abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:11:56 #1
244602 gewoon123
neem me serieus!!
pi_69437448
Mijn vriend wil graag dat ik hem pijp, maar zijn sperma (denk dat het dat is) stinkt echt erg. Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen. Bij mijn exen had ik dat niet. Hebben meer meiden hier ervaring mee? En hoe de fuck moet ik dat ter sprake brengen.. Of kan ik misschien er iets aan doen zonder dat ik het hem hoef te vertellen?
dag
pi_69437563
Ga samen met hem douchen en dan goed wassen!
pi_69437595
gewoon elke dag goed wassen zou al een start moeten zijn, verder kun je hem veel appels laten vreten? (of was dit nou een broodje-aap-verhaal)
Gewoon, omdat het kan.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:16:45 #4
243159 Lundegaard
You're darned tootin'
pi_69437631
Als hij echt zo`n stinkende schwans heeft, dan ben jij niet degene die zich hoeft te schamen om hem er op te wijzen.

Misschien moet je `m vertellen dat ie ook es achter het randje moet schrobben. Of nog beter: Verlaat hem.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:16:59 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_69437637
Veel Kiwi, hem vertellen dat hij moet douchen en zelf luchtverfrisser drinken.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:17:31 #6
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_69437661
Da's geen sperma, maar smegma.
pi_69437740
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:11 schreef gewoon123 het volgende:
Mijn vriend wil graag dat ik hem pijp, maar zijn sperma (denk dat het dat is) stinkt echt erg. Als ik em in me mond neem en die lucht komt in me keel, ga ik meteen kokhalzen. Bij mijn exen had ik dat niet. Hebben meer meiden hier ervaring mee? En hoe de fuck moet ik dat ter sprake brengen.. Of kan ik misschien er iets aan doen zonder dat ik het hem hoef te vertellen?
Beginnerspech, vraag ff of die gast zijn pielemans ff flink wil soppe, niet in jou maar in de wasbak aub?
Gatver zeg! je zit gewoon smegma te vretuh jij lekker joh...beetje brie...ulkie
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69437775
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
Als hij echt zo`n stinkende schwans heeft, dan ben jij niet degene die zich hoeft te schamen om hem er op te wijzen.

Misschien moet je `m vertellen dat ie ook es achter het randje moet schrobben. Of nog beter: Verlaat hem.
Achter de rand graag met een oude tandenborstel en dan flink ruig boenen...doe het ff voor ofzo
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69437804
getver ....jaah eerst samen douchen en kijken of dat werkt...en anders...hem eens laten testen op soa's?
Karma will get back @ you
pi_69437981
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:20 schreef mysterieblonde het volgende:
getver ....jaah eerst samen douchen en kijken of dat werkt...en anders...hem eens laten testen op soa's?
Testing :1
Brie
2: Camembert
pi_69438143
-topic
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:32:40 #12
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69438305
WTF.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_69438375
ah, dat komt me bekend voor, mijn ex rook en proefde ook altijd heel erg goor. echt heel vies (waardoor sex en vooral orale sex echt iets naars werd) ik vroeg hem subtiel om te douchen voor de sex, maar eerlijk gezegd hielp dat niet heel veel. (wel de penis zelf, maar sperma bleef te vies voor woorden)
hij was verder niet erg gemotiveerd iets eraan te doen, dus ik heb besloten hem niet meer te pijpen. (klinkt vrij dramatisch, maar het was echt zo smerig! en hem deed het niet zo veel blijkbaar)

maar, mijn huidge vriend ruikt echt (relatief dan he) best aangenaamd, en smaakt ook helemaal niet vies. zelfs niet na een lange dag werk ofzo. ik denk dat het 'm toch een beetje zit in de lifestyle... tenminste in dit geval. mijn ex was een automontuer (dus altijd viezig sowieso) met een slecht eetpatroon en blowde/rookte veel. mijn vriend nu is een redelijke health-freak, die er veel lichaams-vriendelijke gewoontes op na houdt (sport, gezond eten etc)

ik weet niet of dit de enige waarheid is natuurlijk maar dat is iets wat mij gewoon is opgevallen.
pi_69438465
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Dan zeg je : Zoow stinkie moet je niet in battiebattie?
Zal ik je eens lekker poediepoedie doen?
pi_69438499
of slik een condoom door en kots die later weer uit hoef je zijn sperma niet door te slikken...

Sorry mods ik zie alles zo voor me..
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:38:31 #16
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69438519
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:37 schreef zhe-devilll het volgende:
Stel je wilt het niet rechtstreeks zeggen tegen je vriend, nou dan ga je talking to the hands...
Penis dus..
Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_69438671
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:38 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Als 'ie 32 is en geestelijk een kind van 4, dan zal dat best werken.
mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:42:52 #18
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69438713
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:41 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

mmm welke man vind het niet lekker als een vrouw zijn geslacht inzeept en wast?
Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man dan doet hoor

-edit-

Ik vergeet poedie poedie.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 23:46:32 #19
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_69438853
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:42 schreef Biogarde het volgende:

[..]

Niet als je koetjiekoetjie, waar is de kleine man, waar is de kleine man dan doet hoor

-edit-

Ik vergeet poedie poedie.
Als ze dat doet met je hem gewoon keihard achter in d'r strot douwen zodat ze alleen nog maar "grhgrlgrlrl" kan zeggen.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_69438906
quote:
Penis dus..

Je bent heel grappig.
pi_69439273
ff avondje in de bleek
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:02:56 #22
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_69439438
quote:
Penis dus..
Raar mens
She might forget you, her pussy wont.
pi_69439449
quote:
Penis dus..
Ik pieste bijna in mijn broek.
Die jongen moet zijn zwans gewoon netjes schoon houden, 's ochtends en 's avonds wassen (niet met zeep trouwens) en als het toch zijn sperma is dan moet ie wat gezonder gaan eten en zeker meer fruit en minder knoflook en/of asperges want dat proef je direct schijnbaar.
Als dat niet helpt dan maar eens naar de doc voor een chekupje en trot die tijd geen sukkiesukkie voor stinkie
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 27 mei 2009 @ 00:05:09 #24
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69439515
Ik krijg ineens een deja-vu.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69439822
en vrouwen zijn altijd toppie?

ogenschijnlijk niets mee aan de hand denk je dan, totdat er een tonnetje hollandse nieuwe open gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')