quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef KhaZ het volgende:
Gaat me er meer om dat wanneer m'n bakkie snoeihard van achteren geraakt wordt door m'n achterligger doordat bv zijn remmen net naar z'n grootje gaan, dat het dan wat lastig is een schadeformulier in te vullen..
Dan heb je niet veel aan een afgeplakt kenteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LCN ronde. Heb er zin an.quote:Op donderdag 28 mei 2009 07:41 schreef Yoda87 het volgende:
Gaat er ook nog iemand een rondje op het circuit?
Ik rij mee in de SCARB ronde.
Bij de recreatieve sessies wordt wel goed door gereden, maar op het uiterste remmen heb ik nog niet gezien. Sowieso dom om je remmen er zo hard doorheen te jassen en zwaar op de limiet in een sessie waar het niet bedoeld is...:+quote:Op donderdag 28 mei 2009 17:21 schreef KhaZ het volgende:
Gaat me er meer om dat wanneer m'n bakkie snoeihard van achteren geraakt wordt door m'n achterligger doordat bv zijn remmen net naar z'n grootje gaan, dat het dan wat lastig is een schadeformulier in te vullen..
Dan heb je niet veel aan een afgeplakt kenteken
Ik (nou ja, meer wij, m'n pa en ik) gaan uurtje of 6 's ochtends al wegquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:30 schreef Den_Haag het volgende:
moet er vroeg zijn. misschien in de 147 sessie, zeker in de SCARB sessie en misschien nog een vrij rijden blok.
achter de diablo reed ik me de 147quote:Op maandag 1 juni 2009 20:01 schreef CybPraetorian het volgende:
Vandaag was dan de dag van de Concorso Italiano op het TT Circuit van Assen! Om 9.30 stond ik voor de poort om te binnen stromende bakken binnen te zien komen. Daarna zijn we de paddock op gegaan om de show te zien en ook nog een aantal uren op de tribunes gezeten langs de baan. Wat een geluid!! Zeker die Ferrari 430 16M Scuderia en de verschillende 360 CS'en waren toppers. Ik moet nog 146 filmpjes verwerken in 3 video's maar zodra die klaar zijn post ik die ook nog. Hieronder in ieder geval een selectie van mn foto's, zitten zeker naar mijn idee een paar parels tussen!![]()
[ afbeelding ]
Zitten leuke platen tussen, al ogen ze wat flets (is je monitor wel goed gecalibreerd?)quote:Op maandag 1 juni 2009 20:01 schreef CybPraetorian het volgende:
Vandaag was dan de dag van de Concorso Italiano op het TT Circuit van Assen! Om 9.30 stond ik voor de poort om te binnen stromende bakken binnen te zien komen. Daarna zijn we de paddock op gegaan om de show te zien en ook nog een aantal uren op de tribunes gezeten langs de baan. Wat een geluid!! Zeker die Ferrari 430 16M Scuderia en de verschillende 360 CS'en waren toppers. Ik moet nog 146 filmpjes verwerken in 3 video's maar zodra die klaar zijn post ik die ook nog. Hieronder in ieder geval een selectie van mn foto's, zitten zeker naar mijn idee een paar parels tussen!![]()
[knip]
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:29 schreef Jimmie het volgende:
[..]
Zitten leuke platen tussen, al ogen ze wat flets (is je monitor wel goed gecalibreerd?)
Maar als ik zo je foto's zie zou ik zeggen dat het een evenement alleen voor het duurste van het duurste is.
Heb je echt totaal geen interesse in de young/oldtimers zoals bijv. van Alfa en Lancia?
Alsof je smaak wordt bepaald door wat ze op Autogespot spotwaardig vinden![]()
-
Zelf weer genoten van het evenement, veel sjonnie boom-boom stalletjes die elk jaar steeds meer kwamen bij Viva Italia zijn geschrapt en er kwam meer Italiaanse dingen voor terug![]()
Organisatie was wederom zoals elk jaar weer
En circuit rijden begon leuk, maar begin 3e lap begaf de nokkenassensor het met stilvallen van de motor als gevolg...
Ze zijn ook haarscherp. Met flets bedoel ik dat het contrast/kleurbereik raar is, detail gaat er door weg. Alsof de saturatie keihard omhoog gegooid isquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:06 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze haarscherp. Is JOU monitor wel goed gekalibreerd?En mocht er alsnog een aantal mindere tussenzitten: ik ben ook maar een amateur, en ik heb geen spiegel-reflex camera
Sorry Alfa Romeo's / Lancia's / Fiat's etc interesseren me niet echt. Het spijt meGeef toe: de meeste mensen kwamen voor het exclusievere spul, aangezien het daar echt druk was
Wel vond ik het jammer dat er geen Alfa Romeo 8C was, en vond ik de Lancia Stratus wel vet om een keer gezien te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |