Hehehe, ik ga eigenlijk alleen naar die op de G'Rijweg omdat ik dan door de Biezen kan lopen, en dat is qua flora een van mijn favoriete straten, die super zuigt idd. Ze hebben er niksquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:31 schreef kwakveense het volgende:
ola, mn was die ik net zwetend en rillend heb opgehangen ruikt naar natte hond (want een nacht in de wasmachine blijven zitten) en hij (=de wasmachine)heeft een sok en een mooi onderbroekie aangevreten. die zijn aangebrand en uiteengeretenhij zat te vol geloof ik
ik schei dr mee uit voor vandaag...
@ kaas: de AH op dorp is idd. niet zo fijn. die in Bodegraven daarentegen!! ik vind de Hoogvliet bij mijn ouders dan weer geen porem... die aan de G'Rijweg is echt vre-se-lijk...maar mijn mama wil nooit naar de appie... (ik vind brood en vleeswaar van hoogvliet echt niet lekker trws... en het vlees is ook niet je van het) voor vlees moet je gewoon naar Reas en voor brood naar Bakker Fijn (Daar werkte ik vroegah op zaterdagen)
Brompot!quote:
hihi, Jup, van euhm... 2003 tot 2005 ofzo...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hehehe, ik ga eigenlijk alleen naar die op de G'Rijweg omdat ik dan door de Biezen kan lopen, en dat is qua flora een van mijn favoriete straten, die super zuigt idd. Ze hebben er niks![]()
Was jij broodmeisje?Dan heb ik vast wel eens een halfje bij je gekocht!
ik heb had er twee, een low-fit hipster en een klein broekie... voor onder lichte kledingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:48 schreef P.F het volgende:
Kwak draagt witte onderbroeken
Nee zonde zeg!!!!
Je had er twee!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik heb er twee, een low-fit hipster en een klein broekie... voor onder lichte kleding
Klopt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:49 schreef P.F het volgende:
Is best wel een bekend schilderij bekende kunstenares toch?
Zo nee dan wil ik graag een lintje omdat ik dan een kunstkenner ben
Haha! tussen 2004 en 2006 werkte ik hierquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:47 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hihi, Jup, van euhm... 2003 tot 2005 ofzo...
de Biezen is mooi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |