abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69451206
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Debuut 2005/2006 Kan beiden dus
[..]

Jawel, maar ik vind hem niet sterk en zeker niet technisch... Rennen kan hij wel....
Hij kan meer dan alleen rennen. Bij het WK-17 destijds blonk hij uit als nummer 10 volgens mij.
quote:
21 wedstrijden in ajax 1 vind ik genoeg kansen
Hij kreeg nooit langer achter elkaar de tijd, het was altijd 'af en toe'.
quote:
Terugkoopregeling...
Daar doen de meeste (kopende) clubs niet aan. Waarom hem per se verkopen met een terugkoopregeleing i.p.v. verhuren?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69451274
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef Silenus het volgende:

[..]

En bovendien al bekend dat hij niet terugkomt.
Gelukkig.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:35:59 #178
51286 w00h00
Digital man!
pi_69451276
---------Sulejmani--Cvitanich--Suarez
-------------------------Aissati-------------
-----------------Engelaar---Gabri--------
--Braafheid--Boulahrouz--Wielaert--V/d Wiel
---------------------------Steek----------

of

------------Sulejmani----Suarez-------
-------------------------Vertonghen-------
pi_69451306
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Silenus het volgende:
En daarbij, een speler die hoogstpersoonlijk een brief naar Willem Wever heeft gestuurd met de vraag hoe je in Ajax-1 komt en dat vervolgens ook nog eens HAALT moet je eigenlijk nooit wegsturen.
Geniaal verhaal idd.

Deze quote vond ik ook tekenend:
quote:
"Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
Hij heeft een voorbeeldige instelling. Hij zit niet 's avonds halfdronken op een of ander feest maar hij gaat samen met Enoh naar de kerk.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_69451315
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef w00h00 het volgende:
---------Sulejmani--Cvitanich--Suarez

of

------------Sulejmani----Suarez-------
-------------------------Vertonghen-------
Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:39:22 #181
148059 Pritt
Atheïst
pi_69451380
Is Gabri in staat om aan te pikken voor het begin van volgend seizoen?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:40:40 #182
51286 w00h00
Digital man!
pi_69451415
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.
Waarom niet?

Ik ben wel gecharmeerd van hem. Hij brengt lengte, body, loopvermogen en is nog technisch ook.
pi_69451427
Wat Sarpong betreft ben ik het met Mango eens.

Je kunt toch niet ontkennen dat Marco hem echt vaak het vertrouwen heeft gegeven maar hij het vrijwel geen moment terug heeft weten te betalen. Dat er dan wordt geroepen dat hij wel degelijk veel kwaliteiten heeft hoor ik al jaren aan.

Ik kijk gewoon liever naar hetgeen wat er toedoet, de feiten. In al die tijd dat hij in Jong Ajax speelde heeft hij nooit aangetoond tot de categorie ''Ajax 1 materiaal'' te behoren. De keren dat hij in het eerste elftal in actie kwam bevestigd dit.

Alleen exceptionele talenten mogen worden voorzien van dat stempel. Jongens als Sarpong en Anita zijn dat absoluut niet waardig.
pi_69451436
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Tien met een griffel.
Koning.
pi_69451511
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Waarom niet?

Ik ben wel gecharmeerd van hem. Hij brengt lengte, body, loopvermogen en is nog technisch ook.
Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.
pi_69451531
Jol gaat van Sno de ontbrekende factor maken op het middenveld, een sterke balvaste speler.
Tenminste dat hoop ik
pi_69451544
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Sarpong betreft ben ik het met Mango eens.

Je kunt toch niet ontkennen dat Marco hem echt vaak het vertrouwen heeft gegeven maar hij het vrijwel geen moment terug heeft weten te betalen. Dat er dan wordt geroepen dat hij wel degelijk veel kwaliteiten heeft hoor ik al jaren aan.
Van Basten hem vertrouwen heeft gegeven? Sarpong mocht een aantal wedstrijden in de basis spelen, maar zat dan vervolgens weer op de tribune. Vind ik niet echt vertrouwen geven.

Maar goed, ik hoef hem niet te verdedigen. Ik kan alleen zeggen dat ik hoe dan ook wel degelijk veel kwaliteit zie in hem wat er ooit echt uit gaat komen. Ik hoop alleen dat dit er bij Ajax uitkomt en dat we hem niet uit een soort onnodige ongeduldigheid wegdoen om hem vervolgens ergens anders te laten excelleren.
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk gewoon liever naar hetgeen wat er toedoet, de feiten. In al die tijd dat hij in Jong Ajax speelde heeft hij nooit aangetoond tot de categorie ''Ajax 1 materiaal'' te behoren.
Hij is al jaren een van de steevaste uitblinkers bij Jong Ajax?
pi_69451583
Overigens nog even een aanvulling op mijn post.

Op dit moment zie ik helemaal niets in Sarpong maar als hij verhuurd wordt kan ik daar nog wel vrede mee hebben. Misschien krijgen we dan de Sarpong te zien zoals velen voorspiegelen.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:50:34 #189
51286 w00h00
Digital man!
pi_69451689
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.
Door die lengte heeft ook wel body en vooral in vergelijking wat we er nu hebben lopen.

Mijn eigen ervaring is dat het spelen tegen een heel lang iemand fucking vervelend is. Naast de kopduels die je bijna altijd verlies zitten die gasten ook altijd met hun stelten overal tussen. Het is gewoon erg lastig voetballen voor de gemiddelde (eredivisie) voetballer tegen iemand met de lengte van Engelaar en ik denk dat we daar veel profijt van kunnen hebben.

En daarnaast is hij voor relatief weinig in Duitsland op te halen en is het ook nog een Nederlander.
pi_69451766
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:55:58 #191
51286 w00h00
Digital man!
pi_69451837
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor veel meer spelers.

Waarom denk je dat een Moisander en Klavan het zo goed bij AZ doen In een goed draaiend elftal, waar iedereen duidelijk zijn taken weet, draai ik zelfs nog makkelijk mee.
pi_69451864
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Anita is te "klein" voor de rol die hij vervulde... Ik mis de felheid bij hem, die ik (soms, lang niet altijd) bij bijvoorbeeld enoh wel zag...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_69451923
Het grootste probleem van Anita is natuurlijk zijn fysiek. Hij is klein en niet echt snel, dat is geen goede combinatie, helemaal niet voor zo'n positie waar je veel moet lopen. Zijn inzicht schijnt heel goed te zijn maar dat komt er nog niet helemaal uit.
pi_69451957
@ w00h00

Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
pi_69451996
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:

[..]

Verhuur hem aan een jupiler club. Hij zal sterker worden van geregeld op hoger niveau spelen... Bij Ajax zal hij die kans niet echt krijgen. Verhuur hem dan een jaartje en dan heeft hij bagage (kijk naar Vertonghen en RKC bijvoorbeeld)
Als je zo redeneert kun je net zo goed heel Jong Ajax verhuren aan de Jupiler League. Nee, Zeegelaar moet zeker nog een heel seizoen in het tweede spelen.
pi_69452011
Donald heeft binnen 2 jaar een basisplaats, let maar op.
lollig
pi_69452059
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00

Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Janko kan het ook niet
pi_69452090
Allemaal aan Volendam verhuren. Ze komen high terug
pi_69452127
Engelaar zou ik wel gewoon willen zien. Ondanks een slecht seizoen bij Schalke is het gewoon een goede voetballer. Iemand hem zien voetballen bij Twente en op het EK?
pi_69452140
Luque Als je niet meer voor Ajax wilt spelen, rot dan op, mongool
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')