Hij kan meer dan alleen rennen. Bij het WK-17 destijds blonk hij uit als nummer 10 volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Debuut 2005/2006 Kan beiden dus
[..]
Jawel, maar ik vind hem niet sterk en zeker niet technisch... Rennen kan hij wel....
Hij kreeg nooit langer achter elkaar de tijd, het was altijd 'af en toe'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
21 wedstrijden in ajax 1 vind ik genoeg kansen
Daar doen de meeste (kopende) clubs niet aan. Waarom hem per se verkopen met een terugkoopregeleing i.p.v. verhuren?quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
En bovendien al bekend dat hij niet terugkomt.
Geniaal verhaal idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Silenus het volgende:
En daarbij, een speler die hoogstpersoonlijk een brief naar Willem Wever heeft gestuurd met de vraag hoe je in Ajax-1 komt en dat vervolgens ook nog eens HAALT moet je eigenlijk nooit wegsturen.
Hij heeft een voorbeeldige instelling. Hij zit niet 's avonds halfdronken op een of ander feest maar hij gaat samen met Enoh naar de kerk.quote:"Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef w00h00 het volgende:
---------Sulejmani--Cvitanich--Suarez
-------------------------Aissati-------------
-----------------Engelaar---Gabri--------
--Braafheid--Boulahrouz--Wielaert--V/d Wiel
---------------------------Steek----------
of
------------Sulejmani----Suarez-------
-------------------------Aissati-------------
-----------------Engelaar---Gabri--------
-------------------------Vertonghen-------
--Braafheid--Boulahrouz--Wielaert--V/d Wiel
---------------------------Steek----------
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.
Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ben wel gecharmeerd van hem. Hij brengt lengte, body, loopvermogen en is nog technisch ook.
Van Basten hem vertrouwen heeft gegeven? Sarpong mocht een aantal wedstrijden in de basis spelen, maar zat dan vervolgens weer op de tribune. Vind ik niet echt vertrouwen geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Sarpong betreft ben ik het met Mango eens.
Je kunt toch niet ontkennen dat Marco hem echt vaak het vertrouwen heeft gegeven maar hij het vrijwel geen moment terug heeft weten te betalen. Dat er dan wordt geroepen dat hij wel degelijk veel kwaliteiten heeft hoor ik al jaren aan.
Hij is al jaren een van de steevaste uitblinkers bij Jong Ajax?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk gewoon liever naar hetgeen wat er toedoet, de feiten. In al die tijd dat hij in Jong Ajax speelde heeft hij nooit aangetoond tot de categorie ''Ajax 1 materiaal'' te behoren.
Door die lengte heeft ook wel body en vooral in vergelijking wat we er nu hebben lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor veel meer spelers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
Anita is te "klein" voor de rol die hij vervulde... Ik mis de felheid bij hem, die ik (soms, lang niet altijd) bij bijvoorbeeld enoh wel zag...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
Als je zo redeneert kun je net zo goed heel Jong Ajax verhuren aan de Jupiler League. Nee, Zeegelaar moet zeker nog een heel seizoen in het tweede spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Verhuur hem aan een jupiler club. Hij zal sterker worden van geregeld op hoger niveau spelen... Bij Ajax zal hij die kans niet echt krijgen. Verhuur hem dan een jaartje en dan heeft hij bagage (kijk naar Vertonghen en RKC bijvoorbeeld)
Janko kan het ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00
Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |