quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef washball het volgende:
Zo irritant is dat als je met zuiderlingen praat (voor werk, dat doe je natuurlijk niet vrijwillig). En ze beginnen over hun moeder. Dan zeggen ze ons man.
WTF?? Het is jou moeder niet onze moeder gast.
Klacht: Zuiderlingen
Wil jij het doen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen kunnen en willen
moet je er een topic over maken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:41 schreef Biogarde het volgende:
Ja, wij in het westen zeggen onze moeder/mijn moeder. Vinden die boeren ook vreemd. En nu?
TT aangepast.
Als iemand dat in Zuid-Limburg zegt krijgt 'ie een klap voor z'n kop hoor.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef washball het volgende:
Zo irritant is dat als je met zuiderlingen praat (voor werk, dat doe je natuurlijk niet vrijwillig). En ze beginnen over hun moeder. Dan zeggen ze ons mam.
wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Heb je je daarvoor speciaal geregistreerd?
Nee hoor, hij had laatst nog zo'n waardeloos topic geopend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef Allure_ het volgende:
Heb je je daarvoor speciaal geregistreerd?
TS is een faler in het maken van geile foto's van een MILF.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee hoor, hij had laatst nog zo'n waardeloos topic geopend.
Voor mij klinkt het stom. Maar dit wordt weer zo'n P/F discussie. Beetje kansloos bij voorbaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:53 schreef Acinonyx het volgende:
Wat is er mis met Ons Mam ? Ik ben hier niet anders gewend
Nee, je moet gewoon boer worden in het mooie Gelderland.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef Sanderrrr het volgende:
ik kom ook uit brabant maar ik kan niet plat praten, ben ik nu een nep-boer?
Klacht: bovenstaande.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef washball het volgende:
Zo irritant is dat als je met zuiderlingen praat (voor werk, dat doe je natuurlijk niet vrijwillig). En ze beginnen over hun moeder. Dan zeggen ze ons mam.
WTF?? Het is jou jouw moeder niet onze moeder gast.
Boer worden... Hm... Dan verdien je nietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef washball het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon boer worden in het mooie Gelderland.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor mij klinkt het stom. Maar dit wordt weer zo'n P/F discussie. Beetje kansloos bij voorbaat.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:51 schreef Allure_ het volgende:
In 2 dagen bijna 300 posts? Dan heeft TS geen social life, en is de klacht dus niet gegrond.
Ik had er 1950 op 1 dagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat is geloof ik zelfs Tong nog niet gelukt, en dat zegt wat
Jezus, dan heb je echt geen sociaal leven...quote:
quote:
Fout gezien. 1 vrije dagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:00 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Jezus, dan heb je echt geen sociaal leven...
Tong na zijn dood:
[ afbeelding ]
Ben ik nou de enige die opmerkt dat hij een fout maakt terwijl hij anderen probeert te corrigeren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef washball het volgende:
Mooguh sherlockquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:02 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die opmerkt dat hij een fout maakt terwijl hij anderen probeert te corrigeren?
Het is jouw moeder, niet jou moeder.
Het is dus niet onopgemerkt geblevenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:03 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Zeker wel blij dat je ban weer over is?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:02 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die opmerkt dat hij een fout maakt terwijl hij anderen probeert te corrigeren?
Het is jouw moeder, niet jou moeder.
Post 36:quote:
Watser met post 36 dan? Ik ben nog steeds de eerste die het opmerkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:55 schreef washball het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon boer worden in het mooie Gelderland.
Ons Mamquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Post 36:
[..]
Watser met post 36 dan? Ik ben nog steeds de eerste die het opmerkt.
Post 37, spuitelf.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Post 36:
[..]
Da's toch die DJ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:08 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja: Ze zeggen het in Brabant, niet in Limburg.
Scheer die halve-hollenders niet over een kam met ons Limbo's ja TS
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef J3wphin het volgende:
[..]
Post 36:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |