Plus een positief eigen vermogen van rond de zestig miljoen euro.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
quote:
70 toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:57 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Verkopen worden volgens mij nooit meegenomen in de begroting. Volgens mij is de begroting voor dit jaar 60 of 65 miljoen.
Ja hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef Afwazig het volgende:
Denk dat de begroting rond de 40 miljoen is dit jaar.
Wat zal niet zoveel wezen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:02 schreef Tvduijn het volgende:
Van die begroting moeten ook gewoon het stadion en de salarissen betaald worden hoor.
Dus zoveel zal het nou ook weer niet wezen...
Rommedahl mag van mij ook wel weg.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef toma het volgende:
Van alle spelers uit de selectie mogen van mij Gentenaar, Kennedy, Leonardo, Martina, Luque en Sno weg.
Sarpong, Donald en Blind mogen verhuurd worden.
Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:03 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat zal niet zoveel wezen?
De begroting was afgelopen jaar 65 miljoen euro.
Dat weet ook niemand. En het is niet afhankelijk van puur de begroting omdat Ajax nog wat geld opgepot heeft zitten links en rechts.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:05 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het ging over hoeveel geld er (ongeveer) besteed mocht worden aan het halen van spelers. Daar is nog steeds geen antwoord op.
Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die is al twee jaar continu geblesseerd. Daar verandert zelfs een Omega Wave niks aan. Doe maar niet dus.
Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is. Daarom maar een jaartje verhuren. Sarpong heb ik erg veel twijfels bij....quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
Waar lees je dat? Kwam laatst een verhaal tegen dat hij problemen heeft met kraakbeen in zijn knie en dat het mogelijk al einde loopbaan is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:07 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hij heeft dit jaar 26 wedstrijden gespeeld, meer dan ooit. Valt wel mee met dat constant geblesseerd volgens mij.
quote:Het scheelde een haar of Romeo Castelen (foto) had afgelopen zaterdag na anderhalf jaar zijn rentree gemaakt voor Hamburger SV tijdens de uitbeurt bij Eintracht Frankfurt. “Als het 0-2 zou staan, zou ik erin komen. Dat werd het ook. Ik liep warm, mijn ploeggenoten zeiden al: ‘Je komt erin! De trainer gaat je zo roepen!’ Maar binnen een paar minuten werd het 2-2. Dat was jammer,” aldus Castelen tegen Sportweek.
Klopt wel, maar het middenveld is wel ongeveer de enige linie waarin geen plaats al echt verdeeld is. Gabri, Vertonghen, Lindgren, Enoh, Anita... ze zijn allemaal verre van onbetwiste basisspelers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Donald op het middenveld veel kans zal krijgen gezien de concurrentie erg groot is.
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben. Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:10 schreef koningdavid het volgende:
Waarom Donald gelijk laten vetrekken? Hij heeft nooit zijn kans gehad. Hetzelfde geldt m.i. voor Sarpong in wie ik echt veel vertrouwen heb. Ik zou zeggen, hou ze erbij in de voorbereiding en dan kan later nog altijd gekeken worden of ze blijven of verhuurd/verkocht worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |