Je quote de verkeerde. Hij heeft het nu denk ik over Vermaelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Waar lees je dat? Kwam laatst een verhaal tegen dat hij problemen heeft met kraakbeen in zijn knie en dat het mogelijk al einde loopbaan is.
[..]
En Manucharyan dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben. Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..
Verhuur hem aan een jupiler club. Hij zal sterker worden van geregeld op hoger niveau spelen... Bij Ajax zal hij die kans niet echt krijgen. Verhuur hem dan een jaartje en dan heeft hij bagage (kijk naar Vertonghen en RKC bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:12 schreef Nashje het volgende:
Waarom Zeegelaar verhuren? Dat jochie heeft net gedebuteerd in het 2e.
Die staat inderdaad niet in de lijst, maar die mag ook weg...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
En Manucharyan dan?
Gaat hij nog ooit in het eerste spelen?
En waar baseer je dat dan op?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben.
Sarpong heeft af en toe een wedstrijdje meegespeeld waarna hij weer op de tribune belande (het Van Basten-effect). In veel wedstrijden oogte hij wat onwennig, maar de kwaliteit is m.i. duidelijk te zien. Hij heeft Snelheid, kracht en techniek. Ik zou hem erbij houden in de voorbereiding en anders verhuren. Als je hem nu verkoopt is het een potentieel Amrabatje, Biseswartje of Eliaatje. D.w.z: een door Ajax-opgeleide speler die bij een andere club opbloeit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..
Die quote was een quote op mijn reactie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Je quote de verkeerde. Hij heeft het nu denk ik over Vermaelen.
Ik vind wel dat hij nog een kans moet krijgen...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Die staat inderdaad niet in de lijst, maar die mag ook weg...
Ik denk dat Jol een trainer is die dat ook niet zal pikken, hij komt veel meer no nonsense over dan van Bastenquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:29 schreef bloodysunday het volgende:
Als de trainer niet elk moment uitleg moet geven aan de sjonnies die het veld op rennen + bus tegen houden brengt dat al een stuk meer rust waardoor de trainer beter zijn werk kan doen
Sarpong is gedebuteerd onder koeman, of zelfs nog eerder dacht ik. Hoeveel kansen moet je een speler geven. Natuurlijk is het een talent, maar is het wat ajax op dit moment nodig heeft?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En waar baseer je dat dan op?![]()
De wedstrijden welke hij wel gespeelt heeft in het 2e. Het is een beetje een type Maduro, hij heeft zijn momenten... Verhuren is altijd een optie voor dat soort spelers...
[..]
Sarpong heeft af en toe een wedstrijdje meegespeeld waarna hij weer op de tribune belande (het Van Basten-effect). In veel wedstrijden oogte hij wat onwennig, maar de kwaliteit is m.i. duidelijk te zien. Snelheid, kracht en techniek heeft hij. Ik zou hem erbij houden in de voorbereiding en anders verhuren. Als je hem nu verkoopt is het een potentieel Amrabatje, Biseswartje of Eliaatje. Een door Ajax-opgeleide speler die bij een andere club opbloeit.
En hoe vaak heb je zien spelen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Donald is zwaar (?) geblesseerd geweest, maar vind hem niet echt het talent voor het middenveld wat we nodig hebben. Sarpong heeft meer dan genoeg kansen gehad, maar is gewoon de eeuwige jeugdspeler... Waardeloos imho..
Geregeld.quote:
Onder Blind volgens mij. En dat was een anderhalve wedstrijd toen hij 17/18 was.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sarpong is gedebuteerd onder koeman, of zelfs nog eerder dacht ik.
Heeft Ajax geen snelle, sterke en technische aanvallende middenvelders/buitenspelers nodig dan?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoeveel kansen moet je een speler geven. Natuurlijk is het een talent, maar is het wat ajax op dit moment nodig heeft?
Waar heb je Donald zien spelen dan?quote:
Je allereerste quote, met die Omega Wave. Je quote daar iemand die het over Vermaelen had ipv Castelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:18 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die quote was een quote op mijn reactie.
Debuut 2005/2006 Kan beiden dusquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Onder Blind volgens mij. En dat was een anderhalve wedstrijd toen hij 17/18 was.
[..]
Jawel, maar ik vind hem niet sterk en zeker niet technisch... Rennen kan hij wel....quote:Heeft Ajax geen snelle, sterke en technische aanvallende middenvelders/buitenspelers nodig dan?
21 wedstrijden in ajax 1 vind ik genoeg kansenquote:Sarpong heeft helemaal niet "veel kansen" gehad. Hij kreeg af en toe een kans, meer niet. Want kan het nou voor kwaad om hem in de voorbereiding erbij te houden en eventueel later te verhuren?
Terugkoopregeling...quote:Ik zeg het je, als je Sarpong nu laat gaan speelt over 2 jaar bij PSV, Twente of AZ en zitten wij hier daarover te janken.
quote:'Jol krijgt Blind en Van ‘t Schip naast zich'
AMSTERDAM - Danny Blind wordt de rechterhand van trainer Martin Jol bij Ajax, meldt het AD. De huidige manager technische zaken is bij de Amsterdamse club tevens kandidaat op termijn Jol op te volgen als hoofdcoach.
Indien Ajax Jol niet had weten te strikken, dan was Blind nu al hoofdtrainer geworden, zegt de ochtendkrant.
John van ‘t Schip wordt naar verwachting de andere assistent-trainer, een functie die hij onder hoofdtrainer Marco van Basten al bekleedde.
Verder bestaat de nieuwe technische staf uit de eveneens van Hamburger SV overgekomen Cock Jol en Michael Lindeman. Eerstgenoemde, de broer van Martin Jol, gaat als personal assistent aan de slag. Lindeman is conditietrainer.
Elia
De overgang van Jol naar Ajax kan overigens ook gevolgen hebben voor de toekomst van Eljero Elia. De aanvaller van FC Twente gaf vorige week op basis van gesprekken met de oefenmeester aan naar HSV te willen vertrekken. De vraag is of die wens overeind blijft nu Jol daar weg is.
Eerder toonde ook Ajax warme belangstelling voor Elia.
Wedstrijden Jong Ajax...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Waar heb je Donald zien spelen dan?
Niet goed genoeg voor Ajax.quote:
Eensch. Wij gaan er met zijn allen toch niet over, maar het is wel leuk om over te praten natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:32 schreef Pritt het volgende:
Laat Jol eerst maar eens beoordelen met wie hij wel en niet wilt werken.
Hij kan meer dan alleen rennen. Bij het WK-17 destijds blonk hij uit als nummer 10 volgens mij.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Debuut 2005/2006 Kan beiden dus
[..]
Jawel, maar ik vind hem niet sterk en zeker niet technisch... Rennen kan hij wel....
Hij kreeg nooit langer achter elkaar de tijd, het was altijd 'af en toe'.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
21 wedstrijden in ajax 1 vind ik genoeg kansen
Daar doen de meeste (kopende) clubs niet aan. Waarom hem per se verkopen met een terugkoopregeleing i.p.v. verhuren?quote:
Gelukkig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:33 schreef Silenus het volgende:
[..]
En bovendien al bekend dat hij niet terugkomt.
Geniaal verhaal idd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:30 schreef Silenus het volgende:
En daarbij, een speler die hoogstpersoonlijk een brief naar Willem Wever heeft gestuurd met de vraag hoe je in Ajax-1 komt en dat vervolgens ook nog eens HAALT moet je eigenlijk nooit wegsturen.
Hij heeft een voorbeeldige instelling. Hij zit niet 's avonds halfdronken op een of ander feest maar hij gaat samen met Enoh naar de kerk.quote:"Ajax zit in mijn bloed. Spelen voor deze club is een beetje als voetballen voor het nationale team van Amsterdam. Ik kan het nu gewoon niet voorstellen ergens anders te spelen. Het stadion, de mensen, de kleuren van het shirt... Mijn verbondenheid met deze club is zó groot dat ik er alles voor wil doen te slagen."
Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:35 schreef w00h00 het volgende:
---------Sulejmani--Cvitanich--Suarez
-------------------------Aissati-------------
-----------------Engelaar---Gabri--------
--Braafheid--Boulahrouz--Wielaert--V/d Wiel
---------------------------Steek----------
of
------------Sulejmani----Suarez-------
-------------------------Aissati-------------
-----------------Engelaar---Gabri--------
-------------------------Vertonghen-------
--Braafheid--Boulahrouz--Wielaert--V/d Wiel
---------------------------Steek----------
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:37 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Liever die tweede. Maar Engelaar hoeft sowieso niet te komen.
Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik ben wel gecharmeerd van hem. Hij brengt lengte, body, loopvermogen en is nog technisch ook.
Van Basten hem vertrouwen heeft gegeven? Sarpong mocht een aantal wedstrijden in de basis spelen, maar zat dan vervolgens weer op de tribune. Vind ik niet echt vertrouwen geven.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat Sarpong betreft ben ik het met Mango eens.
Je kunt toch niet ontkennen dat Marco hem echt vaak het vertrouwen heeft gegeven maar hij het vrijwel geen moment terug heeft weten te betalen. Dat er dan wordt geroepen dat hij wel degelijk veel kwaliteiten heeft hoor ik al jaren aan.
Hij is al jaren een van de steevaste uitblinkers bij Jong Ajax?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:40 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik kijk gewoon liever naar hetgeen wat er toedoet, de feiten. In al die tijd dat hij in Jong Ajax speelde heeft hij nooit aangetoond tot de categorie ''Ajax 1 materiaal'' te behoren.
Door die lengte heeft ook wel body en vooral in vergelijking wat we er nu hebben lopen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het een misvatting dat Engelaar body heeft. Hij is weliswaar lang, maar gebruikt z'n lichaam weinig. Het is geen sterke speler die voordeel heeft aan z'n lengte.
Ja dat geloof ik ook wel. Maar dat geldt voor veel meer spelers.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
Anita is te "klein" voor de rol die hij vervulde... Ik mis de felheid bij hem, die ik (soms, lang niet altijd) bij bijvoorbeeld enoh wel zag...quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:53 schreef Chadi het volgende:
Ik wil die Sarpong en Anita wel in een draaiend team zien. Ik denk dat ze wel stukken beter kunnen dan wij gezien hebben.
Als je zo redeneert kun je net zo goed heel Jong Ajax verhuren aan de Jupiler League. Nee, Zeegelaar moet zeker nog een heel seizoen in het tweede spelen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:16 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Verhuur hem aan een jupiler club. Hij zal sterker worden van geregeld op hoger niveau spelen... Bij Ajax zal hij die kans niet echt krijgen. Verhuur hem dan een jaartje en dan heeft hij bagage (kijk naar Vertonghen en RKC bijvoorbeeld)
Janko kan het ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00
Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Twente wel aardig. EK was hij zeer matig vond ik. Alleen tegen Italie speelde hij redelijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Engelaar zou ik wel gewoon willen zien. Ondanks een slecht seizoen bij Schalke is het gewoon een goede voetballer. Iemand hem zien voetballen bij Twente en op het EK?
Engelaar is een goede speler, hij maakte tegen ajax ook nog een vette goal. Maar de vraag is of hij bij grote clubs andere spelers op sleeptouw kan nemen. Bij het Nederlands elftal kwam hij terecht in een super draaiend team.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Engelaar zou ik wel gewoon willen zien. Ondanks een slecht seizoen bij Schalke is het gewoon een goede voetballer. Iemand hem zien voetballen bij Twente en op het EK?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:06 schreef Rumille het volgende:
Preciesquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:10 schreef TheClown1 het volgende:
ik heb nigel de jong nuttiger zien wezen tijdens corners bij kopacties dan engelaar. engelaar heeft lengte maar zeker geen body.
Ja. Mijn vader is een goede vriend van V/d Boog en die zei dat tegen hem.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Dus we kunnen voor 70mil spelers kopen? Of hoe zit dat precies?
Begroting 70 miljoen, is het nou zo lastig om te bedenken dat daar ook alle salarissen van betaald moeten worden etc? De huur van de ArenA ook etc!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Voor iemand van 26 is dat helemaal geen onnozele vraag hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Sommige mensenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:20 schreef NatteBever het volgende:
Mijn vader (we kennen elkaar al jaren)
Echt he. Wat een debiel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor iemand van 26 is dat helemaal geen onnozele vraag hoor.
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef bloodysunday het volgende:
Maar is afwachten wat de complete technische staff word
ja, ik heb hem zelfs een kopgoal zien maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:00 schreef De_kromme het volgende:
@ w00h00
Heb jij Engelaar ooit zien koppen dan? Ik ken weinig spelers die zo lang zijn als hij, maar zo slecht kunnen koppen.
Juah, maar die mis ikquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat vertelt Rik ons morgen op persconferentie.
Dacht dat Borst gisteren op de radio zei dat Ajax een vermogen heeft van 60 miljoen euro. Dit zal Jol natuurlijk niet in een keer op mogen maken, maar er is dus wel ruimte om te investeren in de spelersgroep zonder dat er iemand verkocht moet worden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:11 schreef NatteBever het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |