Sommige mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Dus we kunnen voor 70mil spelers kopen? Of hoe zit dat precies?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader (we kennen elkaar al jaren)
Echt he. Wat een debiel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor iemand van 26 is dat helemaal geen onnozele vraag hoor.
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef bloodysunday het volgende:
Maar is afwachten wat de complete technische staff word
ja, ik heb hem zelfs een kopgoal zien maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00
Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Juah, maar die mis ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.
Dacht dat Borst gisteren op de radio zei dat Ajax een vermogen heeft van 60 miljoen euro. Dit zal Jol natuurlijk niet in een keer op mogen maken, maar er is dus wel ruimte om te investeren in de spelersgroep zonder dat er iemand verkocht moet worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Dus we kunnen voor 70mil spelers kopen? Of hoe zit dat precies?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Noaaj het volgende:
Laten we Jol maar gewoon het voordeel van de twijfel geven dan!
Martin Jol boulevardquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
In Waalwijk bij het stadion is er zelfs een Martin Jolpad. Hopelijk krijgen we dit ook bij Ajax over 5 jaar
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader (we kennen elkaar al jaren) betaalt alles voor meDus had geen rekening met andere kosten gehouden, mijn excuses.
*trekt zich terug in een hoekje met een kaasschaaf
het is arsenal niet gast. better luck next season. die derde ster weet je die derde sterrrrrrrrrrrrrrrquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:45 schreef navigator het volgende:
[..]
![]()
AjaxVolgend jaar kampioen! En anders het seizoen erop wel! En anders het seizoen daarop!!
Jij begrijpt de tong smiley niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:48 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
het is arsenal niet gast. better luck next season. die derde ster weet je die derde sterrrrrrrrrrrrrrr
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
In Waalwijk bij het stadion is er zelfs een Martin Jolpad. Hopelijk krijgen we dit ook bij Ajax over 5 jaar
Die snor loopt hier te neuzen op FOK!quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:01 schreef w00h00 het volgende:
Jezus, staat ook gewoon een heel stuk over het twitter gedrag van Gregory in de nieuwe VI.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?
Hehe misschien toch beter Martin Jol Laan kunnen noemen. Maar hij wordt in Waalwijk en eigenlijk overal waar hij heeft gewerkt toch echt op handen gedragen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kan dat ook niet gewoon een kikkersoort zijn die gelijkenissen vertoont met het ietwat koddige gezicht?
Haha, waarschijnlijk is het zo'n pad van heb-ik-jou-daar waar alle achtertuintjes aan grenzen en waar iedereen met de fiets doorheen moet om ze in de schuur te zetten ofzo. Dan klinkt een laan ook gelijk zo pompeus.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hehe misschien toch beter Martin Jol Laan kunnen noemen. Maar hij wordt in Waalwijk en eigenlijk overal waar hij heeft gewerkt toch echt op handen gedragen.
Mijn link tussen Shrek en Jol is positief bedoeld.quote:Op woensdag 27 mei 2009 14:24 schreef Silenus het volgende:
[..]
Overigens vind ik Wilfred Bouma nog meer op Shrek lijken dan Martin Jol, maar dat terzijde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |