ik blaas kwaak zn lul niet op, geen zin om in de bak te belandenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Euh, Kwaak oppassen wat je gaat doen
Toch niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik blaas kwaak zn lul niet op, geen zin om in de bak te belanden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
pfff.. dat redt ze niet eens met een paar rotjes. Dat kriebelt op zijn hoogst een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Euh, Kwaak oppassen wat je gaat doen
Biedt die schimmel zo'n goede protectie danquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
pfff.. dat redt ze niet eens met een paar rotjes. Dat kriebelt op zijn hoogst een beetje
KF: held!!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Biedt die schimmel zo'n goede protectie dan?
jeeej... ik hoop dat ze helpen meis!!!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
mag vanmiddag pijnstillers ophalen bij de apotheek
Ow KZ, ik hoop echt dat je je dan beter gaat voelenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:mag vanmiddag pijnstillers ophalen bij de apotheek
Jeeeej! Ik hoop dat ze helpen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
mag vanmiddag pijnstillers ophalen bij de apotheek
ik heb ook geen gewone schimmel he!... ik heb super schimmel!, want als kind ben ik gebeten door een radioaktief lieveheersbeestje. En sinds die tijd heb ik extra dikke stippen op mijn leuter die mij beschermen tegen elk kwaad. Zelfs een meervoudige aanval van een zure kut overleeft mijn leuter met vlag en wimpel!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Biedt die schimmel zo'n goede protectie dan?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik heb ook geen gewone schimmel he!... ik heb super schimmel!, want als kind ben ik gebeten door een radioaktief lieveheersbeestje. En sinds die tijd heb ik extra dikke stippen op mijn leuter die mij beschermen tegen elk kwaad. Zelfs een meervoudige aanval van een zure kut overleeft mijn leuter met vlag en wimpel!
Wat wil je er voor hebben?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:mag vanmiddag pijnstillers ophalen bij de apotheek
de reden van de bios was ook dat je dan een keertje je mond houdtquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Morgenavond wat eten en drinken met collega's van applicatie beheer!
Wel leuk, want die gasten zijn allemaal tussen de 35 & 45 ofzo en kan het gewoon goed met ze vinden
Vorige keer ook met ze naar de bios geweest
hahaquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
de reden van de bios was ook dat je dan een keertje je mond houdt
Dan kom je inderdaad snel tot de conclusie dat je het wel goed met iemand kan vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef KudFokker het volgende:
We zeggen hier niet veel tegen elkaar eigenlijk
kwaak ranzig vies takkejong!!! geen sex meer voor jouquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben?
oh nee... ik hoop dat ze gaan werken voor je!
Als die stippen van je elk kwaad weren waarom zou je dan haar pijnstillers willen kopen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat wil je er voor hebben?
oh nee... ik hoop dat ze gaan werken voor je!
idd net als slapenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Werken met oordopjes in dat lijkt me verdomd irritant werken.
duidelijke taal!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef Murmeli het volgende:
kwaak ranzig vies takkejong!!! geen sex meer voor jou
Echt relaxed manquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:25 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Werken met oordopjes in dat lijkt me verdomd irritant werken.
Iedereen is meestal gewoon aan het werkquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan kom je inderdaad snel tot de conclusie dat je het wel goed met iemand kan vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |