quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:02 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=116875
Erm, ja. Dat was al lang bekend. Elke auto wordt van binnen en buiten opgebouwd om op het origineel te lijken. Niet echt een megaton dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:21 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Is het bekend of al die honderden auto's allemaal een unieke cockpit krijgen? Zo ja, megaton.
Hoezo geen megaton? Weet je hoe belachelijk veel moeite dat is. Honderden auto's met allemaal een uniek cockpit is wat mij betreft een megaton. Dat is nooit eerder gedaan in een game.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:24 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm, ja. Dat was al lang bekend. Elke auto wordt van binnen en buiten opgebouwd om op het origineel te lijken. Niet echt een megaton dus.
Hadden alle vorige GT's dat niet ook dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:29 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Hoezo geen megaton? Weet je hoe belachelijk veel moeite dat is. Honderden auto's met allemaal een uniek cockpit is wat mij betreft een megaton. Dat is nooit eerder gedaan in een game.
GT5 is de eerste GT met cockpit, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hadden alle vorige GT's dat niet ook dan?
MGS4quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik MGS4 of Infamous moet halen
De Prologue editie kende ook een cockpit view.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
GT5 is de eerste GT met cockpit, geloof ik.
ALLEBEI!!! MGS4 is nog maar 2 tientjes ofzo.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Bredewout92 het volgende:
MGS 4. Alhoewel, die is nu voor een zacht prijsje is te scoren.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Oh, dacht dat dat altijd al wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:19 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
GT5 is de eerste GT met cockpit, geloof ik.
GMTA.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ALLEBEI!!! MGS4 is nog maar 2 tientjes ofzo.
Speel hem uit met good karma, speel hem uit met bad karma, verzamel alle shards, doe alle stunts, go crazy n shit. Volgens de devs ben je minstens 20 uur zoet met het uitspelen van één zijdequote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:41 schreef Bredewout92 het volgende:
Ik ben bang dat ik InFamous te snel uit heb en dan nooit meer speel.
Dat is simpel,...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:16 schreef Bredewout92 het volgende:
Hebben meer mensen dit?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Nou ben ik InFamous echt ZAT, ik save godverdomme na een uur, 5 missie's gedaan, en toch load die weer HELEMAAL vanaf het begin.
Is al de 3e keer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb trouwens (mischien handig om te weten) de nl versie met engelse update.
btw mischien is dit nog nuttigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Special edition van BS lag in de bus vandaagquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:29 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hebben meer mensen dit?
-En heeft iemand zijn bart smith exemplaar al ontvangen? Ik niet
Godver jij wel wat gemeenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:41 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Special edition van BS lag in de bus vandaag
Maandag 2e pinksterdag, kthx.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 18:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Godver jij wel wat gemeen
Zal je zien dat ik m maandag pas heb, bedankt T&T![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |