gaan blowen voor nachtwerk is dan ook behoorlijk dodelijkquote:Op woensdag 27 mei 2009 03:21 schreef reetveter het volgende:
Ik eis een lijntje, mijn ogen vallen dicht
Nja, 9 ratio's maar. Gelukkig zit de Duitse delegatie ook hard aan de arbeit en heb ik hun kunnen overtuigen dat ze maar meer meoten doen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan blowen voor nachtwerk is dan ook behoorlijk dodelijk![]()
hup ga op iets kauwen!
moet je nog erg veel ?
waar haal jij zo snel die duitsers vandaan!?quote:Op woensdag 27 mei 2009 03:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nja, 9 ratio's maar. Gelukkig zit de Duitse delegatie ook hard aan de arbeit en heb ik hun kunnen overtuigen dat ze maar meer meoten doen.
lulhannesquote:
Ik dacht: Jagga post, en hij is een moraalridder. Dus dat plaatje is een waarschuwing voor andere mensenquote:
jaquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn jullie altijd zo spraakzaam 's morgens?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:26 schreef jitzzzze het volgende:
Zijn jullie altijd zo spraakzaam 's morgens?
Blablablaquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen moeten ook wat doen voor de kost ipv beetje lamballen en dingen zoeken om mensen op stang te jagen
Ja het lezen van posts van lamballen die iedereen op stang lopen te jagenquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
sommige mensen moeten ook wat doen voor de kost ipv beetje lamballen en dingen zoeken om mensen op stang te jagen
Je doet geen rukquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blablabla
Blijf er maar in geloven dat ik niets doe
Oh ja, iets met een pot, verwijten en een ketelquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:35 schreef jagga het volgende:
[..]
![]()
Zolang de baas doet of ik veel verdien, doe ik net of ik veel werkquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoelang zou ik dat volhouden in de huidige economie?
Mijn baas is echt niet gekquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zolang de baas doet of ik veel verdien, doe ik net of ik veel werk![]()
Dus wat de baas niet ziet dat weet hij ook niet
Ik dus ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn baas is echt niet gek![]()
ik zal het nog maar eens herhalen: ik heb een baan waarbij ik regelmatig moet wachten op de systemen, en dan heb ik tussendoor dus hier tijd voor.
mijn ook nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn baas is echt niet gek![]()
ik zal het nog maar eens herhalen: ik heb een baan waarbij ik regelmatig moet wachten op de systemen, en dan heb ik tussendoor dus hier tijd voor.
Vandaar dat je op vrijdag nooit hier komtquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:56 schreef jagga het volgende:
[..]
mijn ook niet
Maarja de mijne is net zo een lambal als ik
Als ik zorg dat ik het aan het eind van de week af heb is het allang goed
dan doet hij allesquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vandaar dat je op vrijdag nooit hier komt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekkere wassen neus, want hoe vaak gebeurt dat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:09 schreef jagga het volgende:
Maar als ik bijv om 2 uur klaar ben, mag ik gewoon gaandas wel relaxt
Elke week zo een beetje.quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Lekkere wassen neus, want hoe vaak gebeurt dat?
Kan je weer naar je rukbunkerquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:36 schreef jagga het volgende:
[..]
Elke week zo een beetje.
Ben vrijdag meestal tussen 2 en 3 klaar![]()
En het kost me geen verlofuren
quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:46 schreef BobbyB het volgende:
Moggel kantoorsletjes, spijbelaers en uitkeringstrekkend werkschuw tuig!
Dat klinkt zo boersquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:54 schreef jagga het volgende:
[..]
Dat klinkt zo boers
Ik noem het liever Jagga's happy time, of the righthand love factory
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |