Jij blijft maar wisselen van avatar, dat maakt het er ook niet duidelijker op. alhoewel m'neer meestal wat strengig kijkt.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Waarom load je dan niet 'ns een nieuw icoon up? Op deze manier ben je zo, tja, gezichtsloos en weet ik niet hoe ik je posts moet duiden.
Plus dat de afgebeelde figuur altijd Frollo is.quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:46 schreef Z het volgende:
[..]
Jij blijft maar wisselen van avatar, dat maakt het er ook niet duidelijker op. alhoewel m'neer meestal wat strengig kijkt.
Ik doe 't erom, Lien, dat weet jij ook wel.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Wat is dat voor megaprent, JAM. Nooit gehoord van resizen?
Nee hoor, die leest toch niemand. Als het dan al gelezen wordt, wordt er in ieder geval geen inhoud aan toegekend.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:24 schreef MeneerTim het volgende:
Ik heb er veel moeite mee, dat gezichtsverlies. Nu moet mijn persoonlijkheid ineens gedragen worden door de inhoud van mijn posts. Dat is nog niet zo gemakkelijk.
Mijn grootmoeder is anders groot liefhebber van mijn oeuvre.quote:Op donderdag 28 mei 2009 13:48 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee hoor, die leest toch niemand. Als het dan al gelezen wordt, wordt er in ieder geval geen inhoud aan toegekend.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:22 schreef k_man het volgende:
Wie is die tekenfilm-Frollo dan eigenlijk?
BARBAREN!!quote:
Ja, dank je. Het is maar tien minuten, maar potentieel gevaar is er in overmaat.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:43 schreef Gellius het volgende:
Goede reis, Liene!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:35 schreef Frollo het volgende:
'I'm so much purer than the common, vulgar, weak, licentious crowd'
Oh, apart. Wij vragen meestal de buren om een oogje in het zeil te houden als we op vakantie zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:02 schreef Lienekien het volgende:
We gaan morgen met mijn moeder naar het asiel.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh, apart. Wij vragen meestal de buren om een oogje in het zeil te houden als we op vakantie zijn.
Leuk, footoos!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
![]()
Mijn broer schoot ook in de lach.
Enfin, we brengen haar daarna thuis, hopelijk met een gezellige viervoeter in een mandje op de achterbank.
HARSKAMP is een dorp in het noordoosten van de gemeente Ede in de Nederlandse provincie Gelderland, gelegen op de rand van de Veluwe en de Gelderse Vallei. Het dorp heeft 3450 inwoners (2006[1]). De postcodes beginnen met 6732 en het netnummer met 0318.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:16 schreef Claudia_x het volgende:
Hoera, ik ben terug uit Kerkrade! Ik kan de mensen eindelijk weer verstaan!
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,