30 mei - Utrechtquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef Rasher het volgende:
Atheïsten dag? Nog nooit van gehoord. Is dat net zoiets als secretaresse dag?
Maar dan wat religieuzer.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef Rasher het volgende:
Ja, dat is net zoiets als al die andere dagen waarop groepen die zich ondergewaardeerd voelen zichzelf manifesteren als iets speciaals dat gevierd moet worden en een hele dag aan zichzelf en hun eigen gedachten wijden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:38 schreef Rasher het volgende:
Doe jij dat maar jongen. Niemand zal je missen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ah, bedankt. Utrecht ga ik fijn vermijden de 30ste.
Wat onaardig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:44 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Doe jij dat maar jongen. Niemand zal je missen.
Dat ga ik ook doen. Agnostendag. Al ben ik me nog aan het oriënteren wat de meest doorgaande agnostentheorie is. Zodra ik weet start ik een agnostendag met die gedachte. Jolijt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:41 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets als al die andere dagen waarop groepen die zich ondergewaardeerd voelen zichzelf manifesteren als iets speciaals dat gevierd moet worden en een hele dag aan zichzelf en hun eigen gedachten wijden.
Atheïsten in de biblebelt? Uhm. Leg uit?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:49 schreef klaasdj het volgende:
Atheisten? Bestaan die nog? Zeker mensen uit de Biblebelt^-1.
Er is gewoon een hogere macht...punt uit...of ie nou een big bang aangezet heeft of niet boeit me niet, maar dat is toch het minimale waarmee ik door ga.
ik voorzie een god bestaat/ god bestaat niet discussie. Volkomen nodeloos trouwens. Ik ga toch ook niet de straat op als ik denk dat confucius niet bestaat. who cares...makes no difference..let met think what i want.
Wiskunde jongen, wiskunde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Atheïsten in de biblebelt? Uhm. Leg uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |