Het zou op www.pinkpop.nl komen te staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
Waar kunnen we nieuws vinden? Vind het nu wel een beetje spannend
www.pinkpop.nlquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
Waar kunnen we nieuws vinden? Vind het nu wel een beetje spannend
Begin vorig topic las ik The Chemical Brothers.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef SlaggY het volgende:
Dus behalve Oasis worden er nu geen andere serieuze kanshebbers als vervanging genoemd? (Ilse de lange of Van velzen noem ik geen vervanging he).
De Toppers overleggen nog onderling, Jeroen v/d Boom heeft mensenangst na het Songfestival. Verder geen kandidaten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef SlaggY het volgende:
Dus behalve Oasis worden er nu geen andere serieuze kanshebbers als vervanging genoemd? (Ilse de lange of Van velzen noem ik geen vervanging he).
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:22 schreef TNA het volgende:
[..]
De Toppers overleggen nog onderling, Jeroen v/d Boom heeft mensenangst na het Songfestival. Verder geen kandidaten.
dat zou extreem gaaf zijn! die of daft punk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Begin vorig topic las ik The Chemical Brothers.
Pinkpop #12 - Laat buienradar meewerken
Daft Punk tourt volgend jaar pas weer (in Azië).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
dat zou extreem gaaf zijn! die of daft punk!
ik liet even mijn fantasie de vrije loop, had niets met de realiteit te makenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Daft Punk tourt volgend jaar pas weer (in Azië).
Als Daft Punk wél komt, trakteer ik op bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:29 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik liet even mijn fantasie de vrije loop, had niets met de realiteit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |