quote:
en wat maakt dat uit, en zijn er veel die ook niet mijn namorado warenquote:
eu sou um ánjo, como eu dissequote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:58 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en wat maakt dat uit, en zijn er veel die ook niet mijn namorado waren
si claro eu tbquote:
Is goed ga wel verder in het portugees danquote:
we moeten er mee op houden dus in het NL nu, wanneer ben je in Lisboa de volgende keer ?quote:
aaaaaaaah spaans ik moet echt even naar Spanje om dat te oefenen, het is slechtquote:
nao nao hable Espagnol conmigo, gosta multo. e sexo puroquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Is goed ga wel verder in het portugees dan
eh geen idee, zou het moeten 'plannen' ben nooit spontaan een weekendje geweest ofzoquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
we moeten er mee op houden dus in het NL nu, wanneer ben je in Lisboa de volgende keer ?
Nou "plan" dan maar een spontaan wekendje in july of august, dan ben ik thuis meest van de tijdquote:Op woensdag 27 mei 2009 00:21 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
eh geen idee, zou het moeten 'plannen' ben nooit spontaan een weekendje geweest ofzo
quiero que me quieres quiero.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nao nao hable Espagnol conmigo, gosta multo. e sexo puro![]()
![]()
ah serieus.. okay cool ik wilde al vragen hoe dat te doen dan want jij zit er ook niet altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nou "plan" dan maar een spontaan wekendje in july of august, dan ben ik thuis meest van de tijd
quote:
Lust ik nietquote:
ondaaaaaaaaaaaaankbaarquote:
wat was dat?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:55 schreef MisterO het volgende:
Heb nog steeds spierpijn van donderdag![]()
[ afbeelding ]
De nacht van Groningen, een hardloopevenement door de binnenstad van Groningenquote:
Dankje, thats mequote:Op woensdag 27 mei 2009 01:07 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
ah okay,
nr 303 ziet er wel leuk uit eignelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |