quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mannen kunnen toch ook gewoon het huishouden doen?
Of moet ik nu gaan zeggen dat ik de huisman heb uitgehangen omdat ik niks aan het huis heb gedaan?
Wel lekker studieweer vandaagquote:Vandaag gestudeerd, maar niet genoeg. Morgen misschien maar iets eerder opstaan.
Je stopt?quote:Nog drie dagen en dan ben ik er vanaf.![]()
Zeker, ik heb er van gedroomdquote:[..]
Ja, wat een mooi onderwerp, hè?
Vrijdag het voorlopig laatste tentamen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:36 schreef wyccie het volgende:
Ik moet even stoppen met de studie. Niks meer te volgen.
Viespeuk. Bah!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef Gellius het volgende:
Ik kom even op de titel af.
Met haar zelf gebreide bikiniquote:
Kolere,heb ze zulke tetters dan?quote:
Naja, een sjaal kan het nog enigzins in evenwiicht houden....quote:
Kan jij dat veranderen Scrut,hebbie rechten gekregen? kzag van morgen een hippie in de 2e oosterpark,maar dat zal jij wel niet geweest zijn?quote:
Ik zal nooit een blauwe worden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kan jij dat veranderen Scrut,hebbie rechten gekregen?
Ik ben vandaag keurig gesoigneerdquote:kzag van morgen een hippie in de 2e oosterpark,maar dat zal jij wel niet geweest zijn?
Ook heel slim.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:14 schreef Scrutinizer het volgende:
"nou even snel iets heel slims"
Ach ja,het is vandaag soigneer dag in de ruyschstraatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal nooit een blauwe worden.
[..]
Ik ben vandaag keurig gesoigneerd
Het is een hele nette buurtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:21 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ach ja,het is vandaag soigneer dag in de ruyschstraat
Ja,vandaag morgen niet meer,kan ik me auto weer dubbbel zetten voor jouw deur,met het politiebureau iets verderquote:
Tuinkade,moest ik vanmiddag ook zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:28 schreef qonmann het volgende:
Mijn lievelingstopic gaat dit worden
(plaatsje is anders)
Ben ik er weer ingetuind
Politie hier in de buurt is behoorlijk coulant wat betreft overtreden van verkeersregels. Ik ben al twee keer een politie-auto tegengekomen terwijl ik tegen de richting inreed. Ze gingen beide keren keurig aan de kantquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:28 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Ja,vandaag morgen niet meer,kan ik me auto weer dubbbel zetten voor jouw deur,met het politiebureau iets verder
Tsjaa,als je een mercedes classic rijjdtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Politie hier in de buurt is behoorlijk coulant wat betreft overtreden van verkeersregels. Ik ben al twee keer een politie-auto tegengekomen terwijl ik tegen de richting inreed. Ze gingen beide keren keurig aan de kant
Dat help welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:37 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Tsjaa,als je een mercedes classic rijjdt
Kheb zelf ook een mercedes gehad,vanwege m'n faillisement moest ik hem weg doen,spijtig,hele fijne auto!quote:
Ik had nooit verwacht dat ik er één zou kopen maar ik denk zelfs dat mijn volgende weer een Benz wordt, maar dan een 8-cilinder.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:44 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Kheb zelf ook een mercedes gehad,vanwege m'n faillisement moest ik hem weg doen,spijtig,hele fijne auto!
Wat hebbie 200,220,230?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik had nooit verwacht dat ik er één zou kopen maar ik denk zelfs dat mijn volgende weer een Benz wordt, maar dan een 8-cilinder.
Ja, meneer heeft een bedrijf opgericht.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:08 schreef qonmann het volgende:
Heb je een hintje Wyccie ?
Speedo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, meneer heeft een bedrijf opgericht.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:14 schreef qonmann het volgende:
iets met bikini natuurlijk ..dat ik nog om een hint vroeg
Oh ja ..en als het iets met auto's was had je het wel geweten ookquote:
Red Band?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef wyccie het volgende:
Die foto lijkt ouder dan het is.
(1891-1982)
Ik had hier gisteren iets op mijn bureau liggen en besloot daarvan de oprichter op te zoeken.
Mits hij z'n verjaardag in 1982 gehaald heeft.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:38 schreef qonmann het volgende:
Grappig, de man is in 91 geboren en ook 91 geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |