PSM kan vrouwen dingen laten doen die jij niet eens in je wildste dromen zou kunnen bedenken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:24 schreef Dangel het volgende:
PSM is nog maagd
Zal wel weer iets doms voor sport gedaan hebben
Voor welk vak? Pillendraaien? Organische chemie? Een analysetechniek?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:20 schreef Luco het volgende:
Goedemorgen!
Ik sta alweer 3,5 uur in de labzaal. Nog 4,5 uur te gaan, totaal geen zin in. Heb zin in weekend!
Een beetje zoals in die climaxscene van de Raiders of the Lost Ark?quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:57 schreef .txt het volgende:
PSM kan vrouwen dingen laten doen die jij niet eens in je wildste dromen zou kunnen bedenken.![]()
Eigen onderzoekquote:Op donderdag 28 mei 2009 13:10 schreef .txt het volgende:
[..]
Voor welk vak? Pillendraaien? Organische chemie? Een analysetechniek?
Ik zit de hele dag binnen opgesloten en al een week zonder koffie, ging ik naar de supermarkt om koffie te kopen, vergeet ik de koffie te kopen.quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 28 mei 2009 18:03 schreef maok het volgende:
Ik heb weekend. Vanaf morgen lekker weg en volgens mij wordt het het hele weekend mooi weer
Waar had je die spuit voor nodig dan Bob.?quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:48 schreef Bob. het volgende:
Ooh taartenbakwedstrijd, moeten jullie doen! Dat is cool.
En ik heb een blauwe arm van de tyfus.![]()
Oké, de tyfus vaccinatie, maar toch!
Geen idee, ik hoop maar dat je arm er morgen niet afgevallen is.quote:
Ach, dan heb ik ten minste wel een goede reden om mijn verslag niet in te leveren.quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:59 schreef JH87 het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop maar dat je arm er morgen niet afgevallen is.
Als dat alles isquote:Op vrijdag 29 mei 2009 00:03 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ach, dan heb ik ten minste wel een goede reden om mijn verslag niet in te leveren.
Een spannend verhaal over...?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 01:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had tenminste nog een spannend verhaal verwacht
tyfusquote:
Heb ik oren naar!quote:Op donderdag 28 mei 2009 23:40 schreef JH87 het volgende:
Nietz! Ik heb ook zo'n schildersbuurtbrief net als jij die vd week had liggen. Gaan we nog steeds mee doen aan de taartenbakwedstrijd?
De reden waarom je die injectie haalt denk ikquote:
Omdat ik geen tyfus wil krijgen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De reden waarom je die injectie haalt denk ik
Wow ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik geen tyfus wil krijgen.(Als ik in China ben.)
En Jopse, je staat 2x in de OP.Wat een waardering.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:36 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Hij staat wel drie keer in m'n hart!
Ah, je gaat naar Chinaquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:04 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik geen tyfus wil krijgen.(Als ik in China ben.)
En Jopse, je staat 2x in de OP.Wat een waardering.
Doe dan Ebola of Marburg, zit je meteen gebakkenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef JH87 het volgende:
Zou Groningen weer goed op de kaart zetten, een stel gekken die tijdens 't uitgaansleven mensen stiekem met Tyfus injecteren.
Marburg! Die heb ik nog meegenomen uit Oeganda vorige week.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:21 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe dan Ebola of Marburg, zit je meteen gebakken
Hoeveel dan, weet je dat?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 15:30 schreef teigan het volgende:
Goh, wat is de wereld klein..
Komen net twee mensen kijken naar ons huis, en blijken het gewoon oud-studiegenoten te zijn.... En zoveel wachtmaanden hadden ze nog niet eens...
Oh, sorry!quote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:20 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Het is netjes om je eerst even voor te stellen als je nieuw bent hier
ik geloof iets van 30 hooguit?quote:
Oh, wij hebben nog maar 20.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:30 schreef teigan het volgende:
[..]
ik geloof iets van 30 hooguit?
Ze waren ook nummer 5 bij ons huis, de eerste vier hebben het denk ik afgewezen.
Heb jij trouwens gezien dat er op de site van de huismeesters ook nog tijdelijke woonruimte staat voor 6 maand-14 maand? Als je zeker weet dat je daarna genoeg hebt kun je daar misschien achteraan als het niet allemaal al weg is..
Als dat het geval is, sorry ChipsZak. Ik zal je niet weer naar je wiskunde examen vragen.quote:
Dat was niet de bedoeling... Hoi. En welcome back.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me lichtelijk zwaar gestalkt.
Soms ben ik hier gewoon een paar dagen niet,. Omdat het topic nou niet altijd even superspannend is.
Anywho.
Ik & teigan hadden het over het zonnige weer &; meet, ergens ooit binnekort? anyone?
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:25 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik voel me lichtelijk zwaar gestalkt.
Soms ben ik hier gewoon een paar dagen niet,. Omdat het topic nou niet altijd even superspannend is.
Anywho.
Ik & teigan hadden het over het zonnige weer &; meet, ergens ooit binnekort? anyone?
Dat zal wel moeten lukken, toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:27 schreef teigan het volgende:
[..]
En dan graag nog voordat wij gaan verhuizen....En dat moet lukken, want nog 6 weken en 5 dagen en dan krijgen wij de sleutel...
Moie & dankje.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling... Hoi. En welcome back.
Volgens de traditie meestal wel, ja.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef .txt het volgende:
In het Noorderplantsoen?
Ach ja, ik had hongerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:37 schreef teigan het volgende:
Ja, moet je ook maar niet zo laat met het idee komen...
pannenkoek met banaan, spek en pindasausquote:
Ik kreeg een smsje, ik weet het nog precies. En toen heb ik warme choco gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach ja, ik had hongerWas iig wel grappig.. Ik postte iets van "ik ben zo en zo laat bij het pannenkoekenschip" en ineens waren daar allemaal fokekrtjes
[..]
pannenkoek met banaan, spek en pindasausheerlijk!
Haha, en jij moest net nog vertellen wie je was?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje, ik weet het nog precies. En toen heb ik warme choco gehad..
Uhuquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kreeg een smsje, ik weet het nog precies. En toen heb ik warme choco gehad..
Dat was dan ook een grap.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef .txt het volgende:
[..]
Haha, en jij moest net nog vertellen wie je was?
jups, ik was iets te laat...quote:
Hoe bevalt dat nou man, autisme?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:44 schreef .txt het volgende:
Haha, en jij moest net nog vertellen wie je was?
Oke.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh en Jop moet er wel bij zijn want dat moet.
De goeie smiley zul je elders moeten zoeken. FOK! heeft m niet in huisquote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:35 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hier op moet reageren...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:38 schreef nietzman het volgende:
Ik vond net gewoon een 6pack hertog in de kast..
Verborgen cadeautje!
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De goeie smiley zul je elders moeten zoeken. FOK! heeft m niet in huis
Hoe je het voor elkaar krijgt.. Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:46 schreef .txt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm not an autist, I'm a machine baby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |