abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69450001
Urby zou ik niet weg doen. Jol maakt van hem een kerel
  woensdag 27 mei 2009 @ 11:59:28 #127
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_69450044
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:46 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik moet Elia niet.
Ik ook niet.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_69450088
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
Plus een positief eigen vermogen van rond de zestig miljoen euro.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:00:26 #129
131603 Afwazig
Serious business
pi_69450091
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Ik ook niet.
pi_69450093
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
70 toch?
pi_69450117
Van alle spelers uit de selectie mogen van mij Gentenaar, Kennedy, Leonardo, Martina, Luque en Sno weg.
Sarpong, Donald en Blind mogen verhuurd worden.
pi_69450171
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat de begroting rond de 40 miljoen is dit jaar.
Ja hoor .
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:02:09 #133
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69450173
Elia moet jullie ook niet.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_69450175
Van die begroting moeten ook gewoon het stadion en de salarissen betaald worden hoor.
Dus zoveel zal het nou ook weer niet wezen...
AFC Ajax
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:02:47 #135
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69450197
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:00 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

70 toch?
70 idd.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:03:21 #136
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_69450220
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:02 schreef Tvduijn het volgende:

Van die begroting moeten ook gewoon het stadion en de salarissen betaald worden hoor.
Dus zoveel zal het nou ook weer niet wezen...
Wat zal niet zoveel wezen?

De begroting was afgelopen jaar 65 miljoen euro.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_69450270
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef toma het volgende:
Van alle spelers uit de selectie mogen van mij Gentenaar, Kennedy, Leonardo, Martina, Luque en Sno weg.
Sarpong, Donald en Blind mogen verhuurd worden.
Rommedahl mag van mij ook wel weg.
pi_69450298
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Wat zal niet zoveel wezen?

De begroting was afgelopen jaar 65 miljoen euro.
Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:06:42 #139
51286 w00h00
Digital man!
pi_69450356
Oleguer en Urby mogen van mij ook weg en haal daar een Boulahrouz en Engelaar maar voor terug.
pi_69450362
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:05 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.
Dat weet ook niemand. En het is niet afhankelijk van puur de begroting omdat Ajax nog wat geld opgepot heeft zitten links en rechts.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_69450379
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Die is al twee jaar continu geblesseerd. Daar verandert zelfs een Omega Wave niks aan. Doe maar niet dus.
Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.
pi_69450380
Lijstje van VI geplukt:

Aissati
Alderweireld
Anita (Verkopen)
Bakircioglu (Verkopen)
Blind
Bodul (Verhuren)
Cvitanich
De Jong (Verkopen
Donald (Verkopen)
Emanuelson (Verkopen)
Enoh
Gabri
Gentenaar (Verkopen)
Huntelaar (Verkocht)
Leonardo (Verkopen)
Lindgren
Manucharyan (Verkopen)
Martina (Verkopen)
Ogararu (Verkopen)
Oleguer
Rommedahl (Verkopen)
Sarpong (Verkopen)
Schilder (Verkocht)
Silva
Slijngard (Verkopen)
Sno (Verkopen)
Stekelenburg
Suarez
Sulejmani
Van der Heijden (Verhuren)
Van der Wiel
Vermaelen
Vermeer
Vertonghen
Wielaert
Zeegelaar (Verhuren)

Ruimt lekker op... Dan verder nog vertrekken: Vermeer of Stekelenburg (allebei topkeepers). Haal een routinier terug en de 3e doelman moet gewoon de 1e van jong ajax zijn.

Er nog bij: een sterke spits, rechtsbuiten, linksbuiten, oudere keeper en sterke verdedigende middenvelder

[ Bericht 2% gewijzigd door Mangoworks2002 op 27-05-2009 12:17:25 ]
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 27 mei 2009 @ 12:09:35 #143
51286 w00h00
Digital man!
pi_69450451
In Donald zie ik het nog wel zitten.
pi_69450477
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69450517
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is. Daarom maar een jaartje verhuren. Sarpong heb ik erg veel twijfels bij....
pi_69450527
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef rompompom het volgende:

[..]

Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.
Waar lees je dat? Kwam laatst een verhaal tegen dat hij problemen heeft met kraakbeen in zijn knie en dat het mogelijk al einde loopbaan is.
quote:
Het scheelde een haar of Romeo Castelen (foto) had afgelopen zaterdag na anderhalf jaar zijn rentree gemaakt voor Hamburger SV tijdens de uitbeurt bij Eintracht Frankfurt. “Als het 0-2 zou staan, zou ik erin komen. Dat werd het ook. Ik liep warm, mijn ploeggenoten zeiden al: ‘Je komt erin! De trainer gaat je zo roepen!’ Maar binnen een paar minuten werd het 2-2. Dat was jammer,” aldus Castelen tegen Sportweek.
pi_69450539
Scorend vermogen hebben we zat. Zelfs toen het niet liep afgelopen seizoen. Wat we nodig hebben is stabiliteit op het middenveld en achterin.
pi_69450561
Waarom Zeegelaar verhuren? Dat jochie heeft net gedebuteerd in het 2e.
pi_69450583
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:11 schreef toma het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is.
Klopt wel, maar het middenveld is wel ongeveer de enige linie waarin geen plaats al echt verdeeld is. Gabri, Vertonghen, Lindgren, Enoh, Anita... ze zijn allemaal verre van onbetwiste basisspelers.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69450610
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben. Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')