Nee hoor, heb alleen nog nooit van Goningen gehoordquote:
SOMS gaat het om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:34 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, maar de kwaliteit is ver te zoeken![]()
Ja sorry, innerlijk vind ik minder relevant bij een trioquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weer iemand die alleen maar op het uiterlijk af gaat,...
Dat zeggen uitsluitend mensen die geen kwaliteit kunnen leveren. Anderen hoor je daar nooit over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
SOMS gaat het om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.
Soms moet je even tussen de letters lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen nog nooit van Goningen gehoord
Ach ja, het is maar een nummertje, hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja sorry, innerlijk vind ik minder relevant bij een trio
ja, soms, maar dat was niet zo'n momentquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef ManAtWork het volgende:
En soms moet je gewoon niet zeuren als er een tikfoutje staat.
Omdat anderen niet weten hoe kwaliteit eruit ziet of hoe ze het moeten spellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat zeggen uitsluitend mensen die geen kwaliteit kunnen leveren. Anderen hoor je daar nooit over.
Doorgaans is het iets meer dan dat, maar erg diepgaande gesprekken zijn er echt niet bij, hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar een nummertje, hè?
* ManAtWork wacht wel even op de mening van een onafhankelijke derde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
ja, soms, maar dat was niet zo'n moment
Ik heb toch niet gezegd dat het om gesprekken gaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Doorgaans is het iets meer dan dat, maar erg diepgaande gesprekken zijn er echt niet bij, hoor
Waar gaat het dan om bij jou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het om gesprekken gaat?
meldtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
* ManAtWork wacht wel even op de mening van een onafhankelijke derde.
Ik mag gewoon graag reageren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
meldt
Het is wel een beetje jouw prive-feestje he, of niet?
Inderdaad.quote:Of heb je gewoon geen vrienden?
't is een beancounter, wat verwacht je?quote:
Niet door mij, in ieder geval. Jij interesse om dat te regelen? Of geven we de show weer aan MAW en Niz?quote:
Nee, eigenlijk niet, ik laat dit graag aan de hard-core speed-chatters over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niet door mij, in ieder geval. Jij interesse om dat te regelen? Of geven we de show weer aan MAW en Niz?
Onkruid komt altijd weer terugquote:
Nee, ik heb de afgelopen drie uur zitten *&^*^%^%$@@@*#* om de laatste 'plank' van het plafond in de badkamer vast te zetten, inclusief eindprofiel.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: waar is FH? Ligt ie weer te rollebollen met een man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |