Want het is stoer denken zequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef Florian_ het volgende:
Alleen van die kutventjes met een matje en een petje doen dat valt mij op. En dan ook echt 3 keer per minuut
ik had het zelfde ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:27 schreef Rasher het volgende:
Beter dan in jouw gezicht, toch?
"kwatten". Nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:31 schreef Mendeljev het volgende:
Mensen die kwatten bij bushaltes zijn van het ergste soort. Die doen het gewoon expres om hun territorium af te bakenen. Extreem primitief...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
En vervolgens ga ik verder met m'n leven.
whaha alsof jij een leven hebtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Doe het zelf ook wel eens. Soms betrap ik mezelf en denk ik: mwah.... niet best voor een kerel die bijna 30 is
En vervolgens ga ik verder met m'n leven.
Nou ja.... kan eerlijk zeggen dat ik best een interessant leven heb gehad tot zover. En het ís een leven.quote:
Blowerskwaaltje is dat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Erger: mensen die op een bankje tussen hun benen een enorme spuugbende maken. GETVER!!211
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |