Ja, want seinfield heeft geen script natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken zeker naarFriends
, met lekker makkelijke voorspelbare scriptgrappen
Fuck, ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Southpark![]()
![]()
Family guy
70 show![]()
![]()
en Scrubs natuurlijk
ik ook, alle toffe series zijn nu ook aan het einde van het seizoenquote:
Dat was mijn punt ook echt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, want seinfield heeft geen script natuurlijk
Nee, naar family guy juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken zeker naarFriends
, met lekker makkelijke voorspelbare scriptgrappen
Jij hebt geen humorquote:
Wel een homo ik heb em met je broertje zien neukenquote:
Family guy heeft vrij weinig te maken met humor. Humor is namelijk niet elke grap volgens precies dezelfde formule herhalen. Family Guy gaat er ten onrechte vanuit dat alles wat absurd is ook gelijk grappig is, mij is het te makkelijk allemaal. Als ik me een half uur wil ergeren dan zet ik Family Guy aan.quote:
Dudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wel een homo ik heb em met je broertje zien neuken
Family guy duurt maar 20 minutenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Family guy heeft vrij weinig te maken met humor. Humor is namelijk niet elke grap volgens precies dezelfde formule herhalen. Family Guy gaat er ten onrechte vanuit dat alles wat absurd is ook gelijk grappig is, mij is het te makkelijk allemaal. Als ik me een half uur wil ergeren dan zet ik Family Guy aan.
quote:
QFT!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Family guy heeft vrij weinig te maken met humor. Humor is namelijk niet elke grap volgens precies dezelfde formule herhalen. Family Guy gaat er ten onrechte vanuit dat alles wat absurd is ook gelijk grappig is, mij is het te makkelijk allemaal. Als ik me een half uur wil ergeren dan zet ik Family Guy aan.
How I Met Your Mother isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:26 schreef marvdeparv het volgende:
[..]
ik ook, alle toffe series zijn nu ook aan het einde van het seizoen
maar iets wat ik altijd kan kijken: How I Met Your Mother, hoe vaak ik het ook zie blijft chill
Eindelijk ook iemand die my name is Earl kijktquote:
Ik zie et ook wel af en toe savonds als er niks anders op isquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eindelijk ook iemand die my name is Earl kijkt![]()
Dat is geloof ik gecanceldquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:25 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Eindelijk ook iemand die my name is Earl kijkt![]()
family guy heeft heel veel momenten met absurditeit en ze zijn lang niet allemaal goed. Maar er zitten ook juweeltjes tussen. Daarom heeft de show succes. Daarnaast heeft de show heel veel sterke oneliners, die de show ook beter maken. Aan de andere kant zijn de karakters hol en de verhaallijnen, zover aanwezig, worden alleen gebruikt om de grappen te ondersteunen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik dacht het nietquote:
De beste blijft:quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:06 schreef steeg het volgende:
[..]
family guy heeft heel veel momenten met absurditeit en ze zijn lang niet allemaal goed. Maar er zitten ook juweeltjes tussen. Daarom heeft de show succes. Daarnaast heeft de show heel veel sterke oneliners, die de show ook beter maken. Aan de andere kant zijn de karakters hol en de verhaallijnen, zover aanwezig, worden alleen gebruikt om de grappen te ondersteunen.
Indquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De beste blijft:
If I'm a child, Lois, then that makes you a pedophile. And I'll be damned if I'm going to stand here and be lectured by a pervert.
What the fuck?! inderdaad! Shijtzooi.quote:
Ik denk dat ze bedoelt dat de show in Amerika is gecanceledquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Elke werkdag op rtl5 om een uur of 6![]()
Die kamperchick is wel ok idd, alleen die stem
Er is nog wat onduidelijkheid over maar voorlopig is de show dus wel gecancelledquote:Although season four ended with the caption 'To Be Continued' on May 19, 2009, NBC cancelled the sitcom. The sitcom's producer, 20th Television, is in talks with other networks to potentially continue the series, mainly FOX and/or ABC.[6] TBS has also expressed interest in picking up the show.[7] However, Ethan Suplee annouced via his Twitter that FOX passed on the show and it appears to be "dead",[8] although neither TBS or ABC have confirmed or declined picking up the show.
Ik weet zeker van welquote:Op woensdag 27 mei 2009 17:34 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik dacht het niet![]()
Elke werkdag op rtl5 om een uur of 6![]()
Die kamperchick is wel ok idd, alleen die stem
Zie linkquote:My Name is Earl: Could go either way. Canceled by NBC; being shopped to Fox and ABC.
Ik ga nooit meer uit van Nederlandse infoquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelt dat de show in Amerika is gecanceled
Inderdaadquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer uit van Nederlandse infoEcht, Nederlandse televisie is bagger bagger en nog eens bagger
BasenAad houdt van top-series zoals: Reaper, Becker, Unhappily ever after en natuurlijk two and a half men!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Top series, vooral two and a half menquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
BasenAad houdt van top-series zoals: Reaper, Becker, Unhappily ever after en natuurlijk two and a half men!![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 19:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Top series, vooral two and a half men![]()
Dat je daar naar kijkt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wel een homo ik heb em met je broertje zien neuken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |