abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69430050
Ik heb pas een stijltang besteld, alleen het probleem is dat als ik m'n haar ermee stijl er rook van m'n haar afkomt, zelfs op de laagste temperatuur. Soms stinkt het zelfs een beetje.
Ik heb het geprobeerd met en zonder beschermende producten, maar het maakt geen verschil.

Ik had daarvoor ook al een stijltang van iemand geleend hier had ik soms hetzelfde probleem mee maar dan op de hoogste temperatuur, de lagere werkten dan weer voor geen meter om m'n haar steil te krijgen.

Vond het nogal vreemd want het is een stijltang van GA.MA (die ik besteld heb) wat bekend staat als een heel goed merk en hele goede beoordelingen heeft door klanten en de platen zijn heel mooi glad enzo.
Nu twijfel ik dus of ik 'm terug zal sturen of dat ik dit probleem met andere stijltangen misschien ook zou hebben, dan heeft het dus geen zin

Dus mijn vraag is, heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Zou het aan de stijltang liggen, mijn haar of de producten die ik gebruik? En wat kan ik er aan doen?
pi_69430229
Is je haar vochtig?
pi_69430263
Als je er olie insmeert en er komt stoom/rook vanaf dan is dat puur de olie die verdampt, en kan het geen kwaad. Echter, zodra je niks gebruikt verdampt het vocht in je haar en droogt dit compleet uit. Dat is wat mijn kapster me afgelopen weekend vertelde
pi_69430300
Heb je voordat je je haar stijlde je haar gewassen?
The Zeroth Law: " A robot may not harm humanity, or, by inaction, allow humanity to come to harm."
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:20:18 #5
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_69430390
-edit: ONZ is een paar deuren verder

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 27-05-2009 09:26:28 ]
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:20:31 #6
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69430410
Zorg dat je haar droog is
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_69430462
Haar eerst goed fohnen en dan zou het minimaal moeten zijn.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 20:29:27 #8
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_69430887
Niet tè langzaam door je haar halen wil ook wel helpen
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_69474012
Heb het weer geprobeerd vandaag, deze keer had ik van dat stijl spul van Nivea in m'n haar gedaan, gezorgd dat mijn haar goed droog was enzo en niet te langzaam door m'n haar gegaan, , maar ik zag weer wolkjes rook/stoom whatever

Maar het viel me deze keer op als ik de stijltang van mn haar haalde, dat de rook van de stijltang af kwam en niet m'n haar! Is er dan niet iets mis met dat ding?

Ben bang dat ik binnenkort m'n haar van de vloer kan rapen....
pi_69474343
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 23:07 schreef killer-kitty het volgende:
Heb het weer geprobeerd vandaag, deze keer had ik van dat stijl spul van Nivea in m'n haar gedaan, gezorgd dat mijn haar goed droog was enzo en niet te langzaam door m'n haar gegaan, , maar ik zag weer wolkjes rook/stoom whatever

Maar het viel me deze keer op als ik de stijltang van mn haar haalde, dat de rook van de stijltang af kwam en niet m'n haar! Is er dan niet iets mis met dat ding?

Ben bang dat ik binnenkort m'n haar van de vloer kan rapen....
Zou je het dan niet gewoon laten, in plaats van stug doorgaan totdat je je haar daadwerkelijk van de vloer kan rapen? Als ik me ernstige zorgen zou maken over een apparaat dat ik voor mijn haar zou gebruiken, zou ik het zeker niet blijven gebruiken!
  donderdag 28 mei 2009 @ 08:46:24 #11
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_69479958
Heb het zelf nooit gebruikt maar als mijn vriendin dat spul van nivea erin doet gaat het ook roken
Zonder dat spul en droog haar is het niet.

Mischien kan je hem ook wat minder warm zetten ? en wat sneller door je haar gaan
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_69483917
Als ik jou was zou ik de fabrikant even bellen om te vragen of dit normaal is. Het klinkt niet goed voor je haar in ieder geval....
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_69484630
Je hebt toch niet toevallig het beschermingsplastic op de tang laten zitten he?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_69488041
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 11:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Je hebt toch niet toevallig het beschermingsplastic op de tang laten zitten he?
  donderdag 28 mei 2009 @ 20:57:40 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_69504283
Ik heb dat ook weleens, maar dat is puur het beschermingsproduct dat z'n werk doet.

En anders, je hebt tegenwoordig ook stijltangen waar stoom vanaf komt Helpt om het extra glad te krijgen.
  zaterdag 30 mei 2009 @ 08:46:14 #16
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_69547267
dat is normaal bij de betere stijltangen
pi_69547332
Dat hoort zo, da's het product wat je ín je haar smeert.
pi_69613235
Heb het nog een paar keer geprobeerd en ik denk al dat ik weet waar het door komt, namelijk te weinig (oftewel niks) beschermingsproduct, te veel of dat het product het haar vochtig maakt en ik drukte de platen ook te stevig tegen elkaar. Nu krijg ik het nog maar heel soms, dus probleem opgelost
pi_69622572
Dat is gewoon stoom, vocht uit je haar (of haarproduct): geen probleem. Gewoon goede verzorgingsproducten gebruiken, herstellende shampoos, beschermende maskers, etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')