Ja precies...quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporten vind ik wat anders dan je suf trainen enkel en alleen om spiermassa te kweken.
Daar heb je een punt. Maar omdat ik aan vechtsport heb ik wel wat meer spiermassa nodig. Maar je hebt wel gelijk dat sommige van die fitnessmannetjes erg op zichzelf geilen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporten vind ik wat anders dan je suf trainen enkel en alleen om spiermassa te kweken.
Ik quootte m'n eigen post ipv 'm te editten. Die heb ik dus weer weggehaald en vervangen voorquote:
Hoop dat de ouders niet te fanatiek zijnquote:Zo over 1,5 uur moet Peaceman voetballen tegen Twan als afsluiting van dit seizoen. Alle ouders tegen de kinderen, leuk. Ik ga met Lennon kijken.
Mixed Martial Arts, gemixte vechtsporten. Hartstikke leuk en goed voor je mentale gezondheid.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom deze? Ik was even Lennon de fles aan het geven.
Enne mr_ano, de uitzondering bevestigt de regel he?En wat is MMA?
Zo over 1,5 uur moet Peaceman voetballen tegen Twan als afsluiting van dit seizoen. Alle ouders tegen de kinderen, leuk. Ik ga met Lennon kijken.
Oosterse vechtsporten zijn sowieso heel goed voor je, voor zowel fysieke als mentale balans. Ik heb tot m'n 16e aan judo gedaan, daar heb ik nu, een kwart eeuw later, nog steeds profijt van.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mixed Martial Arts, gemixte vechtsporten. Hartstikke leuk en goed voor je mentale gezondheid.
Klopt. MMA heeft van meer sporten een stukje gepakt dus echt Oosters is het niet meer te noemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oosterse vechtsporten zijn sowieso heel goed voor je, voor zowel fysieke als mentale balans.
Misschien moet je ooit eens een proefles kickfun of taebo doen. Daar doen veel dames die ik ken aan. Vinden ze hartstikke leuk omdat ze dan toch hun stress kwijt raken en aan conditie doen zonder dat competitieve element wat bij gewone vechtsporten gebruikelijk is.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:39 schreef Diaan73 het volgende:
Okay op die fiets (zowel uitleg Scrut als mr_Ano)
Ik hou niet van Oosterse gevechtsporten, zoiezo niet van vechtsporten... ik snap er ook niets van of wil er niets van snappen.
Het is meer een fun sport. Een soort voorloper van Wii-Fit zeg maar.quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Taebo is een hele handige sport voor wanneer je in een donker steegje niemand tegenkomt
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Balance board
Diaan wordt een surf-babe
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Balance board
Diaan wordt een surf-babe
RJPvD voor een WiiFitte Diaan en haar boardboys?quote:
Diaan en haar boardboys? Dat klinkt wel een beetje dubbelzinnig.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
RJPvD voor een WiiFitte Diaan en haar boardboys?
It was on her own request.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Diaan en haar boardboys? Dat klinkt wel een beetje dubbelzinnig.
Niet teveel inde spiegels kijken, hè?quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:10 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga nu eten en daarna weer even oppervlakkig staan liften enzo.
quote:Kom na negenen nog wel efkes buurten.
quote:@ Diaan: Zeg maar tegen Twan dat ie Peace een panna moet geven!
Doe ik nooit, ik kijk altijd naar de leuke dames.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet teveel inde spiegels kijken, hè?
[..]
En Diaan moet dat op video zetten uiteraard!quote:
[..]![]()
Panna of in het Nederlands poorten: balletje door de benen van je tegenstander tikken.quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:17 schreef Diaan73 het volgende:
Een panna is een trap? Twan mag niet trappen van ons....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |