Zal wel los lopen vandaag. MAW is door al zijn energie heen, noemde Nizno Ninzo en werd een latente boshomo genoemd, dus die houdt zich wel even rustig nuquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:59 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, deze is tenminste nog niet vol, waarvoor dank
Eens kijken hoe hard het gaat vandaag...
Graag gedaanquote:
MAW een latente boshomo?quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zal wel los lopen vandaag. MAW is door al zijn energie heen, noemde Nizno Ninzo en werd een latente boshomo genoemd, dus die houdt zich wel even rustig nu![]()
Goedesmorgens trouwens
quote:
waarom niet vandaag?quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
MAW een latente boshomo?
Ik geloof dat ik even terug moet lezen, want volgens mij heb ik iets gemist.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:59 schreef ManAtWork het volgende:
Nu wens ik alle posters een goede nacht.
Ik ga het tekort van afgelopen nacht proberen in te halen.
quote:
Niks mis met een trioquote:
owwwwwwwww die Vogel die niet kan spellen....quote:
v v v niet neequote:
Dorp? Ohja, jij woont in het 'buitenland', da's waar ookquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
moet nog naar het dorp en heb geen zin... BEN LUI!!
Ja, ik moet helaas stoppen, mijn muis is leegquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
Vast niet een kwartet want JJ is wakker
JJ was afgeleid!!
Kwartet!!!
Hand geeft... Ik ben ook lui, helaas word ik over drie kwartier op school verwacht om mee te helpen bij de kleutersquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:37 schreef Nizno het volgende:
moet nog naar het dorp en heb geen zin... BEN LUI!!
alsof ze in het binnenland geen dorpen hebben. tjongquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:38 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dorp? Ohja, jij woont in het 'buitenland', da's waar ook
neequote:
blijft toch handig een touchpad op laptop... geen gezever met batterijen enzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, ik moet helaas stoppen, mijn muis is leeg
Ben zo blij dat ik daar geen last van hebquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hand geeft... Ik ben ook lui, helaas word ik over drie kwartier op school verwacht om mee te helpen bij de kleuters
oeps... dat was 5.......quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:52 schreef Nizno het volgende:
ow ja en ik moet ook nog 2 Tshirs ophalen die ik gisteren achteruit heb laten leggen. En als ik dan toch bezig ben denk ik dat ik ook nog even verder ga shoppen.... Zodra ik mijn ogen open kan houden
Zpellen? Ieck niet kan!quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwww die Vogel die niet kan spellen....
Ja daar lees ik wel eens over heen
Vogel met een F spellen vind ik al heel knapquote:
Vandaag geen zinquote:
Mijn user name is geheel correct geschreven en heeft niets met een vogel te maken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Vogel met een F spellen vind ik al heel knap
oke dan morgenquote:
Ik blijf je toch een vreemde Vogel vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn user name is geheel correct geschreven en heeft niets met een vogel te maken.
Dat magquote:
quote:
Neuj als hij bij Haren staat te toeteren hoor ik dat nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef JumpingJacky het volgende:
Heb je nog een toeter gehoord vanmorgen, Nizno?
MAW was duidelijk niet scherp meer gisteravond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj als hij bij Haren staat te toeteren hoor ik dat niet
Haren is geen Drenthe namelijk
Echt wel, in drievoud indienen met de juiste stempels *hier, hier en hier* en handtekening *daar, daar, daar, daar en daar*quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heb ik daar geen toestemming voor nodig hoor
En ondertussen zit ie uitgebreid te gapen,...quote:
Het valt reuze mee. Achteraf gezien, dan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:59 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, deze is tenminste nog niet vol, waarvoor dank
Eens kijken hoe hard het gaat vandaag...
Niet op stap, aan het [W].quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
Denk dat het wel mee valt nu MAW op stap is....
Nizno, Ninzo,... allemaal onzin.quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:31 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Zal wel los lopen vandaag. MAW is door al zijn energie heen, noemde Nizno Ninzo en werd een latente boshomo genoemd, dus die houdt zich wel even rustig nu![]()
Goedesmorgens trouwens
Ach ja, gooi het allemaal maar weer op één hoop.quote:
Is dat een uitnodiging?quote:
Zoveel onzin kan Nizno niet tikken.quote:
Tussen Eelde en Haren wel getoeterd, hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neuj als hij bij Haren staat te toeteren hoor ik dat niet
Klopt, Haren is Goningen.quote:Haren is geen Drenthe namelijk
Jawel hoor. Nizno had gezegd dat het iets noordelijker dan Eelde was. Wat niet wil zeggen dat dat direct Haren is. Maar om nou alle plaatsjes te gaan noemen heb ik de eerste afslag maar genomen. En da's net Groningen. Dus als ik net voor Haren toeter, was het nog net Drenthe.quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:38 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
MAW was duidelijk niet scherp meer gisteravond.
Wat?quote:
* JumpingJacky checkt fobo van MAW....quote:
Bij dezequote:Op woensdag 27 mei 2009 19:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach ja, gooi het allemaal maar weer op één hoop.
Ja, maar de kwaliteit is ver te zoekenquote:
Och jee, toch niet geschokt?quote:
Weer iemand die alleen maar op het uiterlijk af gaat,...quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:33 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
* JumpingJacky checkt fobo van MAW....
Nee hoor, heb alleen nog nooit van Goningen gehoordquote:
SOMS gaat het om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:34 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, maar de kwaliteit is ver te zoeken![]()
Ja sorry, innerlijk vind ik minder relevant bij een trioquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weer iemand die alleen maar op het uiterlijk af gaat,...
Dat zeggen uitsluitend mensen die geen kwaliteit kunnen leveren. Anderen hoor je daar nooit over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
SOMS gaat het om de kwantiteit, niet om de kwaliteit.
Soms moet je even tussen de letters lezen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:41 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee hoor, heb alleen nog nooit van Goningen gehoord
Ach ja, het is maar een nummertje, hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja sorry, innerlijk vind ik minder relevant bij een trio
ja, soms, maar dat was niet zo'n momentquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef ManAtWork het volgende:
En soms moet je gewoon niet zeuren als er een tikfoutje staat.
Omdat anderen niet weten hoe kwaliteit eruit ziet of hoe ze het moeten spellen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat zeggen uitsluitend mensen die geen kwaliteit kunnen leveren. Anderen hoor je daar nooit over.
Doorgaans is het iets meer dan dat, maar erg diepgaande gesprekken zijn er echt niet bij, hoorquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ach ja, het is maar een nummertje, hè?
* ManAtWork wacht wel even op de mening van een onafhankelijke derde.quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:45 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
ja, soms, maar dat was niet zo'n moment
Ik heb toch niet gezegd dat het om gesprekken gaat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Doorgaans is het iets meer dan dat, maar erg diepgaande gesprekken zijn er echt niet bij, hoor
Waar gaat het dan om bij jou?quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:48 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat het om gesprekken gaat?
meldtquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
* ManAtWork wacht wel even op de mening van een onafhankelijke derde.
Ik mag gewoon graag reageren.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:01 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
meldt
Het is wel een beetje jouw prive-feestje he, of niet?
Inderdaad.quote:Of heb je gewoon geen vrienden?
't is een beancounter, wat verwacht je?quote:
Niet door mij, in ieder geval. Jij interesse om dat te regelen? Of geven we de show weer aan MAW en Niz?quote:
Nee, eigenlijk niet, ik laat dit graag aan de hard-core speed-chatters over.quote:Op woensdag 27 mei 2009 21:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Niet door mij, in ieder geval. Jij interesse om dat te regelen? Of geven we de show weer aan MAW en Niz?
Onkruid komt altijd weer terugquote:
Nee, ik heb de afgelopen drie uur zitten *&^*^%^%$@@@*#* om de laatste 'plank' van het plafond in de badkamer vast te zetten, inclusief eindprofiel.....quote:Op woensdag 27 mei 2009 20:48 schreef ManAtWork het volgende:
BTW: waar is FH? Ligt ie weer te rollebollen met een man?
Neuh, de rest van het plafond zat zo, alleen bij de eerste én nu dus de laatste plank heb ik zitten kutten...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
Dat soort werk moet je gewoon uitbesteden, scheelt veel frustratie.
Latente boshomo,...quote:
hoemeer bijnamen, hoemeer je gewaardeerd wordt toch?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Latente boshomo,...![]()
Beancounter,...![]()
Onkruid,...![]()
Ik ga de MOD's toch vragen om enige vorm van censuur aan te brengen.
Morgen bij daglicht toch nog even checken of het allemaal wel goed en netjes is afgewerkt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:07 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee, ik heb de afgelopen drie uur zitten *&^*^%^%$@@@*#* om de laatste 'plank' van het plafond in de badkamer vast te zetten, inclusief eindprofiel.....
In die tijd had ik ook de vloer kunnen voegen of de hele badkamer kunnen afkitten, geloof ik...
'k Wee nie,...quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:23 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
hoemeer bijnamen, hoemeer je gewaardeerd wordt toch?
Scheelt uiteindelijk ook geld. Meestal is een pro sneller dan dat je zelf bent. En daarbij kun je ook dingen doen die geld opleveren terwijl iemand anders jouw rotklussen doetquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:15 schreef Fogel het volgende:
Dat soort werk moet je gewoon uitbesteden, scheelt veel frustratie.
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:38 schreef Light het volgende:
[..]
Scheelt uiteindelijk ook geld. Meestal is een pro sneller dan dat je zelf bent. En daarbij kun je ook dingen doen die geld opleveren terwijl iemand anders jouw rotklussen doet
Correctie: 'latente boshomo' heb ik niet gezegd, dat was iemand anders.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:21 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Latente boshomo,...![]()
Beancounter,...![]()
Onkruid,...![]()
Ik ga de MOD's toch vragen om enige vorm van censuur aan te brengen.
[WGR] [SC] Slow slow quick quick slowquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:53 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Correctie: 'latente boshomo' heb ik niet gezegd, dat was iemand anders.
En voor de rest, als ik serieus word, dan merk je het wel.
Nouja, er zijn grenzen natuurlijk.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Inderdaad.
Enkele van mijn collegas hebben een kopi van een krantenartikel aan de muur hangen waar gesteld wordt dat mensen met een Dr. graad niet hun eigen huis bij moeten houden maar dat door een schoonmaker (uhm, sorry, een binnenmilieuconsultant) moeten laten doen waardoor ze zelf hun tijd nuttiger kunnen besteden.
Ik heb nog geen Dr.graad dus dat artikel mag nog een jaar of 4 wachten voordat het aan de muur komt
ja zeg heuj dat was een kwoot om mij te laten zien dat die rare vogel weer eens wat gezegd hadquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[WGR] [SC] Slow slow quick quick slow
Ik vind een schoonmaakster niet handig. Alhoewel ik inschat dat mijn vrouw er anders over denktquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:22 schreef Light het volgende:
[..]
Nouja, er zijn grenzen natuurlijk.Hoewel ik zo'n schoonmaker ook wel handig zou vinden.
Mensen in het algemeen, niet jij specifiekquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[WGR] [SC] Slow slow quick quick slow
waarschijnlijk dat als je vrouw er mee zou stoppen dat jij het ineens wel handig vindt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind een schoonmaakster niet handig. Alhoewel ik inschat dat mijn vrouw er anders over denkt
heuj niet terugkrabbelen jij!quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mensen in het algemeen, niet jij specifiek
Hier is het andersom, ik wil er een maar mijn vrouw niet.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind een schoonmaakster niet handig. Alhoewel ik inschat dat mijn vrouw er anders over denkt
Ik heb je aanvraag nog niet ontvangen, kan je de stempels niet vinden?quote:
Ow, eigenlijk heb je dus al een schoonmaaksterquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:28 schreef sanger het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:41 schreef Light het volgende:
[..]
Ow, eigenlijk heb je dus al een schoonmaakster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |