking staat ook een foto van het product. De artikelen zijn daarnaast voorzien van een papierbruine banderol en een gekleurde banderol. Op de laatstgenoemde staat onder welke categorie (bijvoorbeeld biologisch) het product valt.

Samenwerking

AH puur&eerlijk is in samenwerking met de Dierenbescherming, stichting Max Havelaar en het Wereld Natuur Fonds tot stand gekomen. Alle producten zijn zodoende voorzien van een keurmerk. Het gaat hierbij om de keurmerken EKO, Max Havelaar, Beter Leven, MSC, Nordic Swan en Blauwe Engel. AH introduceert ook nieuwe duurzame non-foodproducten, waaronder ecologische vaatwastabletten.

Onderzoek

Albert Heijn wil naar eigen zeggen met de introductie van het merk ‘duidelijkheid en samenhang in het aanbod van verantwoorde producten creëren’. Volgens de marktleider is uit onderzoek gebleken dat consumenten door de overvloed aan duurzame merken behoefte hebben aan duidelijkheid. ‘De samenhang ontbreekt. Met een eenduidig duurzaam merk hopen we een grotere groep consumenten aan te spreken’, aldus AH-topman Dick Boer.
bron
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:16:52 #11
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_69448279
Ik vind dat de AH nog wel wat producten heeft waardoor het soms beter is om naar de AH te gaan dan naar de Jumbo. Meestal doe ik de wat grotere boodschappen bij de Jumbo en koop ik meteen wat meer in en de doordeweekse kleine boodschappen bij de AH die op loopafstand zit. Kant- en klare maaltijdsalades zijn bij de AH bijvoorbeeld superieur aan die van de Jumbo.

Mensen die nu nog naar de Super de Boer, Spar of Plus gaan, die snap ik echt niet. Duurder dan de AH en verder niets speciaals. Ik zou daar alleen naar toe gaan als het werkelijk de enige supermarkt in de wijde omtrek was.
  Moderator woensdag 27 mei 2009 @ 11:44:11 #12
8781 crew  Frutsel
pi_69449387
Jumbo's zijn, voor zover ik ze ken, geweldige winkels met een prima formule.
Volgens mij zijn ze ook behoorlijk in opmars. Maar ze zitten idd nog lang niet overal
pi_69449838
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik heb een Jumbo in de buurt en het is een super winkel.

Ik merk nu al een groot verschil tussen bijvoorbeeld de Super de Boer of de Spar in vergelijking met de Jumbo.
Mijn huisgenoten en ik noemen de Super de Boer altijd Super te Duur
Op een paar minuten lopen van mij zit een Super de Boer en 2 AH's.
Fietsen naar de Korreweg is voor mij ook maar 5 min dus meestal ga ik daar heen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:59:40 #14
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_69450051
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Mijn huisgenoten en ik noemen de Super de Boer altijd Super te Duur
Op een paar minuten lopen van mij zit een Super de Boer en 2 AH's.
Fietsen naar de Korreweg is voor mij ook maar 5 min dus meestal ga ik daar heen.
Jup. Jumbo bij de Korreweg en verder zit er nog een AH in Paddepoel. Alles dichtbij. Een Super de Boer maar 2 minuten lopen dus dat is wel handig voor even snel maar eigenlijk wel véél te duur.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_69451076
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Jup. Jumbo bij de Korreweg en verder zit er nog een AH in Paddepoel. Alles dichtbij. Een Super de Boer maar 2 minuten lopen dus dat is wel handig voor even snel maar eigenlijk wel véél te duur.
Zo doe ik het ook altijd, als ik snel moet even naar de Super de Boer
Of naar de AH to Go in het UMCG, daar loop ik dan toch langs
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:40:12 #16
16715 Mylene
*schatje*
pi_69461090
quote:
Andere supermarktketens volgen Jumbo

AMSTERDAM - Supermarktconcerns Dirk van den Broek en Nettorama hebben in navolging van concurrent Jumbo de prijzen van een aantal producten verlaagd. Jumbo maakte woensdag bekend de prijzen van de naar eigen zeggen belangrijkste producten blijvend te verlagen en zette daarmee de aanval in op andere supermarktformules.

„We waren al met veel artikelen goedkoper dan Jumbo. Bij producten waarbij dat niet zo was, is dat vanmorgen gebeurd”, stelde manager Johan Vial van Dirk van den Broek. „We zijn de goedkoopste supermarkt van Nederland.”

„We hebben vanochtend meteen de prijzen aangepast”, aldus directeur Wiet van den Brink van Nettorama. „Wij zijn de voordeligste supermarkt van Nederland. Dat laat consumentenonderzoek zien.”

„Het ligt aan de test wie het voordeligst uit de bus komt”, stelde Vial. „Het is vaak stuivertje wisselen tussen Dirk en Nettorama. We verkopen niet helemaal dezelfde producten en zijn ook niet in dezelfde plaatsen gevestigd.”

Het in 1942 opgerichte concern Dirk van den Broek heeft 45 vestigingen in Nederland. De meeste filialen zijn te vinden rond Amsterdam. Het in 1968 opgerichte Nettorama heeft 28 supermarkten, waarvan de meeste in Noord-Brabant zijn gevestigd. Jumbo telt 120 winkels in Nederland.
bron
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:43:20 #17
58560 Oksel
Gezellig.
pi_69461197
Als je 3x in de week scheijdt, ipv 4x, heb je het geld er ook uit. Weinig verschil.

Rijke mensen gaan naar de Lidl & Aldi, arme mensen naar de AH. Dat moet wel, want je wordt er gewoon arm..
pi_69461712
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:40 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Toch bijzonder dat we drie verschillende 'goedkoopste supermarkt van Nederland'-ketens hebben.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69463632
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:44 schreef Frutsel het volgende:
Jumbo's zijn, voor zover ik ze ken, geweldige winkels met een prima formule.
Volgens mij zijn ze ook behoorlijk in opmars. Maar ze zitten idd nog lang niet overal
Albert Heijn heeft ruim 750 winkels
Jumbo ruim 170 dacht ik

Groot verschil dus inderdaad!
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 27 mei 2009 @ 19:08:30 #20
16715 Mylene
*schatje*
pi_69463717
Artikel met AH reactie:
quote:
AMSTERDAM - De supermarktsector staat mogelijk een nieuwe prijzenslag te wachten. Jumbo kondigde woensdag aan de prijzen van een groot aantal veel gekochte producten, waaronder Coca-Cola, te verlagen.

Enkele kleinere ketens volgden gelijk. Volgens supermarktdeskundige Gerard Rutte kan ook Albert Heijn niet achterblijven. ''Het zal werken als een olievlek'', zei hij over de actie van Jumbo.

Jumbo verlaagt de prijzen van ongeveer honderd A-merken. Daarmee zet het bedrijf, dat 120 winkels telt, naar eigen zeggen de aanval in op Albert Heijn en alle andere Nederlandse supermarktformules.

De komende weken worden nog eens honderden producten in prijs verlaagd.

Dirk van den Broek

De actie sorteerde effect. Dirk van den Broek en Nettorama lieten weten de prijzen van artikelen direct te hebben verlaagd tot op of zelfs onder het niveau bij Jumbo.

''We waren al met veel artikelen goedkoper dan Jumbo. Bij producten waarbij dat niet zo was, is dat vanmorgen gebeurd'', stelde manager Johan Vial van Dirk van den Broek.

Albert Heijn

Albert Heijn en Super de Boer lieten weten niet te reageren op de prijsverlagingen. ''We streven er niet naar de allergoedkoopste te zijn'', aldus een woordvoerder van Albert Heijn.

De marktleider mikt liever op een middenpositie in de markt en stelt prijzen wel bij te stellen aan gemiddelden. Ook Super de Boer en Schuitema, uitbater van C1000-winkels, zeggen prijzen daar waar nodig bij te stellen.

Rutte denkt dat Albert Heijn op termijn toch mee zal moeten met Jumbo. ''Ze kunnen niet achterblijven. Meegaan is de enige manier zijn om Jumbo te stoppen'', denkt hij.

Prijzenoorlog

Volgens hem heeft Jumbo het startschot gegeven voor een nieuwe prijzenoorlog. De vorige, gestart door Albert Heijn, begon in 2003 en duurde tot pakweg 2006.

Blij met de actie zijn supermarkten allerminst, stelt Rutte. ''Net nu ze weer wat marge aan het behalen zijn, weer wat opkrabbelen, steekt Jumbo de lont in het kruitvat. De flinterdunne winsten die veel familiebedrijven net konden maken, zullen hiermee weer verdwijnen'', stelt hij.

Geen prijzenoorlog

Joop Holla van marktonderzoeksbureau GfK gelooft niet dat Jumbo een nieuwe prijzenoorlog heeft ontketend.

''Dat zou betekenen dat Albert Heijn prijzen verlaagt tot onder het niveau van Jumbo. Dat zie ik ze niet doen. Maar dat ze hun prijzen hierop gaan verlagen, geloof ik wel. Al met al is dat goed voor de portemonnee van de consument.''

Goedkopere supermarkten

Uit een vorige week gepubliceerd onderzoek van ING blijkt dat consumenten als gevolg van de recessie steeds vaker goedkopere supermarkten opzoeken.

Ook geven ze per bezoek minder uit. Holla: ''Maar dat Jumbo zo vlak voor de zomervakantie hiermee komt, heeft me wel verbaasd. Meestal worden dit soort acties in januari of september gelanceerd.''

Aanleiding

Merkenmanager Colette Cloosterman-van Eerd van Jumbo geeft toe dat de veranderde voorkeur van consumenten aanleiding is geweest voor de actie.

Rutte zegt dat er ook andere motieven aan ten grondslag kunnen liggen. ''Er gaan geruchten dat Jumbo concurrent Vomar wil kopen. Misschien heeft dat er iets mee te maken.''

Jumbo is een keten in handen van de familie Van Eerd. Het bedrijf is vooral in Noord-Brabant groot, maar breidt zich steeds verder uit.
bron
pi_69469180
Ik weet niet of iedereen wel blij moet zijn met prijzenoorlogen. Mij geeft het in ieder geval niet zo'n goed gevoel. De retailers zullen de prijsverlagingen die ze zelf doorvoeren zoveel mogelijk bij de producenten/leveranciers willen 'compenseren'. Kan zijn bepaalde producten hiermee gewoon verdwijnen of bedrijven over de kop gaan...
Da gao nie nou!
pi_69478547
We hebben hier op de Kop van Zuid een Jumbo zitten . Ze hebben best veel maar zijn tevens aan de dure kant. Daarnaast prefereer ik als ik dan toch een niet prijs-bewuste dag heb de AH XL t.o.v. Jumbo. Normaal gesproken de Dirk of de LIDL
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
  donderdag 28 mei 2009 @ 03:31:53 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_69478558
wow lekker nieuws
Toevallig en net heropende jumbo die helemaal goed en groot en top is ontdekt.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_69478567
Helaas geen Jumbo hier in de buurt.
U bevindt zich >hier<
  dinsdag 2 juni 2009 @ 17:57:02 #25
16715 Mylene
*schatje*
pi_69639818
quote:
Jumbo start tweede ronde prijzenslag

VEGHEL – Jumbo maakt morgen opnieuw een serie prijsverlagingen van A-merken bekend. Bovendien zijn van de 28 producten die Jumbo afgelopen woensdag goedkoper maakte, dit weekend er 26 nog verder afgeprijsd.

Dat bevestigt woordvoerder Lily van den Berg van Jumbo tegenover Distrifood. Dit weekend zijn de prijzen van de producten waarmee Jumbo vorige week adverteerde opnieuw aangepast. ‘Wij garanderen de goedkoopste supermarkt van Nederland te zijn. Omdat enkele concurrerende prijsvechters op onderdelen onder onze verlaagde prijzen zijn gedoken, hebben wij dit weekend opnieuw deze producten goedkoper gemaakt.’

Consumentenbond

De zegsvrouw wil nog niet veel kwijt over de prijsverlagingen die Jumbo morgen bekendmaakt middels krantenadvertenties, maar geeft wel aan dat de campagne in lijn is met die van vorige week. Jumbo heeft overigens moeite met de uitkomsten van de prijsmeting van de Consumentenbond van vrijdag. Nettorama bleek daarin veruit de goedkoopste. Jumbo moest zowel in huismerken als A-merken enkele goedkopere formules voor zich dulden. ‘Wij herkennen ons niet in de uitkomsten van de Consumentenbond. Wij garanderen te allen tijde in het lokale marktgebied de goedkoopste te zijn. Daar waken onze acht prijsmeters iedere dag over.’

Reacties prijsvechters

De verwachting is dat het nieuwe prijsoffensief opnieuw tot reacties van concurrenten zal leiden. Prijsvechters als Dirk van den Broek en Nettorama gaven vorige week al aan sowieso de prijsverlagingen van Jumbo te zullen volgen. Ook Albert Heijn en Aldi laten deze week van zich horen. AH heeft een extra grote Bonus-folder met extra aandacht voor de laagste actieprijsgarantie en Aldi somt al zijn prijsverlagingen van de eerste helft van 2009 op.
bron
pi_69746255
Er is wel degelijk een nieuwe supermarktoorlog gestart. Jumbo, AH, PLUS, C1000 hebben allemaal de afgelopen weken de prijzen van belangrijke dagelijkse producten, zoals coca-cola, boter, bier en dierenvoer enorm omlaag gegooid, Superdeboer moet nog volgen. De prijswijzigingen zijn nu misschien nog niet zichtbaar voor iedereen omdat het even duud voordat de goede bordjes voor de schappen hangen. een fles cola is bijvoorbeeld van 1.42 naar 1.29 verlaagd, een flesje AA van 0,85 naar 0,75 cent. Ik ga ervanuit dat deze prijsverlagingen nog wel even doorgaan, het is het tegen elkaar opbieden van de diverse supermarkten, gaat jumbo 3 cent omlaag, dan gaat AH 4 cent, dan wil jumbo daar weer overheen enzo gaat het door.
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 13:50:00 #27
8781 crew  Frutsel
pi_69824616
quote:
Acties van Jumbo leiden ook tot lagere prijzen AH

ZAANDAM - De prijsverlagingen die supermarktketen Jumbo de afgelopen weken heeft doorgevoerd, leiden ook tot lagere prijzen bij Albert Heijn. De marktleider onder de Nederlandse supermarkten heeft de afgelopen weken tweemaal de prijzen van ruim tweehonderd A-merkartikelen verlaagd, bevestigde een woordvoerder maandag.

Prijsvechter Jumbo verlaagde sinds eind mei tweemaal de prijzen van een breed assortiment A-merken, waarbij het zijn nieuwe prijzen in landelijke advertenties vergeleek met die van concurrenten Albert Heijn en C1000. Albert Heijn verlaagde daarop ook de prijzen van vergelijkbare producten. De woordvoerder benadrukte echter dat Albert Heijn er niet op uit is om goedkoper te zijn dan Jumbo. ,,We willen alleen dat de afstand in prijzen gelijk blijft.''

Jumbo gaat deze week verder met zijn prijsverlagingen. ,,Dan zullen we zeker weer reageren'', aldus de AH-woordvoerder.
  maandag 8 juni 2009 @ 13:55:36 #28
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_69824783
Ik hoorde vandaag wel een interessant stuk op de radio dat de consument eigenlijk duurder uit is door dit soort 'prijsafspraken'. Want dat zijn het, verkapte prijsafspraken en kartelvorming.

Ik zal eens kijken of het radio dingetje (BNR) ook online staat.

Edit:
Geen geluidsfragment kunnen vinden, maar in het FD stond het verhaal ook.
quote:
Jumbo schermt met laagsteprijsgaranties. Een zegen voor de consument in crisistijd? Niet per se, stelt een hoogleraar economie.

In een nieuw reclamespotje verzekert Harry Piekema, het gezicht van Albert Heijn, dat de klant zijn aankoopbedrag terugkrijgt als hij ergens anders een lagere actieprijs aantreft. Jumbo garandeert zijn klanten zelfs de laagste prijs op het gehele assortiment.

De consument lijkt de grote winnaar. Maar volgens hoogleraar economie Jan Potters is dat schijn, zo vertelt hij in het Financieele Dagblad. Juist die garantie maakt het voor concurrenten onaantrekkelijk onder de laagste prijs te duiken, waardoor de prijs vast komt te staan. In economentaal: "De garantie vermindert de prijselasticiteit van de vraag en legt de bodem in de markt vast."

De Tilburgse hoogleraar deed onderzoek waarbij studenten als ondernemers fungeerden en elkaar beconcurreerden op prijs. "In een markt waar studenten laagsteprijsgaranties gaven was de uiteindelijke gemiddelde prijs hoger."

Niet stafbaar
Prijsgaranties kunnen dus uitmonden in minder concurrentie. Maar op basis van de Mededingingswet zijn ze niet strafbaar, zegt de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa). "Het is aan concurrenten om innovaties te bedenken om zulke acties te omzeilen."

Kartelvorming
Minimumprijsregelingen kunnen ook duiden op kartelvorming, meent Potters. "De lampjes bij de NMa gaan op rood naar aanleiding van de supermarktgaranties." Want met de garantie laten ze rivalen impliciet weten dat het verbreken van de prijsafspraken wordt opgemerkt. "Consumenten fungeren dan als monitoren."

De NMa onderzoekt eventuele prijsafspraken naar aanleiding van dit soort garanties, beaamt de woordvoerder. "Maar de supermarktsector heeft door zijn omvang hoe dan ook de buitengewone aandacht van de NMa."

Jumbo
Jumbo verwijst een strategie achter de garantie naar het rijk der fabelen. "Jumbo heeft deze garantie echt in het belang van de klanten. Andere supermarkten zeggen vaak de laagste prijs te hebben, maar veelal zijn het holle frasen."

Ook bij Albert Heijn hebben ze niet het idee dat hun actieprijzen als bodem in de markt worden gezien, "eerder als een oriëntatiepunt om nog onder te duiken."

Ontkennen
Supers ontkennen maar hoogleraar ziet laagsteprijsgaranties als verkapte kartelafspraken.
Bron

[ Bericht 79% gewijzigd door SicSicSics op 08-06-2009 14:03:48 ]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_70872615
Aldi slaat terug in een advertentie:

  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 13:04:08 #30
137949 Disana
pi_70873964
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Mijn huisgenoten en ik noemen de Super de Boer altijd Super te Duur
Op een paar minuten lopen van mij zit een Super de Boer en 2 AH's.
Fietsen naar de Korreweg is voor mij ook maar 5 min dus meestal ga ik daar heen.
Ik ga al vanaf de opening naar de Jumbo op Beren aan de kop van de Korreweg

Was er meteen helemaal weg van en dat was voor het eerst, want ik heb een hekel aan supermarkten. In de Jumbo kom ik graag: grote keuze, brede paden en fijne verlichting, aantrekkelijke opstelling, lage prijzen, vriendelijk personeel, snelle kassa's.

Momenteel krijg ik mijn Van Nelle koffie enkelpakken voor de helft van de prijs omdat ze eruit gaan. De dubbelpakken worden naar ik begreep goedkoper.
pi_70874466
Nu nog lekkerder stoommaaltijden enzo, en dan heb ik eigenlijk geen reden meer om naar de AH te hoeven... waar je véél langer in de rij staat dan bij de Jumbo.

Jumbo .
  † In Memoriam † zaterdag 11 juli 2009 @ 14:02:02 #32
137949 Disana
pi_70875338
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:23 schreef DennisMoore het volgende:
Nu nog lekkerder stoommaaltijden enzo, en dan heb ik eigenlijk geen reden meer om naar de AH te hoeven... waar je véél langer in de rij staat dan bij de Jumbo.

Jumbo .
Je kunt bij de Jumbo vragen om producten die ze (nog) niet hebben.

http://www.jumbosupermarkten.nl/application/application.aspx?ItemId=3195&StijlCode=APP
pi_70876064
Oh, en ongeveer het beste van de Jumbo, de wijnen !
pi_70877958
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:09 schreef TheClown1 het volgende:
persoonlijk blijft mijn voorkeur uitgaan naar a-merken in plaats van AH huismerk dus met een dergelijke actie zullen ze niet alle consumenten krijgen maar genoeg denk ik. zijn veel mensen die AH huismerk als a-merk beschouwen.
Het aantal klanten hoeft ook niet per se het belangrijkste te zijn voor AH. Op de huismerken zit gewoon een veel hogere winstmarge dan op de A-merken (daar zijn de marges meestal nihil).
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:55:16 #35
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_70879386
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:07 schreef Mylene het volgende:
Aldi slaat terug in een advertentie:

[ afbeelding ]
Strakke actie
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')