soso, een echte kennerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:47 schreef fyah het volgende:
[..]
komen vaak op freshcotton onder het merk rockwell.
In mijn scene, de skate scene, hebben we allemaal van die geheime begrippenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:30 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
soso, een echte kenner
jammer dat t-shirt allemaal zo ruim vallen. Is het echt een ''begrip' ofzo in de skate scene?
ben je btw ook nog een 3310 gebruiker ? de mijne wordt binnenkort 10 jaar
Bedankt man, dat ben ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 19:21 schreef N.i.c.k het volgende:
deze gast is trouwens wel baas:
op 23 augustus 2008 geupload! had iemand hem hier al zo vroeg ?
Dat maakt toch niets uit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:03 schreef electronique het volgende:
wordt luxe benen nu een nieuwe singel?
want hij was dit weekend op 3fm onder het mom: DE NIEUWE SINGEL VAN LE LE
maar op de myspace ofzo staat niks
-edit-: Het is Luxe Benen.quote:Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef Repeat het volgende:
Ik hoorde zaterdag bij Ekdom een stukje van een nummer van le le wat volgens heb ongeveer een jaar oud was. En eigenlijk werden er de hele tijd alleen maar 2 franse woorden herhaald. Iemand enig idee welk nummer dat is?
Ik denk eerder disco vraiment. In luxe benen herhaalt ie meer, en die is idd te nieuwquote:Op zondag 7 juni 2009 17:06 schreef Repeat het volgende:
Ik hoorde zaterdag bij Ekdom een stukje van een nummer van le le wat volgens heb ongeveer een jaar oud was. En eigenlijk werden er de hele tijd alleen maar 2 franse woorden herhaald. Iemand enig idee welk nummer dat is?
Die idd.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:15 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik denk eerder disco vraiment. In luxe benen herhaalt ie meer, en die is idd te nieuw
hij is dan ook stiekem op een single (breakfast) mee de wereld in geslopen, en aangezien niemand meer singles checktquote:Op zondag 7 juni 2009 23:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
Die idd.
Ik had volgens mij alle nummers al geprobeerd, maar deze kende ik niet
Yup, stond op ichclackdich.de, die nu offline is. En duidelijk Parra.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:07 schreef Rechterbal het volgende:
Originele clip van Ich Clack dich?
Of?
Tekeningen komen wel Piet Para over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |