Niet gezien, waar stond 'ie dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:12 schreef Bootje84 het volgende:
isdatzo, wat vind je van het verhaaltje van L.no?
dat met die banden heb ik ook met mijn fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
quote:
Op een stadsfiets is 30 aantikken makkelijk te doenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gewone stadsfiets met halflege banden die op één of andere manier niet voller kunnen/willenDus boven de 30 is dan best een prestatie.
Zeker gezien mijn conditie.
Goede fietspomp kopen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat met die banden heb ik ook met mijn fiets
Heel irritant is dat! Gelukkig fiets ik niet meer zoveel
Over wat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:17 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah nu wel gelezen. Net overheen gekeken denk ik.
Maar had ik dus toch gelijk.
Ik heb het over leren niet over leder.quote:
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Darn.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb het ook leren niet over leder.
wij hebben een goede fietspomp. Maar ik heb geen goed(e) banden/ventiel.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Goede fietspomp kopen.
Gewoon een keer 30 euro uitgeven aan zo'n ding, is 't waard.
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijquote:
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Must .. not... think ... dirrrty....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je verder dan ik. Ik kan pompen wat ik wil, meer komt er niet in.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu snap ik eigenlijk ook pas waarom jijer achter zetten.
Ja, het kwartje moest nog omgerekend worden.
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
heb ik.. ik kan m goed hard oppompen, maar de volgende ochtend is tie weer half leeg.
Over wat had je gelijk .... ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
ach ja.. ik fiets toch nooit.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zit er ergens een gaatje, is je ventiel gaar of je band poreus.
Maar ik doe gemiddeld 3 tot 5 maanden met een binnenband voordat er teveel pleisters op zitten en er weer een nieuwe in moet, dus van poreuze banden en gare ventielen heb ik geen last.
pompende chicksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het gewoon hierover
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |