abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 15:28:17 #26
218044 Shawnie
mama van 2 geweldige mannetjes
pi_69827349
In amsterdam was het ook voelbaar, weliswaar niet zo hevig, maar de flat trilde wel. Vogeltje van de buren lag de ochtend erna dood in zijn kooi van de stress
pi_69914190
Ik woonde in Nieuwegein en ik werd wakker van dingetjes die over het dak rolden en een trillend huis. Dacht op dat moment dat ik droomde.
Don't you love her madly?
pi_70013347
Ik wou net posten ja, was niet alleen in Limburg. Ik weet nog dat hij in Nijmegen ook gevoeld is. Ikzelf was toen 10 en de aarbeving was savonds of snachts, en ik weet niet meer of ik m gemerkt heb. De dag erna op school werd er in ieder geval wel over gesproken.
pi_70013505
Ik ben er volledig doorheen geslapen
X
X
X
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:32:40 #30
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_70056212
Kan me nog wel herinneren dat ik 's nachts wakker werd van het getril
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 12:36:11 #31
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_70056316
Roermon. Zat er dus midden in.
Kan me van de volgende dag nog herinneren dat bij (toen nog) Meetpoint de schoorstenen naar beneden zijn gekomen en een aantal auto's total loss werden verklaard.

Plus heel heel veel scheuren in gebouwen.

Ik werd er wakker van. Was snel uit bed en heb een auto radio aangezet.
Stroom deed het toen niet kan ik me nog herinneren.

Kwam mijn moeder naar beneden "maak eens niet zo'n herrie" kreeg ik als commentaar.
En een "maak dat de kat wijs" toen ik beweerde het niet te zijn geweest
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_70056716
Ook Roermond, maar was nog een slapende bebie
pi_70139308
Ja, weet ik nog.

Herinner mij nog dat het net leek of er een paar grote zware trucks langsreden. Ik wist toen helemaal niet dat er aardbevingen in Nederland konden zijn, maakte dus wel indruk...
Zat toen in de brugklas, en op school werden er natuurlijk hele flauwe grapjes gemaakt (Ien Dales is uit d'r bed gevallen ), maar toen vond ik het prachtig.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 20:26:15 #34
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_70433228
ik kan het me nog goed herinneren, ik was 16-17 en toen ik mn ouders wakker maakte dacht ik dat de flat instortte (12 verdiepingen wij woonden op 4 hoog in Hoensbroek Zuid-Limburg)) en mn moeder dacht dat het n inbreker was op de radio kwam toen snachts de grap voorbij: ien dales is uit bed gevallen
pi_70686426
Ja ik woonde toen nog bij mijn ouders in uden.
Ik was niet wakker geworden alleen s`morgens lagen mijn beeldjes en andere dingetjes op de grond terwijl ik ze toch echt op het schap had staan. S`morgens best raar wakker worden.

Mijn moeder was wel wakker geworden en geschrokken wekte ze mijn pap.
Heel droog antwoorde hij:

Ach het is maar een aardbeving. draaide zich om en sliep verder.
Mijn moeder nog steeds verward achterlatend.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_73121740
Weet 't nog goed. Woonde in Sittard, dus niet heel ver van het epicentrum. Werd wakker. Hoorde ook de Coca Cola-blikjes die ik toen verzamelde op de kast rammelen . Had later die dag biologie-proefwerk dat ik verprutste. Kwam echt door die aardbeving .
pi_73121832
Ik woonde in roermond, maar ik was nog errug jong.
Mn ouders zijn de flat uit gerend met mij in de armen,
en er moest een nieuw servies aangeschaft worden, haha.
Later nog maar één klein aardbevinkje (is dat een woord?) meegemaakt, ook in Roermond.
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:38:57 #38
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_73122294
Roermond (Het Epicentrum) hier..

Ik had in der tijd 2 krantenwijken, even voordat ik daarvoor mijn nest uit moest om de routes te gaan lopen, kreeg ik een enorme drang om even te gaan pissen. Toen ik dat gedaan had wilde ik nog ff een paar minuten terug het bed induiken om nog ff na te sluimeren, het was tenslotte nog niet echt tijd om me klaar te maken, en om de krantjes rond te gaan brengen..
Dus ik doe de deur van de slaapkamer dicht en precies op dat moment begon het. Het hele huis begon te schudden, het leek erop alsof het hele huis werdt opgepakt en een paar seconden door elkaar geschud werdt, ik had moeite om de lichtknop te vinden, die ik normaal blindelings wist te vinden. De kast die tegen de muur stond, kwam op mij af en ik kan me de druk van de lucht in mijn slaapkamer nog (had een rolluik voor het raam, dicht) ook nog goed herinneren die op mijn trommelvliezen drukten van het op en neer gaan en het schudden van het huis. Het gerommel was echt te bizar voor woorden, dit was de eerste en laatste en enige keer dat ik dat heb meegemaakt in mijn verdere leventje..

Onvergetelijk!!!..

De schade viel gelukkig mee, de schoorsteen was alleen maar een beetje ontzet..

Toen ik later mijn krantenronde moest lopen, zaten in sommige wijken, hele families met hun inboedel op straat naar de televisie te kijken. Heel bizar..

Later die dag zijn we nog naar de breuk gaan kijken (geen pics helaas), bij de spoorbrug over de Maas. Ben er nog in gaan staan, de scheur was ongeveer een meter diep en zo'n 100 meter lang..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zaterdag 26 september 2009 @ 15:42:37 #39
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_73126283
Het was een rare gewaarwording: 's nachts wakker worden van iets wat je niet goed kon thuisbrengen. Met een slaapdronken kop hoorde ik wat zaken rammelen en rommelen en voelde ik wat bewegen. Eenmaal goed wakker was alles voorbij. De volgende morgen kwam ik er pas achter dat er echt iets gebeurd was en dat ik niet als enige deze ervaring had.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:05:06 #40
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73129611
Ik woonde toen in Munstergeleen.
Pff, ik weet het nog goed. We zijn met het hele gezin onder de dakkapel gaan zitten. Als het dan in zou storten dan weegt het niet zoveel. Zoiets was de logica van mijn ouders geloof ik
De volgende dag was de leukste schooldag ooit: niemand had daarna nog geslapen. Alle lessen werden aangepast aan het onderwerp. En vroeg naar huis gelukkig.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:12:41 #41
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_73129815
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:05 schreef mmascha het volgende:
We zijn met het hele gezin onder de dakkapel gaan zitten. Als het dan in zou storten dan weegt het niet zoveel. Zoiets was de logica van mijn ouders geloof ik
Het heeft gewerkt want je bent er nog! Gelukkig maar.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:23:21 #42
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_73130076
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:12 schreef Mister1977 het volgende:

[..]

Het heeft gewerkt want je bent er nog! Gelukkig maar.

Slimme ouders heb ik

Wij hadden ook helemaal geen schade aan het huis ofzo. Alleen de tube tandpasta was omgevallen.
Ik vond het zo'n raar gevoel. Normaal als er wel eens een vrachtwagen ofzo langs komt dan voel je de trilling ook wel. Maar dit was anders: van boven naar beneden ipv van links naar rechts. Vreemd gevoel.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:54:05 #43
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_73130747
Ik werd er ook wakker van.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_73131150
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 12:08 schreef rubbereend het volgende:
Ik werd wakker en alles bewoog.... :0 ik hoorde mijn playmobilkasteel rammelen ik vond het raar en ben weer in slaap gevallen. De volgende ochtend werd alles duidelijk. En al snel kwam het grap je in omloop dat Ien Dales uit bed was gevallen.
Nou... het zat zo:
Ik werd wakker van de aardbeving (omgeving Nijmegen) en wist eigenlijk meteen dat het een aardbeving was.
Ik zette onmiddelijk de wekkerradio naast m'n bed aan (stond op Radio3) en hoorde net dat de DJ de muziek midden in de plaat stopte en zei "ik weet niet wat er net gebeurde maar volgens mij is Ien Dales zojuist uit bed gevallen"
Daar komt de mythe dus vandaan.
Wie dit leest is gek
pi_73132249
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:43 schreef bulbjes het volgende:
Ik wou net posten ja, was niet alleen in Limburg. Ik weet nog dat hij in Nijmegen ook gevoeld is. Ikzelf was toen 10 en de aarbeving was savonds of snachts, en ik weet niet meer of ik m gemerkt heb. De dag erna op school werd er in ieder geval wel over gesproken.
Ik woonde in Hengelo (O), en werd ook wakker omdat mijn bed begon the schudden.
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_73133176
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:03 schreef TLC het volgende:
Wie herinnert zich dit nog ?

Ik werd s'nachts wakker omdat mijn bed besloot heftig te schudden
Ik weet nog goed dat ik dacht "wat heb ik nu weer gebruikt?"

En mijn zusje was de volgende dag stiksjacherijnig: "gebeurt er eens iets hier, slaap ik er doorheen"
  zondag 27 september 2009 @ 03:15:57 #47
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_73140819
Ik werd wakker getrild, keek even op, en sliep net zo hard weer verder De volgende dag moest ik via mijn klasgenoten vernemen dat er een aardbeving plaats had gevonden. Weer wat gemist
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:38 schreef Tism het volgende:
Later die dag zijn we nog naar de breuk gaan kijken (geen pics helaas), bij de spoorbrug over de Maas. Ben er nog in gaan staan, de scheur was ongeveer een meter diep en zo'n 100 meter lang..
En ik had een foto van je gemaakt

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zondag 27 september 2009 @ 10:08:23 #48
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_73142007
quote:
Op zondag 27 september 2009 03:15 schreef ACT-F het volgende:

En ik had een foto van je gemaakt

[ afbeelding ]
..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 27 september 2009 @ 13:02:56 #49
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_73145274
Ik was er doorheen geslapen en daar erg boos om de volgende dag.
pi_73145999
ik woonde toen in Huizen en sliep op zolder. Ik weet nog dat ik wakker werd van een "aards blikkerig rommelgeluid" een soort van onweer maar dan van onderen ofzo. Ik dacht dat mn moeder aan mn bed stond te schudden. De volgende dag vertelde ik het aan mn moeder, en ze geloofde me niet, tot we het nieuws aanzette
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')