quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef gewoon123 het volgende:
Mijn vriend wil graag dat ik hem pijp, maar zijn sperma (denk dat het dat is) stinkt echt erg. Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen. Bij mijn exen had ik dat niet. Hebben meer meiden hier ervaring mee? En hoe de fuck moet ik dat ter sprake brengen.. Of kan ik misschien er iets aan doen zonder dat ik het hem hoef te vertellen?
Achter de rand graag met een oude tandenborstel en dan flink ruig boenen...doe het ff voor ofzoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
Als hij echt zo`n stinkende schwans heeft, dan ben jij niet degene die zich hoeft te schamen om hem er op te wijzen.![]()
Misschien moet je `m vertellen dat ie ook es achter het randje moet schrobben. Of nog beter: Verlaat hem.
Testing :1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef mysterieblonde het volgende:
getver....jaah eerst samen douchen en kijken of dat werkt...en anders...hem eens laten testen op soa's?
Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Dan zeg je : Zoow stinkie moet je niet in battiebattie?
Zal ik je eens lekker poediepoedie doen?
mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?
Als ze dat doet met je hem gewoon keihard achter in d'r strot douwen zodat ze alleen nog maar "grhgrlgrlrl" kan zeggen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man dandoet hoor
-edit-
Ik vergeet poedie poedie.
Je bent heel grappig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Raar mensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
Ik pieste bijna in mijn broek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Penis dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |