quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
sub-klacht: vrouw moet van de weg gehaald worden
En hoe hoog moet die maximum zijn?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef RacerDKB het volgende:
Beter dat je nog enigszins kan rijden, maar niet weet wat R is, dan dat je een of andere bejaarde bent die overal tegenaan rijdt
Er moet écht een maximumleeftijd komen voor rijbewijzen, naast een minimumleeftijd.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Adidah het volgende:
Mensen die meerdere keren nodig hebben om te slagen voor het rijexamen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Adidah het volgende:
Ik zeg, gelijk doen na de eerste keer falen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef On het volgende:
Als je het 4 keer niet haalt moeten ze je gewoon een paar jaar geen rijbewijs geven. Het is onzin als je duidelijk gewoon niet kan rijden maar een keer een betere dag hebt en het dan net haalt. En dan de rest van je leven de weg kan terroriseren tot je eens gepakt wordt voor 50 kilometer te hard rijden of het doodrijden van een kleuterklas.
Daar heb je altijd artikel 5 nog voor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef On het volgende:
Als je het 4 keer niet haalt moeten ze je gewoon een paar jaar geen rijbewijs geven. Het is onzin als je duidelijk gewoon niet kan rijden maar een keer een betere dag hebt en het dan net haalt. En dan de rest van je leven de weg kan terroriseren tot je eens gepakt wordt voor 50 kilometer te hard rijden of het doodrijden van een kleuterklas.
maar dat verschilt per auto.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef switchboy het volgende:
Tja het kan. Als je gewoon hebt geleerd dat het pookje op die en die manier positioneren achteruit is.
Precies, en na 5 keer falen gewoon een gevangenisstraf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ik zeg, gelijk doen na de eerste keer falen.
1e keer falen = 1 jaar wachten
2e keer falen = 2 jaar wachten
3e keer falen = 4 jaar wachten
4e keer falen = 16 jaar wachten
etc.
Datr weet jij, dat weet ik, dat weet de examinator en de instructuur, maar de kandidaad hoeft het niet te weten. En zal tijdens het examen niet door de mand vallenquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Adidah het volgende:
Wow men, jij hebt teveel naar Wegmisbruikers gekeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:50 schreef switchboy het volgende:
[..]
Daar heb je altijd artikel 5 nog voor.
Ik noem een HowardSternquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:35 schreef Adidah het volgende:
Een vrouw die 11 keer examen doet en ze dan alle 11 haaltquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
vrouw van 40+ jaar heeft ongeveer 11 keer haar praktijk examen gedaan en gehaald.
quote:
Ssst.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:03 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wow men, jij hebt teveel naar Wegmisbruikers gekeken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:52 schreef On het volgende:
[..]
Precies, en na 5 keer falen gewoon een gevangenisstraf.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Rekkie het volgende:
Ik rei een miljoen kilometers per week en ik weet ut niet eens waar de R voor is.
Kunt je die gebruiken als je 250 kilomter isn uur rijt?
de R staat voor "Racen"quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:19 schreef Rekkie het volgende:
Ik rei een miljoen kilometers per week en ik weet ut niet eens waar de R voor is.
Kunt je die gebruiken als je 250 kilomter isn uur rijt?
Epic Fail.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:11 schreef -AnneX- het volgende:
liever iemand die niet weet dat de R voor achteRuit staat dan van die opoes die met 40 gaan invoegen op een snelweg...
De mijne is nog steeds rozequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:32 schreef Cahir het volgende:
vrouw van 40+ jaar heeft ongeveer 11 keer haar praktijk examen gedaan en gehaald.. maakt deze de opmerking dat ze niet wist dat R achteruit wasgeen wonder dat er zoveel ongelukken gebeuren
klacht: rijbewijzen die te snel worden uitgegeeld
sub-klacht: gevaar moet van de weg gehaald worden
Dan is het nog steeds geen achteRuit. Hahahaquote:
Everybody speak english a bit littlequote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:38 schreef HowardStern het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds geen achteRuit. Hahaha![]()
Die afkorting is nou eenmaal Engels, net zoals bij een automaat de afkortingen D, N (en P), dus dan lijkt het me logisch dat het volledige woord ook Engels is hè? Lol
als je hem in de R weet te krijgen tijdens het rijden rem je heel snel jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef defibrillator het volgende:
R is toch van rem?
ja zo ongeveerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:44 schreef swollywood het volgende:
[..]
Dus bij jou is het:
D van RijDen
N van Niet-in-de-versnelling
P van Parkeren
R van AchteRuit
Ik dacht van de Radio.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:48 schreef defibrillator het volgende:
R is toch van rem?
Rectaalquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |