ja ik dacht dat ik er al zat... maar mijne telt tot 301 ipv 300quote:
Dan telt de OP ook als post.. en een topic gaat op slot bij 300 reactiesquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik er al zat... maar mijne telt tot 301 ipv 300
Klopt. Heb de eer aan FH gelaten om hem te sluiten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik dacht dat ik er al zat... maar mijne telt tot 301 ipv 300
ja achteraf weet ik dat ook wel, maar dacht er niet meer over na omdat we het steeds over 299 haddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef Light het volgende:
[..]
Dan telt de OP ook als post.. en een topic gaat op slot bij 300 reacties
Was toch niet blijven staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:25 schreef Nizno het volgende:
Vond deze TT mooier dan de verwijzing naar Drenthe
Och, och,...quote:Had ook naar MAW's winkelwagentje kunnen verwijzen maar dat durfde ik niet
zwijg dan ook gewoonquote:
wrom was het niet blijven staan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Was toch niet blijven staan.
[..]
Och, och,...
Doe ik toch.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zwijg dan ook gewoon
Maak je trouwens ook een wiki van de OP?
geen idee of ik dat kan.quote:
varken!!quote:
ben ff aan het stoeien btwquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee of ik dat kan.
Nog nooit gedaan.
Heb alleen toen 1 in PM gemaakt en geedit samen met jou toen.
ik denk wel dat dat luktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:36 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, goed dat ik op het volgende topic heb gewacht
Als jullie deze ook niet gelijk helemaal volspammen heb ik hier morgenochtend nog wat aan in m'n AT
volgens mij durft hij niet een minderheid te zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef Light het volgende:
[..]
Waarom niet? F_H heeft ook al van Drenthe kunnen genieten
Wij zijn er ook nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens mij durft hij niet een minderheid te zijn
Ik ga iig niet door tot deze vol is. Niet meer vanavond.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:36 schreef Xcalibur het volgende:
Ja, goed dat ik op het volgende topic heb gewacht
Als jullie deze ook niet gelijk helemaal volspammen heb ik hier morgenochtend nog wat aan in m'n AT
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:40 schreef Fogel het volgende:
Het topic is vol en het eten is klaar, mooi, kan ik nu meehelpen om deze vol te spammen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |