SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep, eergisterochtend 2 kleine bultjes, gisterochtend waren ze iets gegroeid en vanochtend waren ze zo. Ga straks even azaron halen, want hij wrijft er aan en ik vermoed dat dat de oorzaak is van de explosieve groeiquote:
hier meestal ook, soms en dagje laterquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Rottdog het volgende:
Ach gossie Leander![]()
Rare huisartsten hebben jullie, hier is het sóchtends bellen en gelijk die dag langskomen.
Dit is wat ik tot 3 keer aan toe lasquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef Vicky het volgende:
weet iemand trouwens waar je kinderbadjas kan kopen die je niet of hoeft te blazen?
quote:
Ik vond het sowieso al raar dat bulten er 3 dagen over doen om zo groot te worden? Op zijn vingertje heeft hij ook zo'n grote, best sneu, kan niet echt soepel meer buigen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ach gossie leanderfreecell hou je wel in de gaten dat het niet erger wordt? arwen had van die bulten maar nog 4 keer groter, zij is licht allergisch voor muggensteken..
ik zou iets milders halen voor inhet gezicht, in azaron zit amoniak. Ik dacht zelfs dat je dat niet mag gebruiken onder de 2 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Jep, eergisterochtend 2 kleine bultjes, gisterochtend waren ze iets gegroeid en vanochtend waren ze zo. Ga straks even azaron halen, want hij wrijft er aan en ik vermoed dat dat de oorzaak is van de explosieve groei
In Azaron?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef moussy het volgende:
[..]
ik zou iets milders halen voor inhet gezicht, in azaron zit amoniak. Ik dacht zelfs dat je dat niet mag gebruiken onder de 2 jaar.
die psat niet op mijn balkonquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:04 schreef Memmel het volgende:
Morgen!
Vicky, ik heb voor Anna zo'n blauwe schelp. Half zandbak, half deksel, maar die fungeert ook als babybadje. 10 euro bij de Blokker.
Doseringquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:07 schreef freecell het volgende:
[..]
In Azaron?Wel in die sticks, maar ook gewoon in de azaroncrème? Ik vraag sowieso wel even bij de apotheek!
te kleinquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:09 schreef Rottdog het volgende:
Een cement emmer zo'n zwarte ton is dat niet wat vicky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |