Mja, ik ben dit niet meer gewend...quote:
Dan ben je ook Singlequote:
Maar er is een verschil tussen gevoel na een relatie van 4 jaar en verliefdheid. Zo’n opmerking klinkt niet als iemand die het gevoel heeft na een relatie van 4 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef KudFokker het volgende:
Nee, weet bijna 100% zeker dat dat niet zo is
Ze zal vast wel gevoel hebben voor me, maar dat is logisch na 4 jaar vind ik
Ik was laatst Wipe Out () met haar aan het kijken en zei dat die Nederlandse blonde presentatrice wel lekker was, toen zei ze: "Lars waarom zeg je dat ?! Ik zeg toch ook niet hem dan ik hem lekker vind ?! "
Goedemorgen meisje!quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
dus zijn wij dan geen vrienden?![]()
mogguh
ik snap hem niet meer in ieder gevalquote:
Ze vind het denk ik pijnlijk om te zien dat ik ook naar andere meiden kijk, wat best logisch is na 1.5 jaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen gevoel na een relatie van 4 jaar en verliefdheid. Zo’n opmerking klinkt niet als iemand die het gevoel heeft na een relatie van 4 jaar![]()
[..]
Goedemorgen meisje!![]()
Haha, verkeerde conclusie
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar er is een verschil tussen gevoel na een relatie van 4 jaar en verliefdheid. Zo’n opmerking klinkt niet als iemand die het gevoel heeft na een relatie van 4 jaar![]()
[..]
Goedemorgen meisje!![]()
Haha, verkeerde conclusie
Nee vind ik niet logisch, maar dat is al 5,5 jaar niet logisch. Natuurlijk kijk je naar andere meiden, of heeft ze een bord voor d'r kop?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:47 schreef KudFokker het volgende:
Ze vind het denk ik pijnlijk om te zien dat ik ook naar andere meiden kijk, wat best logisch is na 1.5 jaar
Alhoewel ik laatst wel met haar over meisje 1 heb gepraat toen ik me rot voelde
Toen stond ze me gewoon te woord!
Ja, weet ik dat!quote:
hmm het is hier blauw in de lucht en de zon schijnt niet echt kutweerquote:
Beetje aan de frisse kant alleen maar voor de rest idd topquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm het is hier blauw in de lucht en de zon schijnt niet echt kutweer
quote:
Match made in heavenquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
ik snap hem niet meer in ieder geval
lolquote:
quote:
Goedemorgenquote:
Pfff, dat moet ik vanavond nog doenquote:
Succes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat aankleden en naar de chiropractor
doe nou eens rustig meisje ik heb nog geen koffie op Al dat gehyper trek ik slecht zo om 10 uurquote:
Ik schrok wel toen ze dat zei omdat ik het best vreemd vondquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee vind ik niet logisch, maar dat is al 5,5 jaar niet logisch. Natuurlijk kijk je naar andere meiden, of heeft ze een bord voor d'r kop?
Niet meer dan normaal![]()
[..]
Ja, weet ik dat!
Snel koffie drinken dan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:05 schreef kwaakvaak het volgende:
doe nou eens rustig meisje ik heb nog geen koffie op Al dat gehyper trek ik slecht zo om 10 uur
Ik zag het ja, écht een mooie meidquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
Ik schrok wel toen ze dat zei omdat ik het best vreemd vond
Maar ik zie het wel
Het is echt een leuke meid, super knap, inhoud en heeft haar woordje klaar...
Sinds het uit is is ze alleen best veranderd en gebruikt ze super vaak xct / mdma
1 meisje waar ik laatst mee scharrelde (die van die auto) was helemaal onzeker en vroeg, waarom ga je nu met mij als je eerst met je ex ging
Nee, niet gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:08 schreef KudFokker het volgende:
Heeft iemand dit boek wel eens gelezen trouwens?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)002131452/index.html
haha heb je gezien op hyvesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snel koffie drinken dan!
[..]
Ik zag het ja, écht een mooie meid![]()
Maar die opmerking van je ex geeft ook wel aan dat zij onzeker is![]()
Pff, zo'n opmerking van die scharrel is echt killing![]()
[..]
Nee, niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |