FIFA10 kan ik niet op de release halen.quote:Op woensdag 9 september 2009 23:24 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Bij sommige mag dat. Deze bijvoorbeeld, en natuurlijk FIFA10
Dat hoeft als gekende klant van GameMania helemaal niet. En zelfs dan nog...deze laat ik echt niet passeren.quote:
quote:Op woensdag 9 september 2009 23:30 schreef Lyzio het volgende:
Vet trouwens dat je extra punten krijgt als je iemand z'n killstreak om zeep helpt
Oh dus dat was jijquote:Op donderdag 10 september 2009 02:54 schreef Merkie het volgende:
Plichtmatige TVP. MW1 blijft baas, maar het begint toch een beetje eentonig te worden. Vooral omdat ik 9 van de 10 keer met grote overmacht eerste word
. Die RPD met Stopping Power en Deep Impact schiet echt alles aan flarden
.
RPD + Grip + Stopping Power + Deep Impact =quote:Op donderdag 10 september 2009 02:54 schreef Merkie het volgende:
Plichtmatige TVP. MW1 blijft baas, maar het begint toch een beetje eentonig te worden. Vooral omdat ik 9 van de 10 keer met grote overmacht eerste word
. Die RPD met Stopping Power en Deep Impact schiet echt alles aan flarden
.
Ik vond de M4 het beste wapen (en het tofste).quote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
RPD + Grip + Stopping Power + Deep Impact =
Ik net nog,quote:Op maandag 14 september 2009 12:14 schreef Gewas het volgende:
[..]
Ik vond de M4 het beste wapen (en het tofste).Herinner me zojuist dat ik COD 4 al meer dan een jaar niet meer heb gespeeld.
quote:Op maandag 14 september 2009 12:11 schreef Agiath het volgende:
[..]
RPD + Grip + Stopping Power + Deep Impact =
HK G3 met silencer, UAV jammer en deep impact.quote:Op donderdag 10 september 2009 02:54 schreef Merkie het volgende:
Die RPD met Stopping Power en Deep Impact schiet echt alles aan flarden.
Spannendquote:Op dinsdag 15 september 2009 09:30 schreef Vince22 het volgende:
[ afbeelding ]
Inmiddels 55 al een tijdje,maar dit was wel een legendarisch moment
Vandaag multiplayer reveal dag!!
Zeker weten... meteen HeadQuarters starten wat mij betreftquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:47 schreef Agiath het volgende:
[..]
Online is voor mij echt 10x belangrijker dan offline in deze game
HQquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten... meteen HeadQuarters starten wat mij betreft
Free for all, ik hoop zoooooooo dat die HC kan in MW2, vast welquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zeker weten... meteen HeadQuarters starten wat mij betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |