quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:36 schreef RicardoSmit het volgende:
SMS CRIME naar 3636 en fop je vrienden met een FAKE misdrijf bericht!
Ik dacht dat dit fictie wasquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:39 schreef Biogarde het volgende:
Dan was jij met je telefoon in de buurt van het misdrijf en SMS'en ze de telefoons welke in de buurt waren waarvan ze de gegevens hebben van je provider.
Zou zonde zijn. Straks heb je geneukt zonder dat je het je kunt herinneren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Muzz_ het volgende:
Wat deed ik in de buurt van de Wallen op een donderdagavond...misschien slaapwandel ik wel naar de hoeren
Ohnoes, nu heeft je mama gelezen dat je op de Wallen bent geweest.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Koewam het volgende:
Kreeg het ook, vond het al zo'n rare sms, want
1) Voelde me in mijn privacy geschonden... Blijkbaar kan men een half jaar later nog zien waar ik liep?! Ze weten dus nog meer dan ik...
2) Stel dat ik een vriendin heb die mijn sms'jes leest. Of m'n moeder of zo. Kan zomaar gebeuren...
3) Spam!!!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Koewam het volgende:
1) Voelde me in mijn privacy geschonden... Blijkbaar kan men een half jaar later nog zien waar ik liep?! Ze weten dus nog meer dan ik...
2) Stel dat ik een vriendin heb die mijn sms'jes leest. Of m'n moeder of zo. Kan zomaar gebeuren...
3) Spam!!!
Lief dat je het zelf aangeeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Koewam het volgende:
3) Spam!!!
Als de basis met je vriendin zo wankel is dat zulk een SMSje van de politie de relatie aan het wankelen brengt moet je je afvragen of ze wel de juiste vriendin is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:52 schreef Koewam het volgende:
2) Stel dat ik een vriendin heb die mijn sms'jes leest.
SMS alarm.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Een SMS-bom ofzoiets?
Doet de politie wel vaker.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:36 schreef RicardoSmit het volgende:
SMS CRIME naar 3636 en fop je vrienden met een FAKE misdrijf bericht!
Een vriend zeker? Ben je er zoeen? Van de verkeerde andere kant?quote:
want jij bent de moordenaar?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:04 schreef Astasha het volgende:
Stel nou dat je een prepaid telefoon hebt, ontvang je die berichten dan ook? :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |