Wat dacht je van kwaak en murm?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, JB en Ado iig. Wie nog meer mensen?
En een aantal tijdelijke stelletjes ook geloof ik
jij maar jij houdt ook niet van brabanders he, als ware 020 persoon. Buiten de stadsmuren van 020 begint de negorijquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt vreselijk. Niet als persoon, wel als artiest. En dan met name dat brabant nummer
Ow, leuke stem had je murm. Je klonk veel volwassener dan ik had voorgesteld
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jij maar jij houdt ook niet van brabanders he, als ware 020 persoon. Buiten de stadsmuren van 020 begint de negorij
Ach we houden het er maar op dat je je lijstje niet bij de hand hadquote:
Oké, uit voorzorg dan denk ikquote:
Het geeft niet. 020 roeleert. De rest is bijzaak.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoor
Fijne dag auto!!!quote:
Dag fiets!quote:
hihi en jij klonk heel liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, ik vind hem echt vreselijk. Niet als persoon, wel als artiest. En dan met name dat brabant nummer
Ow, leuke stem had je murm. Je klonk veel volwassener dan ik had voorgesteld
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hierquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:34 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Tijdelijke stelletjes... vertel!![]()
Als je het zo zegt, dan klinkt het best liefquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hier
quote:
Dank jullie welquote:
Boxtel is slechts 2 stappen verwijderd van Helmond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb anderhalf jaar geknoeid met een brabo uit boxtel. Ik heb mijn best gedaan voor de integratie hoor
Hmm zoals met speelgoed, even proberen niet goed geld terug?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er hebben heel wat mensen elkaar even uitgeprobeerd en daar hopelijk veel lol mee gehad hier
Dat klinkt als een doorgeefluik.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms was dat ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:42 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Dat klinkt als een doorgeefluik.
Mooi verwoordquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
je hoeft het niet te doen met iemand van singles hoor..... er zijn er wel meer die niet onderling rotzooienquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
![]()
[..]
Ik denk niet dat het iets voor mij is. Waar moet je je afmelden?
Gelukkig. Dan kom ik niet voor verrassingen te staan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
je hoeft het niet te doen met iemand van singles hoor..... er zijn er wel meer die niet onderling rotzooien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |