Je kunt niet lezen?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ik vind dat prestige het baggerste wat er is.
Ik wist eerst niet hoe dat werkte en toen bij COD 5 kon ik dat prestige doen dus ik deed dat en toen was ik dus bijna alle wapens kwijt.![]()
MW1 is ook gruwelijk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ik wist eerst niet hoe dat werkte en toen bij COD 5 kon ik dat prestige doen dus ik deed dat en toen was ik dus bijna alle wapens kwijt.![]()
Vet lol .. niet dus!!
Nu ben ik met COD 5 weer level 46 ofzo.
Met COD 4 ben ik nooit verder gegaan dan level 12.
Maar met MW2 zal ik dat zeker wel doen. Want die wordt gewoon gruwelijk.![]()
MW1 vond ik persoonlijk niet mega.quote:
Ik speel MW nog steeds online, heb er bijna 9 dagen opzittenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
MW1 vond ik persoonlijk niet mega.![]()
Ik heb die pas in maart gekocht dit jaar. En toen heb ik eerst de single player gedaan en heb toen bijna het spel door midden gebroken is sommige missies en daarna heb ik een tijdje online gedaan maar ben toen toch maar COD 5 gaan doen. Nu vind ik aan beide niks meer aan.
Maar je wordt toch goed gewaarschuwd voor je zeg maar daar aan begint?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ja dat klopt ook wel..quote:Op donderdag 3 september 2009 12:59 schreef CypressHigh het volgende:
hmm als je niet keihard kickt op MW 1 zul je MW 2 ook niet zo leuk vinden lijkt me ?
de game heeft toffe extra's maar het is gewoon modern warfare
ik ben wel een persoon die keihard kickt op MW 1 en zal dus ook MW 2 zsm kopen !
zit elke dag te zoeken of er al een nieuw filmpje online staat![]()
can't wait !
Onzin.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:01 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel..
Maar ik heb Cod 4 te laat gekocht vind ik om online nog veel te spelen.
Ik ook bijna elke dag... 23 dagen hieroquote:Op donderdag 3 september 2009 12:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik speel MW nog steeds online, heb er bijna 9 dagen opzitten
quote:Op donderdag 3 september 2009 13:49 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Ik ook bijna elke dag... 23 dagen hiero![]()
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:32 schreef invine het volgende:
http://www.xfire.com/profile/invine1/
538 uurmaar heb het nu wel gehad!
Speel eens search and destroy... dan krijg je ook 50 punten per kill. Alleen geen respawn.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wel veel punten die die krijgt, bijna altijd 50 per kill.
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:57 schreef SoldMayor het volgende:
Ja echtquote:Op donderdag 3 september 2009 15:50 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Speel eens search and destroy... dan krijg je ook 50 punten per kill. Alleen geen respawn.
[..]
![]()
mischien vind ik cod 4 niet zo leuk meer?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Onzin.
Een maat van mij heeft ook COD4 gekocht en we spelen elke week enkele uren samen, hij schopt kont.
Ja helemaal niks eigenlijk..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat is eigelijk het nu van dat hele prestige gebeuren?? Ben met Mw1 sinds zondager mee begonnen en weet eigelijk niet goed meer waarom
dat valt opzich wel mee hoor... golden M60 is niet beter te zien dan de normale skin van dat ding..quote:Op vrijdag 4 september 2009 12:13 schreef lkb9000 het volgende:
Ik zou ook geen gouden wapens willen, dan ben je veel beter zichtbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |