Wat ik bedoelde te zeggen is dat je het downloaden niet aan banden moet leggen, maar op een andere manier moet kijken naar compensatie voor de artiesten. Dat zou kunnen via een vooraf vastgestelde vergoeding, bijvoorbeeld. De voorwaarden van de transactie liggen dus van tevoren vast, en daar heb ik me dan naar te schikken.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om de voorwaarden van de transactie te bepalen. De artiest of de producent bepaalt ze. Ik kan ook niet de BCC uit lopen met een tv en zeggen: 'Als jullie de tv via internet hadden aangeboden had ik wel betaald!'
Ook is het niet aan jou om de prijs eenzijdig te bepalen. Maak de vergelijking zelf maar af...
Hoezo compensatie? Zij leveren een product, jij betaalt. Dat is doodnormaal. Je bent toch geen fascist?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is dat je het downloaden niet aan banden moet leggen, maar op een andere manier moet kijken naar compensatie voor de artiesten. Dat zou kunnen via een vooraf vastgestelde vergoeding, bijvoorbeeld. De voorwaarden van de transactie liggen dus van tevoren vast, en daar heb ik me dan naar te schikken.
Met compensatie bedoel ik juist een vergoeding voor het downloaden van hun werk. Dus betalen voor hun product. Misschien een ongelukkig uitgekozen term, maar volgens mij bedoelen we hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoezo compensatie? Zij leveren een product, jij betaalt. Dat is doodnormaal. Je bent toch geen fascist?
Ik deed m'n best.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:59 schreef JAM het volgende:
Kunnen we het nu weer over orale seks en gratuit geweld hebben? Dank u.
Ah, de eerste VVD-stemmer meldt zich.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:42 schreef k_man het volgende:
Qua persoonlijke ontboezemingen en aanhakend op het verhaal over de man en zijn hoofdwond: ik heb afgelopen weekend een andere auto gekocht, wederom een cabrio.
'Hé, mijn buik voelt hard.'quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:20 schreef Gellius het volgende:
Ik verwonderde mij slechts over het meervoud. Ik ga er maar vanuit dat jij in het bezit bent van een buik, en je kind ook, en dat ze allebei hard zijn, wat behalve uiterst eigenaardig ongetwijfeld ook heel vervelend is.
Zijn dat aardappelkroketjes uit de oven, de koekenpan of de frituur?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Frollo het volgende:
Maar echt hè, hoe groot is de kans nou dat je eigen huisarts op zo'n moment net voorbij komt rijden?
Nou ja, het was wel in Nijmegen, hè?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:44 schreef Frollo het volgende:
Maar echt hè, hoe groot is de kans nou dat je eigen huisarts op zo'n moment net voorbij komt rijden?
Dat het je niet verbaast dat we hier überhaupt huisartsen hebben, is dan wel weer een compliment waard.quote:
Maar niet zo lang als Groningen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:51 schreef Frollo het volgende:
En een universiteit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |