Bepaalde bestanddelen zinkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:51 schreef geelkuikentje het volgende:
Waarom zou je het niet kunnen gebruiken? Ben je bang dat het bederft of zo?
Daar zou ik niet op gokkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Nou even schudden voor gebruik zou ik zeggen
Olie is een stof met daarin verschillende stoffen aanwezig. Sommige hebben een lagere dichtheid dan andere en kunnen een beetje naar beneden zakken. Maar als het mengsel goed homogeen gemengd is kan je het volgens mij gewoon gebruiken.quote:
Als je het koopt is het wel goed gemengd. Na een jaar ook nog wel. Als het alleen 4 jaar niets doet denk ik niet dat het nog goed is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Olie is een stof met daarin verschillende stoffen aanwezig. Sommige hebben een lagere dichtheid dan andere en kunnen een beetje naar beneden zakken. Maar als het mengsel goed homogeen gemengd is kan je het volgens mij gewoon gebruiken.
Ik zou gewoon even met een garage bellen en vragen wat ze daar vinden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:00 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je het koopt is het wel goed gemengd. Na een jaar ook nog wel. Als het alleen 4 jaar niets doet denk ik niet dat het nog goed is.
Dat is wel een goed planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:06 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon even met een garage bellen en vragen wat ze daar vinden.
Ja. Het blijkt toch geen probleem te zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:13 schreef Hukkie het volgende:
Ah oke dank, gewoon gebruiken dus. Heb je het voor de zekerheid ook nog aan je pa gevraagd?
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:19 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja. Het blijkt toch geen probleem te zijn
Mwah, denk dat ik er net op tijd was, motor was zo goed als leeg. Heb er twee liter ingemikkerd (die oude fles + nog een nieuwe) en nu is het oliepeil weer redelijk op niveau.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:58 schreef 2cv het volgende:
Overigens, is olie verversen niet een betere optie ? Dan heb je wel meer dan 1 liter olie nodig en een vers oliefilter. Oliefilters zijn helaas niet universeel ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |