Om het tellen te zo makkelijk mogelijk te maken is het handig dat alle stemmen in één format gepost worden. Voorbeeld, uitgaande van 2 groepen:quote:In de eerste ronde vallen er 2 mensen af per team, de winnaars gaat door naar de volgende ronde, en komen tegen elkaar uit met een nieuw onderwerp dat weer op vrijdag wordt gegeven.
De winnaar van de tweede ronde komt daarin uit tegen de winnaar van een andere groep, ook hier weer op vrijdag een nieuw onderwerp.
Als laatste de finale, voor het laatst overblijvende koppel.
Volgens mij had ik de beslissende stem. Als je m'n rekeningnummer wil weten hoor ik 't wel hè?quote:Op zondag 19 juli 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
Weeee![]()
.
Nou, als jullie m'n rekeningnummer willen weten hoor ik 't wel hè.
Slotje tot volgende challenge.
Challenge: geef je op, doe mee!!!quote:Op maandag 28 september 2009 21:22 schreef appelsjap het volgende:
Cijfers: 3
Letters: 1
Kan iemand mij trouwens vertellen hoe je mee kan doen aan deze wedstrijden? Ik kan hier nergens iets over vinden.
Iemand mag niet tellen? Wasda voor bull?, naja, laat de rest lekker aan het blauwe pluche over danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ben jij degene dan die dit opeens afhandeld?
Hoe kom jij aan die privileges???
Ja sorry, de uitreiking van de gouden kalveren kwam er tussen doorquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:41 schreef P_B het volgende:
Ah, ik zie dat je bij de Gouden Kalveren inspiratie hebt gekregen voor de nieuwe onderwerpen?
Maar "theater" vind ik vrij rampzalig... Wordt een harde dobber! Btw: weer inzenden tot maandag 21:00? Of krijgen we een dagje extra omdat de resultaten iets waren uitgelopen?
Beetje late reactie maar ok... Voor mij maakt het inmiddels niet zo veel meer uit of het maandag of dinsdag wordt: foto's waren zaterdag al genomen. Nog "alleen even" de leukste uitzoeken. Was eigenlijk ook meer een vraag uit pure nieuwsgierigheid cq voor de duidelijkheid.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:56 schreef Ynske het volgende:
[..]je moet ergens je inspiratie vandaan halen
als jullie liever tot dinsdag hebben 2100 uur is mij dat ook goed
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:23 schreef P_B het volgende:
Echt niet. Streng zijn!![]()
Maar uitstel is goed hoor. Geeft op zich de tijd om de mijne nog te verbeteren. Sommige storende onderdelen zijn op die locatie nu verwijderd dus wie weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |