Ja, want seinfield heeft geen script natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken zeker naarFriends
, met lekker makkelijke voorspelbare scriptgrappen
Fuck, ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Southpark![]()
![]()
Family guy
70 show![]()
![]()
en Scrubs natuurlijk
ik ook, alle toffe series zijn nu ook aan het einde van het seizoenquote:
Dat was mijn punt ook echt jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ja, want seinfield heeft geen script natuurlijk
Nee, naar family guy juistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:32 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Jullie kijken zeker naarFriends
, met lekker makkelijke voorspelbare scriptgrappen
Jij hebt geen humorquote:
Wel een homo ik heb em met je broertje zien neukenquote:
Family guy heeft vrij weinig te maken met humor. Humor is namelijk niet elke grap volgens precies dezelfde formule herhalen. Family Guy gaat er ten onrechte vanuit dat alles wat absurd is ook gelijk grappig is, mij is het te makkelijk allemaal. Als ik me een half uur wil ergeren dan zet ik Family Guy aan.quote:
Dudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wel een homo ik heb em met je broertje zien neuken
Family guy duurt maar 20 minutenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:47 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Family guy heeft vrij weinig te maken met humor. Humor is namelijk niet elke grap volgens precies dezelfde formule herhalen. Family Guy gaat er ten onrechte vanuit dat alles wat absurd is ook gelijk grappig is, mij is het te makkelijk allemaal. Als ik me een half uur wil ergeren dan zet ik Family Guy aan.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |